Juli mama's deel 6!!!!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by AnnaB, Jun 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

laat eten is geen optie hier met een dreumus die tussen 6 en 7 gaat slapen, en moet zeggen bevalt me wel prima die regelmaat... en als ik niet zwanger ben eet ik niet meer na t eten 's avond maar tja nu keken ze zo aantrekkelijk naar me :p warm uit de oven :D

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hee meiden,

Kelly gefeliciteerd!!!!!

Stilte voor de storm haha helaas hier ook niet...

Heel nuttig dagje gehad.. Veel muren geverfd die btje vies waren en ramen gezeemd, net kwam vriendinnetje eten en hebben we nog ff stuk gewandeld. Nu met bitter lemon,en a an het tepeldraaien op de bank (haha dat laatste meen ik niet hoor hihi durf ik niet;))

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Henrieke, vermoeiend he steeds die valse voorweeën

Luca, kan me idd voorstellen dat je met dat warme weer geen trek hebt in eten. Straks met een kleine zal je toch een ander ritme krijgen als die om 7 uur naar bed gaat en je voor die tijd gegeten moet hebben

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    @ ctg.... Bij mij waren de echte weeen rond de 100. Maar de pijnlijkste weeen zag je juist helemaal niet, want toen was ik gaan zitten ipv liggen.

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @kelly, gefeliciteerd met jullie dochter!!! Geniet ervan!!

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hihi :) Volgens mij is dit de enige keer dat ik zit te wensen dat de pijn erger word en vaker komt :D :p

Uk is iig wel weer lekker actief. Zijn weer lekker aan het woelen.

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

Zo hier ook gegeten en nu weer verder verven.. Blijf bezig haha.

CTG: mijn harde buiken waren te zien tussen de 60 en 120. Weeën registreerde hij maar af en toe. Van 5 tot 10 cm registreerde hij niets terwijl die veruit het pijnlijkst waren. Heel apart

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    De beeb wordt iig wel druk van de bitter lemon

9. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Bapsie,groot gelijk, en die geur is toch ook niet te weerstaan?

Mamatien, ik dacht al. ;)
    Heerlijk zo'n nuttig dagje.

Marloes, hoe is het met de naweeen?

Henrieke, hihi precies, kom maar op met die pijn. :D

Frummel, jij verzint wel iets om druk te zijn. ;)

10. Rono

Rono Niet meer actief

weet iemand hier of ik op terpetine basis mag verven?

Ik wil de kozijnen in de keuken verven op terp. basis. Mag dit gewoon?

11. Bapsie; oehh ja kan het me voorstellen zo vers uit de oven! Krijg zelf ook gelijk trek :D

Vroeg eten; ja misschien als de kleine vroeg gaat slapen inderdaad wel eerder eten. Maar met 3 jaar gaan ze hier naar school en die is pas om half 5 afgelopen. Dus zijn ze niet voor 5-en thuis en dan is er eerst nog de 'gouter'; een koekje met een sapje oid. Mijn oppaskindjes toen ik hier au pair was aten ook nooit voor een uur of 8. Maar dan wel van tevoren douchen en na het eten direct naar bed. Gek he zo'n ander ritme in elk land :D

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Goed, MNM, vandaag geen last van gehad!! Vloeien is ook bijna over...yeah!!!

Mees is al weer aan het aankomen en heeft veel honger! Mochten van de vk de flesjes ophogen en nu drinkt 'ie al weer zo'n 90cc per flesje op!!! maar hij is natuurlijk ook groot.
    en zo lief.... hij heeft echt al heel vaak van die lachstuipjes...

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Rono, ja hoor heb ik ook gedaan. Wel alles goed ventileren want anders ga je van je stokje ;)

14. Rono

Rono Niet meer actief

Ja want de 1 zeg t mag wel, ander zeg weer van niet.

15. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Rono ze raden het af maar ik heb alles buiten gezet en daar geschilderd. Wat een beetje moeilijk gaat met kozijnen;)
    Ik zou net als Kaatje zei heel goed ventileren en alles tegen elkaar open zetten. En zelf regelmatig pauze nemen en buiten even een luchtje scheppen.

Hier weer harde buiken maar niet echt pijnlijk. Zag net ijs op tv dus ik ga even de vriezer plunderen.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Rono doe je wel een beetje rustig aan ;)

Zit nu aan mijn derde glas bitter lemon en gebeurd nog niets :(

17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Is Jac trouwens weer ergens varen zonder bereik... of is ze er gewoon?? dacht haar nl te missen...

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Nee volgens mij zit ze in Frankrijk ofzo en heeft ze geen internet

19. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    klopt idd... heb ff in haar berichtjes gespiekt... :p

20. Rono

Rono Niet meer actief

Ja onze koel/vries combi heeft t zo goed als begeven. Word niet zo goed koud meer. Staat op de hoogste stand en nog is het niet koud. Dus heb een nieuwe besteld... dan maar in 2 keer betalen. Deze was 250 euro dus valt mee. Maar zonder koelkast kan je gewoon niet.

Dus nu moet de oude koeling de keuken uit en woensdag word de nieuwe geleverd. Dus ik wil nu ff deze week de gehele keuken doen.. Laminaat hebben we wel op zolder liggen dus moet naar beneden en moet gelegd worden. Plastic schrootjes tegen de muur ( oude bewoners hadden er zijl op geplakt, nooit meer goed te krijgen als je het wilt verven. ) plavond witten en de kozijnen ff verven.

Share This Page