Jullie mening, advies?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nicoo, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicoo

Nicoo Nieuw lid

11 aug 2008
    2
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb een vraag aan jullie allen. Het is best een lang verhaal!

Sinds 2 maanden is mijn ongi niet wat het normaal is. Hooguit twee dagen bloedverlies en niet zoals normaal. Best weinig zeg maar, en ook zonder krampen.
    In die twee maanden heb ik verschillende keren positief (licht) getest.
    Nu werd ik 1 dag na NOD weer 'ongi'. Maar weer niet veel en zonder krampen. (wat bruin van kleur, maar ook rood)

Net heb ik een test gedaan van de Kruidvat. Die van 6.99. Deze gaf binnen een minuut een vaag streepje. Je ziet hem wel duidelijk, maar hij knalt er niet uit.

Hoe kan dit nou? Ben ik wel zwanger? Ben ik niet zwanger? Ook blijft mijn temperatuur boven de 37.0 graden, terwijl dit normaal rond de 36.0 ligt.

Ik heb binnenkort een jaarlijkse controle bij de gyn, maar wilde jullie mening even weten.

Groetjes

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.022
    901
    113
    doe anders een digitale test van CB, dan staat het er duidelijk op: ZWANGER of NIET ZWANGER

3. Eva R

Eva R Niet meer actief

als je een streepje hebt lijkt het erop dat je zwanger bent. bij sommigen stijgt het hcg niveau niet zo snel dus blijft het streepje licht heb ik begrepen... kan je geen bloedtest laten doen bij de dokter?

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    streep = streep, dus zwanger lijkt mij......
    ff GYN bellen.

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik zou ook voor de digitale test van CB gaan, en anders ff een eerdere afspraak maken bij je gyn.

6. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    ja een streep is een streep... Denk wel dat je zwanger bent. Maar goed, de gyn kan de uitslag geven ;) Of de digitale test !

Succes!

7. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Een streep is een streep zeggen ze. Je zou je gyn erover kunnen raadplegen.

Ik denk dat je lichaam nog niet genoeg hcg heeft
    aangemaakt voor een duidelijkere test. Duim voor
    je! ;)

8. Nicoo

Nicoo Nieuw lid

11 aug 2008
    2
    0
    0
    Ja, die digitale is goed. Maar die zal wel negatief zijn omdat ik weinig HCG aanmaak.
    Ik ben één van de weinigen die heeeel laat positief test. Vorige keer met bijna 2 maanden zwangerschap!

Groetjes

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeetje, bijzonder verhaal zeg!
    Spannend!
    Misschien gewoon de gyn bellen en vragen of ze de afspraak niet kunnen vervroegen, en er meteen een (inwendige) echo gemaakt kan worden?! Vaag hoor, en super spannend!
    Succes met afwachten!

10. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Ik zou even je huisarts bellen en om een bloedtest vragen

11. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik zou inderdaad je huisarts vragen naar een bloedtest. Je zegt dat je al 2 maanden een vreemde menstruatie hebt met wel een licht positieve test . Danzal nu ongeveer het HCG genoeg gestegen moeten zijn om een duidelijke positieve test te geven, maar dus nu nog steeds een vaag streepje. Zou dus voor de zekerheid een afspraak maken bij de huisarts of je afspraak bij de gynecoloog proberen te vervroegen. Dat je nu nog steeds licht positief test en wel steeds bloedingen hebt hoeft natuurlijk niks te betekenen maar k zou het wel even laten conroleren.

12. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    2 mnd is wel lang om geen dikkere streep te geven,maar ik zou zeggen...Zwanger!Zijn meerdere die soms wat bloeden...idd ff aan je gyn vragen!

Deel Deze Pagina