Ja ik heb er ook enorm last van, ook eigelijk heel de zwangerschap. Ik word er helemaal gek van Maak me heel vaak schoon, maar voor je het weet zit het er alweer. Ze zeggen ook als je die ene slijmprop kwijtraak dat je het ook niet kan merken als je al zo ie zo veel slijm verlies heb. Ben benieuwd Slaap lekker meiden! Kussss..
Zo hier een nachtvlindertje. Ik heb gewoon zó weinig gedaan vandaag dat ik niet kan slapen. Mijn stuitje doen zo'n vreselijke pijn dat ik me niet meer durf te bewegen. Maar goed, nog 5 weekjes... Shelde, ik heb er ook verschrikkelijk veel last van sinds ik zwanger ben. Van de Vlos mag ik gewoon tampons gebruiken. Dus ik gebruik afwisselend inlegkruisjes en OB-mini-comfort tampons. Maar net waar mijn hoofd naar staat. Ster, leuk dat jij nu ook de hik van de kleine kan voelen. Wel grappig he? Op een gegeven moment ga je er echt een soort van patroon in vinden. Bij Nachtvlinder en bij mij bijvoorbeeld vaak nadat we gegeten hebben... Patje, ik hoop dat je een beetje uit kan slapen morgenochtend...
Moon; wat ongelooflijk klote zeg... ik heb er geen woorden voor! Ik wens jou en Marco heel veel sterkte en kracht toe. Het is gewoon niet eerlijk Shanna; voor jou en je zus ook heel veel sterkte toegewenst. Ze zeggen dat alles een reden heeft maar soms vraag je je werkelijk af wat hier dan achter kan zitten. Ik ben net weer thuis, we zijn vanavond bij de buren op visite geweest. We wonen hier nog niet zo lang en we maakten al wel eens een praatje maar laatst vroegen ze of we een bakkie kwamen doen. Was erg gezellig en voor ik het wist was het al 12 uur geweest. Vandaag drukke dag gehad, lekker gebabyshopd (hihi is niet echt goed Nederlands volgens mij). We hebben een maxi cosi gekocht, een easy base, een boxkleed, en wat andere spulletjes zoals kampeertenten (onderbroeken dus voor mij want die strings zitten niet echt comfi meer). Was toch best zwaar zo de hele dag met het hete weer in touw te zijn. Morgen komt mijn moeder met een vriendin op visite dus ik duik zo lekker mijn bedje in. Slaap lekker allemaal! Knuff
Ben alweer klaarwakker, zoals gewoonlijk... De dag van de week maakt niet uit, om 6 uur is het echt gedaan met de slaap. Vannacht draaide ik me van m'n rechter zij naar links en au au AU, lag de baby ergens tegenaan wat echt vennijnig pijn deed. Gisteren heb ik de voetenzak en bekleding van de kinderwagen gewassen, Die had ik al eerder van m'n broer gekregen, maar rook een beetje muffig nadat ie een tijdje in de schuur had gestaan. En 't is nu prachtig weer om dat soort wasjes snel te laten drogen! Ze zeggen dat je juist meer afscheiding kan krijgen van inlegkruisjes en tampons, omdat dat de boel afsluit. Dus ik trek dan maar 3x per dag een schone onderbroek aan. Ik ook! Ja, dat voel je wel he, met zulke warmte. Maar leuk he, dit soort spullen kopen! Nou baby is ook wakker, zit met z'n hoofdje in m'n buik te porren. Ik zit bijna te schudden op m'n stoel, zo hard duwt ie. "He, kleintje, de uitgang is beneneden, van voren kan je er echt niet uitkomen hoor! Draai maar, dat doen de andere babies ook!" Dames, ik hoop dat jullie nog heerlijk op een oor liggen. Ik ga m'n ontbijtje maar eens klaarmaken. Groeten!
Meiden ben ik weer even gsiter heel de dag weg geweest en wat een geklets in de tussentijd! @ Simoon wat een ongelofelijke #%^#^#ZOOI! Hoeveel kan een mens nog meer verdragen! Ik wens jullie Heel veel sterkte! Ik zit weer tranen met tuiten te huilen hier! @ shanna Dat is ook ongelofelijk klote voor je zus zeg!o zie je maar hoe oneerlijk alles is verdeeld! Een andere vriendin heeft eergister ook een miskraam gehad bij 15 weken dus voel me wel erg klote ... Wij mogen in onze handjes klappen met onze wondertjes in onze buikjes en bij judy buiten haar buikje Ik wil ff niks zetten hier over mij voelt zo lomp eigenlijk dus zet het maar even in mijn weblog ( is beetje erg vrolijk) en zo voelt het niet dus kopieer het even van mijn website! Dus voor geintreseerde dikke kus, ga zo lekker naar het strand toe dus zal er vandaag ook niet zijn kussie allemaal! * zwaai *
Goh Moon wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte voor jullie saampjes om ook dit verlies weer door te komen. Word er gewoon helemaal stil van.... @ Ster, ook voor jou was het weer even schrikken joh, hopelijk blijft de kleine nog wat weekjes zitten! @Manuela, wat is eigenlijk een easybase? Wel lekker zo shoppen maar kan me voorstellen dat je het na die tijd wel zat was. Wil met koninginnedag ook nog ff het dorp in langs de kleedjes markt maar ben beneiuwd hoelang ik het volhoud, ach we zijn dan ook zo weer thuis dat scheelt. @Ky ook ik heb zo`n zeer stuitje joh, het is echt met vlagen dat ie pijn doet maar gister was het dus weer raak, nu ook wel moet echt voorzichtig gaan zitten enzo, hopelijk trekt het snel weer weg. Maar aan de andere kant als dat alleen mijn klachten blijven tot 40 weken weken heb ik niets te klagen want voor de rest gaat alles oke Nog 6 dagen werken dan heb ik verlof, echt lekker! Ben echt al aan het aftellen hoor, maar dat zijn de meeste onderons wel geloof ik Fijne dag dames!
