ja twee jengelende kinderen om me heen en een man die zeurt aan me hoofd. dan gaat er wel eens iets mis
dat doe ik tussendoor erbij hoor.... kan veel dingen tegelijk..... nee gekheid hoor... maare ik werk savonds als mijn dochters slapen ga ik aan het werk in mn webwinkel en alle nodige dingen die gedaan moeten worden... soms ook tussen de middag als ze slapen....
Precies. Ik heb ook vaak mensen met een ww uitkering op gesprek, en die komen dan al kauwgom kauwend binnen, en als ik dan net doe of ik ze aan ga nemen gaan ze ineens over de uren beginnen, of het niet op andere dagen kan Er zijn gewoon veel mensen die hun hand op houden en dan gaan zeggen dat de rijken maar meer moeten betalen. (daar bedoel ik nu niet iemand van hier mee hoor) Maar goed, daardoor heb ik inderdaad wel vooroordelen gekregen..
Ik ben voor... Mensen die minder geld hebben zullen voorzichtiger zijn dan iemand die het "makkelijk" kan betalen.. Het is "maar" zoveel euro.. Hoor het vaak zat. Een boete is een straf. En het is geen straf als je er om kan lachen.... De mensen die "rijk" zijn zullen eerder er tegen zijn denk ik
mijn schoonzus bv. ook zon ww trekker.altijd klagen dat ze geen geld heeft. dr exman zich blauw betalen aan de alimentatie voor haar. maar zelf wel van donderdagavond tot zondagavond in de stad en in de kroeg zitten.... jaaa zo lust ik hem ook. en nee dit doen niet alle werklozen dat weet ik ook wel.. maar ik bedoel maar te zeggen.
ikke niet... dames ik mag dalijk weer aan de bak tot vanavond uurtje of 12. en dan nog eens vies werk ook. denken jullie aan mij
toch baal ik ook als ik een bekeuring krijg als ik niet krap bij kas zit. ik weet niet hoe dat voor andere zp gebruikers hier zit. maar toen ik het minder ruim had deed ik net zo voorzichtig als dat ik ruimer zit.heb nog nooit gedacht ach kan t wel missen. vind t net zo goed zonde van mijn geld. dus.. nieuw topic? rij je altijd net zo voorzichtig of vind je een bekeuring niet boeiend!
De mindere inkomens worden al genoeg aangevuld met toeslagen die iemand met een modaal inkomen niet krijgt. Het zou van de zotte zijn als mensen met een modaal of hoger inkomen ook nog eens hogere boetes krijgen. Zo hebben de armen wel een reden om arm te blijven en geloof me.. ik zie zulke mensen vaak zat.