Duitsland, Zwarte Woud Zwitserland, Valle Verzasca (dit was onze achtertuin) Valle Verzasca (dit was onze zijtuin)
Momenteel ben ik nog 1,5 week op vakantie, dus geen idee welke de mooiste gaat worden. Deze foto was tijdens mijn vakantie in maart in Thailand. Even je telefoon een kwartslag naar links draaien zodat de donkere vloer ook daadwerkelijk onderaan staat
mijn nieuwe vriendin: Bibi de olifantschildpad. Ze kwam naar ons toe want heel nieuwsgierig: ze is maar liefst 160 jaar oud en is dus rond 1865 geboren… bizar! deze foto is in Oostenrijk gemaakt
Dit zijn mij drie mooiste de eerste is in Valle Verzasca De andere twee op Campofelice Campingvillage In Zwitserland
Hoe vond je Campofelice? Wij zaten dus ook in die buurt, in een huisje, maar had ook gekeken naar Campofelice, maar die hadden niet (meer) wat wij wilden. Uiteindelijk waren we heel blij met het huisje, maar ben wel heel benieuwd hoe Campofelice was.
Wij vonden het prima. Zijn daar vroeger vaker geweest met de tent toen ik jong was. Nu hadden we een huisje gehuurd. Enige nadeel was dat het meer nu niet zo helder was als vroeger en er waterplanten in stonden. Zwembad was een leuke toevoeging maar water vond ik zelf erg koud. Entertainment hebben we niet gedaan dus kan ik niets over zeggen. Wij hebben ons wel vermaakt hoor.
Mooie foto’s zeg! 1 van mijn favoriete foto’s van dit jaar staat niet op mijn telefoon, vandaar een foto van een foto. Zuid-Afrika, april 2025
En deze: de neushoorn met kleintje, de walvisstaart (foto gemaakt door de organisatie van de boot waar we op zaten) en de leeuw op enkele meters van de jeep