Hallo allemaal, Via een vriendin ben ik op deze website, en dus op dit forum terecht gekomen. Mijn vriend en ik willen graag een kindje. Mijn cyclus is al een aantal maanden 24 dagen. Daarom ben ik volgens mijn huisarts zo ongeveer meteen na mijn menstruatie vruchtbaar. Hier hebben we ons dus op ingesteld. Ik kan het me natuurlijk inbeelden, maar ik voel me deze maand anders. - De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 23 september. - Vorige week woensdag heb ik een propje verloren met slijm en bruin bloed. - Sinds ander halve week heb ik tussen de drie en zes keer ontlasting per dag. Het is geen echte diarree. - Ik ben na maaltijden misselijk. - Ik ben dagelijks duizelig en soms licht in mijn hoofd. - Mijn borsten doen zeer, zijn gespannen en mijn tepels jeuken. Gisteren, op dag 24 heb ik een test gedaan. De predictor early. Deze was negatief. Ben ik gek aan het worden en beeld ik het mezelf allemaal in, gewoon omdat ik het zo ontzettend graag wil? Ik hoor graag jullie eerlijke reacties. Alvast bedankt. Groetjes!
Hallo, Het kan alle 2, het zijn wel symptomen.. ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb dat nu ook 2 rondes gehad, dezelfde symptomen. Bij mijj toch uitgelopen op een ongi 2x. Maar het kan bij jou wel raak zijn, ik zou wachten tot je NOD, en dan nog een testje wagen. Helaas is het een kwestie van wachten, meer kun je helaas niet doen! En een test geeft toch de meeste zekerheid... Succes! En welkom... Ik zal voor je duimen!
Hoi Suzepuus, Het kan zijn dat je zwanger bent maar nog te weinig hcg aanmaakt waardoor de test negatief is. Daarnaast heb ik ook regelmatig gezworen dat ik zwanger was maar het niet was. Deels zal dat idd wel komen doordat je zo graag wil, maar ik kan me niet voorstellen dat je daarvan gaat bloeden, zoals bij jou. Ik denk dan dat er toch een eicel bevrucht is maar dat die, zoals bij ruim de helft van alle bevruchte eicellen, verloren gaan nog voor de menstruatie, dus nog voordat je de zwangerschap officieel kan vaststellen. Het kan dus best zijn dat je ca. 1,5 week 'zwanger' bent geweest. En als je heel gevoelig bent voor alle veranderingen die dan in je lijf plaatsvinden, dan voel je dit. Maar het moeilijke is dat je dan zwaar teleurgesteld bent als je dan toch ongesteld wordt. Dit is mijn gedachte hierover. Graag hoor ik ook wat anderen hierover denken.
Ik voelde me alle 20 maanden dat we zwanger probeerden te worden 'anders'. Behalve de keer dat het gelukt was... Je lichaam kan je zo voor de gek houden. Deels ook omdat je het graag wilt denk ik. Succes en ik hoop voor je dat het 'raak' is
Hoi Suzepuus Dat is moeilijk te zeggen, ik dacht vorige maand ook echt dat ik zwanger was, heel erg buikpijn, pijnlijke borsten zelfs 2 dagen overtijd, en was ook misselijk, maar de testen bleven negatief, ik was dus niet zwanger, heb laatst ook een inwendige echo gehad om te zien of er dan iets anders met me was, en er was niks op te zien. Er zou misschien een cyste hebben kunnen zitten die gesprongen was en wat die klachten ook kan veroorzaken werd mij verteld. Nou voel ik mij weer goed. Maar heb geleerd dat ik mij niet zo snel meer gek laat maken, want het was heel frustrerend, en als je denkt dat het echt zo is, sta je toch raar te kijken als het niet zo is. Dus nu ben ik gewoon rilekst en ik zie het allemaal wel eerst is even.. In ieder geval dit is mijn ervaring, hoop voor jou dat het wel zo is natuurlijk heel veel succes met wachten.
Wat een fijne reacties allemaal. Dankjewel. Ik zal inderdaad rustig af moeten wachten. Wat is dat toch lastig he . Hebben jullie allemaal die ervaring dat clearblue beter is? Want dan koop ik predictor niet meer. Ik heb in ieder geval wel geleerd dat ik niet meer ga googlen op zwangerschapsverschijnselen. Heel veel succes allemaal!
Dat propje slijm kan ook van je eisprong gekomen zijn. Dan zou je ongeveer 10 tot 14 dagen erna ongesteld (of niet) moeten worden. Het kan dus zijn dat je nu een langere cyclus dan 24 dagen hebt. Predicter heb ik trouwens wel vaker verhalen over gelezen dat ze pas laat positief testen. Ik heb zelf goede ervaring met de Kruidvat (2 stuks voor 5 euro) zwangerschapstesten.
Ik ben nu twee dagen over tijd. Mocht ik volgende week nog niet ongesteld zijn, zal ik de Kruidvat zwangerschapstesten kopen. Bedankt voor de tip. Ik had nu de predictor early. Daar zou je eigenlijk al vier dagen voor je NOD positief mee kunnen testen.
Ik lees overal op het forum dat de testen van kv 2v5 erg betrouwbaar zijn en de cb ook. Bij ons verkopen ze de 2v5 niet bij dit kruidvat dus ik gebruik cb mocht ik ooit het idee hebben zwanger te zijn........ Tot nu toe nada.....