Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik moet nog een paar dingetjes opruimen in de babykamer maar daarna zal ik echt is ff foto's maken.

Heb ook nog een aantal foto's op me telefoon van me dikke buik hehe

2. Niet meer actief

Bij mij hebben ze bij de laatste echo gezegd dat alles er goed eruit zag. En dat het kindje goed groeit. Maar omdat de omvang van een niertje wat groter was dan de richtlijnen moet het wel f bekeken worden als ik bevallen ben. Tenminste dat zeiden ze daar. Dus moet het maandag maar eens met de vk overleggen en dan hoor ik ook gelijk of mijn uitslagen van het bloed goed zijn.

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd zal het wel ff bespreken met de vk Tinus.

Moest je bloedprikken om gewoon te kijken of alles oke is met je bloed?

of moest je extra bloedprikken?

4. Niet meer actief

ja leuk keejbie ben benieuwd naar je babykamertje :)

Ik moet nog ff wachten op het hemeltje en heb vandaag nog ff kozijn van het raam in de grondverf gezet..ga ik dat het weekend af schilderen en dan schiet het ook aardig op..zal dan ook ff fotootjes maken..

Wat zou dat kunnen zijn dan Tinus als de omvang wat groter is dan de richtlijnen? of hebben ze dat niet gezegd?

5. Niet meer actief

Hebben jullie eigenlijk evengoed nog vakantieplannen voor deze zomer?

Wij willen eind augustus nog ff een weekje weg..wel gewoon in Nederland hoor..we dachten aan Center Parcs of Landal Greenparks..
    Vrienden van ons gaan misschien ook mee..die hebben een kleintje van januari dit jaar..

ben wel benieuwd wat jullie gaan doen..

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm voor als zover het er nu uitziet hebben wij helaas geen vakantieplannen wat ik erg jammer vind! Maarja voor volgend jaar hebben we al wel plannen als alles goed gaat ;)

Me mannetje zijn zus ken een filla regelen in curacou (ofzoiets) en wij kunnen dan in het gastenverblijf logeren dus wie weet wat dat word hihi

7. Niet meer actief

nee ze hebben er verder niks over gezegd wat dat van het niertje kan zijn. Maar omdat het kindje ongeveer het gewicht toen had voor een kindje van ruim 35 weken. Kan de boel al wat meer in de verdrukking komen. Dus dat van dat niertje kan ook zijn omdat het wat plat gedrukt wordt. '
    FF afwachten maar, maar maak me er niet druk om hoor.

Ik moest sowieso bloedprikken voor mijn HB gehalte. En toen ik die echo had gehad vroegen ze waarvoor ik bloed moest prikken. Want dat vrouwtje vond het ook belangrijk dat mijn bloedsuiker ook ff werd geprikt. Dus ja ze wou het er voor de zekerheid ff bij hebben.

Nee helaas we hebben geen vakantie gepland. Maar misschien nog wel een weekje centerparcs of zo. En mijn ouders staan op een camping hier vlakbij dus daar kunnen we ook nog een paar dagen naar toe gaan.

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Owwww dus het kan ook allemaal ff wat fijn gedrukt zitten. Nog niet echt iets om zorgen om te maken dus ook. En dat is fijn want anders duren de laatste weekies echt lang!

Hopen dat je bloed ook allemaal in orde is ;)

9. Niet meer actief

oh ja dat zal ook wel maak me niet gauw ergens druk om dus wat ze ook zeggen......

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe idd!

Ik ga nog maar ff wat strijken ;)

en straks eens een poging wagen om het bedje op te maken :p:p

11. Niet meer actief

ja moet zo ook nog ff twee broeken strijken en dan de was nog ff opruimen en dan lekker niksen.

12. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    De ouders van mijn man zijn 40 jaar getrouwd dit jaar em als alles goed gaat met de bevalling gaan we in oktober met alle kinderen en kleinkinderen een weekje naar de zon.

13. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    We hebben nog niks gepland maar misschien dat we er nog een weekje strand tegenaan gooien.
    Dat is allemaal afwachten hoe het gaat natuurlijk. :)

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat leuk ppa!

Dat word zeker een groot feest ;) hihi

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jaaaa, me kraampakket is bezorgd. Duurde dan toch geen 10 dagen hehe. Vage dingen zitten erin hoor! Dingen waar ik eigenlijk niet van wil weten waar ze voor dienen ;)

Ik heb een knuffel. een groeimeter en een tas gekregen Jippie!:p

16. Niet meer actief

das dan wel snel gegaan. Maar goed hoef je je daar niet meer druk om te maken.

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Nou we zijn trug van de echo.

Het was heel dubbelzinnig snap er ook niets van eigenlijk.

Ze ging de kleine meten maar die wilde niet echt meewerken. Dus had ze er moeite mee om um te meten.

Maar wel zag ze dat het niet echt groot was. Het is nu 2100 gram en als ik tot 40 weken loop komt dat uit op zo'n 2900 gram. Ze zei hierbij dus dat het een kleintje is. Maar dat ik me geen zorgen hoef te maken!

Wel krijg ik nu nog een echo in het ziekenhuis omdat die het beter kunnen meten aangezien dat apparatuur beter is. Dus krijg binnen 2 weken een afspraak thuisgezonden dus ben benieuwd.

Nu vraag ik me eigenlijk af hoe groot die van jullie dan op dit moment is?

In het zoveel weken boekje had de kleine nu 2500 gram moeten wegen
    dus loopt onze 400 gram achter.

400 gram lijkt in mijn ogen niet zo heel veel. Wat denken jullie?

18. Niet meer actief

Idd lijkt 400 gram niet veel wat die kleine dan achterloopt..

Ik zou niet weten hoe zwaar die van ons weegt..morgen moet ik naar de VK..kan wel is vragen of ze ongeveer kan voelen hoe groot hij is en hoe zwaar ze denkt dat hij is..maar ja echte duidelijkheid geeft volgens mij alleen een echo.. :(

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ....tjah geen idee, maar is toch ongeveer zo groot als die van miekie nu dan was? dus kan wel kloppen dan toch?
    en niet om vervelend te zijn;) , maar ze zeggen toch dat kindjes waarvan de mama's tijdens de zwangerschap roken toch iets kleiner zijn vaak?
    ben overigens erg benieuwd naar je kamertje

vakantieplannen...dit jaar niet..we gaan meestal wel 2x naar het zonnetje, maar daar vind ik het dit jaar dan ff te vroeg voor...ik wacht dus tot volgend jaar naseizoen...
    wel gaan we dagjes weg...voor onze kleine meid ook leuk...pretparken en zo...dit weekend zijn we ook een weekendje weg...dus spreek jullie maandag weer aangezien we morgen vertrekken
    fijn weekend dus allemaaaaaaaaal

20. Niet meer actief

hey leuk suusje weekendje weg..waar ga je naartoe?

Alvast fijn weekend dan maar he ;)

Deel Deze Pagina