@kikker, gefeliciteerd met jullie dochter lotte!!!!! Fijn dat jullie al zo snel weer naar huis mochten en dat alles goed is gegaan. Geniet ervan! @dani, super zeg! lekker weer terug naar Hoorn. Op naar de volgende stap! Oh leuk zeg voetjes en handjes stempelen Ik heb me nieuwe luiertas binnen!
Danitjuh, wat fijn meis ! Nu hopen dat hij in een goede lijn door gaat en snel naar huis mag Mamachantal, nee alleen Kikker nog maar bevallen
Danitjuh. Wat fijn dat je weer terug mag. Het gaat dus goed met ismail. Hopenlijk gaat het steeds beter, en mag jullie jongen snel met jullie mee naar huis.
Nou, dat afzakken was maar van korte duur. Lig nu in bed serieus te timen. Om de vier minuten en duren ongeveer een minuut. Word toch wat serieuzer! Helaas zijn de rugweeen er ook weer bij. Begin daar een flinke hekel aan te krijgen.
Danitjuh, jaaaaaaa goed nieuws! Super zeg! Wat hebben jullie een klein vechtertje zeg. Super dat hij morgen naar Hoorn mag. MamaChantal, ja (helaas) alleen Kikker bevallen. Pink, lekker relaxen op bed. Patriesja, oh leuk, wat voor luiertas heb je?
danitjuh: hoop dat hij snel mee naar huis kan! henrieke,toch ff vk bellen?? Jeej!! ben 37 weken !! nooit gedacht dit ooit te kunnen halen haha
Ja die zijn echt gemeen. maar iedere 4 minuten gaat de goede kant op ! zou langzaam aan maar eens gaan bellen om te kijken wat de tussenstand is
hihi ik zei vannochtend dat er 5 bezig waren om te gaan bevallen.. of iig voorwerk hebben.. dus komen net thuis en manlief zegt zo: uh moet jij niet effe op je forum kijken?! ik zo : nou dat kan zo ook wel hoor.. nee ik wil het ook weten! hier vannochtend lief gedaan met manlief,maar geen effect gehad beetje jammer.. had gehoopt dat t iets zou doen
Chantal, helaas dat werkte hier ook niet Grappig he mannen en zp. Ferry zeurt aan de ene kant dat ik er te veel op zit maar als hij een keer iets zoekt of wilt weten zegt ie steeds vaker "vraag eens op het forum"
Ik heb net 2 x de zoldertrap op en afgelopen. En daar gelijk een wasje opgevouwen en opgeruimd. Ja je moet toch wat. Meer dan nog meer vruchtwater en wat krampjes ben ik nog niet gekomen.
wow, wat doet Ismail het goed!!! Super! MNM, irritant he... ik verloor ook echt heel veel vruchtwater toen. Kraamverband was al op, voordat Sam kwam Had zelfs de dag erna in het ziekenhuis een hele natte broek na een uur aan het ctg apparaat
Henrieke je wilde toch naar het ziekenhuis? Bij mij zeiden ze om de 5 min die 1 min aanhouden en aangezien jij al redelijk wat cm had? Ik zou maar even bellen.
HenriekeC. straks (of nu natuurlijk! haha) bellen hoor! ben benieuwd. MNM misschien vroeg naar bed, als je kan slapen natuurlijk. Misschien als je slaapt/rust, dat er dan iets gaat gebeuren. Hoop het voor je meis, je geduld word wel op de proef gesteld he. mamachantal. nog max 1 weekje. spannend hoor. haha zo werkt dat hier ook met mijn manneke. mopperen als ik er teveel opzit, maar wel nieuwschierig wat er gebeurt.
haha ja idd mopperen ken ik hier wel.. "moet je nou alweer kijken?!" maar toch wel nieuwschierig naar de bevallingen hierzo..hihi.. hij wilt alle namen weten nou,ik hoop nog 1 weekje.. neem volgende week voor de zekerheid mn spullen alvast mee naar t zh en zorg dat jamelie ergens ondergebracht is..voor t geval ik moet blijven. geen idee namelijk hoe ze me willen helpen (als mn bmm verweekt is tenminste)