@ Moon: Heel erg veel sterkte zeg. Ik vind het echt verschrikkelijk voor je. Zo oneerlijk........ x Linda
Moon en Marco, wat ontzettend k*t zeg! Ik wens jullie veel sterkte en liefde toe. Stiekem zal ik hopen dat jullie ooit toch een klein wondertje krijgen. Veel liefs Cindy
Wat een verdrietige berichten. Moon: ben er stil van...dit kan toch niet waar zijn . Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Shanna: wat een verdrietig bericht van je zus. Veel sterkte, ook voor je zus en zwanger. Wat oneerlijk toch allemaal. XXX
Goh ik blijf maar aan Moon denken, nogmaals sterkte hoor Moon! Wat betreft slijmverlies: gisteren dacht ik ook dat ik misschien de slijmprop verloren had (had namelijk zoveel slijmverlies + bloed), maarja we moeten afwachten. Ik heb uberhaupt veel meer slijmverlies de laatste tijd! Vandaag gelukkig (nog niet) geen bloedverlies! Vorige week vertelde mijn VK trouwens ook nog, mocht je de slijmprop verliezen dat het dan nog 6 weken kon duren voordat je echt ging bevallen (dus het hoeft ook niet meteen wat te zeggen). Voor mij wel weer een gerustellend idee Ik ga vandaag maar eens genieten van het mooie weer en geen zorgen!
Ster, als ik dat zo lees denk ik dat het inderdaad zou kunnen dat het wel de slijmprop was. In dat geval mag je toch niet meer zwemmen? En dan zou ik inderdaad ook geen tampons e.d. meer gebruken. Spannend hoor! Een vriendin was vier weken van te voren de slijmprop verloren en is uiteindelijk met 38 weken bevallen, dus wie weet ben jij de tweede! Als het maar niet eerder komt als week 37, toch?
Hoi lieverds, Hier ben ik weer. Er is een hele lelijke fout gemaakt! Ik lag al helemaal klaar. Infuus, jasje helemaal gereed. Half 12 kwam de gyn en vroeg of ik buik pijn had? Ik nee helemaal niet en ik snap ook niet wat ik hier doe! Sja ik ook niet zei ze. Want je waardes zijn prima voor een normale zwangerschap. Dus ik wil nog een echo want ik vertrouw het totaal niet zei ze. Gingen naar beneden naar 1 die beter was dan de andere. Ding er in en ja hoor daar was ons kleintje! Nog geen hartje dus is wel rond de 5 weken Ze snapt ook niet hoe de andere 2 er aan gekomen zijn. En zei er niet veel over, snappen dat ook wel want ze wil haar collega's niet aanvallen. 10 mei hebben we weer een echo en hopelijk klopt dan het hartje En dan gaan we de gyn er wel van langs geven. Wat als ik onder narcose geweest was... Misschien was het dan wel afgestoten... Dus was maar goed dat ze het niet vertrouwde! Dit is echt het mooiste kadootje wat we konden krijgen vandaag!
