Hey Heb net de koekjes van Tastoe gehaald in de winkel en deze zijn LEKKER!!!! Echt een aanrader! hmmm... Wat vinden jullie? Liefss
Ik heb er toevallig van het weekend 1 van m'n moeder gekregen, om te proeven Ik had er 1 (of eigenlijk 2 in 1 verpakking) met chocola Die. Was. Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...!!!
Mooi dat ik het weet,..... dan ga ik ze dus NIET kopen.. er zijn al teveel verleidingen met al die sint en kerstlekkernijen
Ja lekker! Maar die van AH eigen merk (chocolatechipcookies) zijn ook heerlijk, die heb je o.a. ook met 3 soorten chocolade erdoor. Mmmm, bovendien zitten er niet zo heel veel van in zo'n pak, want ik kan altijd zo moeilijk stoppen .
Oh ik vind ze echt heerlijk! Ik hou wel van dat luchtige! hmm en je eet er maar 2 omdat ze per 2 in een zakje zitten. Het zijn zeker niet "gewoon" chocolade koekjes!
Ik vind ze opzich wel lekker, vooral die met 3 chocolades, maar ben toch van de normale koekjes zoals die ronde met chocola en suiker erop Of een lekkere spritskoek
Weet je wanneer die koekjes het lekkerst zijn, als je het topic '' wat zou je doen als je een envelop met 50.000 euro vind '' Ze zijn wel verslavend hoor die koekies ....