Cimbomlu, ik ben jaloers 2 dozen ijs. Onze eerste is ook gek op ijs. Hij wilde geen fruithapje hebben alleen borst tot hij op een gegeven moment een likje softijs kreeg. Dat wilde hij ook wel! Mijn ijsjes zijn alweer op. Mag nu meeëten met hubbies ijsjes. Remember, lekker je tas inpakken hoor. Hoe heb je dat bij de vorigen gedaan. Ik was de 1e keer te laat en dan moet alles op het laatste moment nog even. Bibi, ehh.. ja het is een heerlijke wankele theorie. Wij hadden alleen al een meisjesnaam van de vorige keer dus ook dit keer meer moeite met de jongensnaam. Ben zelf ook wel benieuwd. Cindy, dat is wel heel toevallig gelijk jarig! Het is idd een beladen datum sinds 2001. Maar eigenlijk pas ik nu ook in het rijtje bij de schoonfamilie. Man is op 1 januari jarig, schoonpa 5 mei, schoonzus op 28 september (is ons grote dorpsfeest meestal). En onze zoon is geboren op de trouwdag van de ouders van mijn schoonpa. Zijn vader was 22 mei jarig, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat! Fijn dat het nu zo goed gaat en je geen "rare" dingen meer hoeft te verwachten. Shanna, sterkte meid. Balen, het was zo mooi samen zwanger. Angela, het is wel vervelend met je poes. Ik heb het ook al vaker gehoord en de poezen kunnen toch lekker oud worden. Als er maar gespoten wordt. Ky, dat gevoel kreeg ik idd. Maar goed door die heerlijke hormonen waar wij mee gezegend zijn, kan ik alles wel goed uit proporties trekken. Toch maalt het soms wel door mijn hoofd en moet ik echt zeggen en nu ophouden en aan iets leuks denken. Ik ben wel erg benieuwd naar de echo! Zoals ik mij kan herinneren zijn die steken idd van het indalen, maar dat hoorik donderdag ook wel ga ik vanuit. Moet nh Martini. Simone, wat vreselijk nieuws meid. Ik wens jullie heel veel sterkte. Ster, ik kan mij goed voorstellen dat je erg onzeker wordt van al dat bloedverlies. Dat is niet goed voor je gemoedsrust. Veel sterkte en rustig aan. Sandra, ik heb ook wat meer last van slijmverlies. Het verschilt wel per keer. Verder gata het hier goed. Heb allemaal mensen voor mij aan het werk. Man, mamma en schoonmamma. Niet allemaal tegelijk hoor! Knuffels Monique
Wauw, dat is heerlijk nieuws. Daar wordt de dag meteen nog zonniger van! Gefeliciteerd, met dit super goede nieuws! Onvoorstelbaar dat ze de derde dit pas doorhad! Dikke knuffel Monique
Ik zei ook tegen haar dat ik het totaal niet snapte. Omdat ik donderdag het vruchtzakje zelf gezien heb. Heb de hele tijd lopen huilen en in het ziekenhuis helemaal over de rooien. En dan blijkt het een fout te zijn. Vind zo iets echt niet kunnen. Vind het heel erg dat er zulke dingen gebeuren.
@ Moon: Wauw! Op naar dat kloppende hartje meid! Mooi nieuws! Zou het dan toch betekenen dat er wel "iets" is? Kraken we gister nog af dat sommigen krijgen, maar onbegrijpelijk en anderen niet mogen maar zo gegund is? Nou, deze kleine wil duidelijk op de wereld komen! Mijn dag is weer goed! Op naar 2 mei, op naar een geweldige echo! Kus, Juud
Moon, hoe kan dat nou?! Maar wel prachtig nieuws! ik hoop dat het nu verder goed mag gaan, en er niet nog meer onzekerheid en verdriet komt. Ik zou zeker nog eens voor tekst & uitleg naar het ziekenhuis teruggaan, maar geniet nu eerst maar even van je roze of blauwe wolk! \/ \/ \/ \/ \/
Zo heb net even een lekker Mars-ijsje gegeten op het feestje voor Moon! Met 2 mei bedoel ik natuurlijk 10 mei Moon, ook jij gaat dus voor een prachtig Moederdagcadeautje. Ik mijn meisje thuis, jij een gezond babytje in de buik!
Manuela... moet weer een heerlijk gevoel zijn zo alles in huis te hebben.... Helaas heb ik niks meer te kopen Soms kijk ik nog wel rond maar kom steeds weer tot de conclusie dat ik alles al heb en een kast vol kleertjes maat 50/56 en 62 lijkt me ook wel genoeg cimbomlu.... lekker met je kleine blijven praten, misschien word er wel ineens geluisterdt Shanna..... ohhh wat erg voor je zus, het is allemaal erg oneerlijk he!. Heel veel sterkte voor jullie alle nachtvlinder.... tjonge een MK met 15 weken weer zo'n naar verhaal... peohee Ster..... zolang je alleen maar zo blijft aanmodderen is het "goed"... Gewoon nog ff lekker bij je houden he die kleine..... Zal wel steeds schikken zijn, had ik ook "helaas" met mijn 2e zwangerschap al vanaf 22 wkn ofzo, gelukkig is ze uiteindelijk gehaald met ruim 40 wkn. Hoop dat je ook gewoon nog even verder mag lopen met je buikie. geniet maar lekker van het weer , zonder zorgen Suske... spannend nog een echo..... hopelijk krijgen jullie nu wel duidelijk een beeld. Ik kan me wel herinderen bij de eerste zw.schap dat ik me tas al met 30 wkn ofzo klaar had staan, maar de tweede weet ik niet meer Maar denk dat ik hem vandaag of morgen toch maar ga pakken......... als ik dat lijstje weer/nog kan vinden Moon.............. eerst las ik vanmorgen jullie vreselijke nieuwes, heb ff op bed gelegen, dacht ik schrijf zo wel een reactie , want ik wist ff niets te zeggen, wat blijkt...... JULLIE ZIJN GEWOON WEER THUIS! Ik vind het zoooooooooooooo fijn, ik kijk helemaal uit naar je volgende echo....... Heel spannend weer, maar nu gewoon toch die onbezonnen zwangerschap die wij jullie allemaal zo toewensen. En dan gewoon achteraf af gezien dan een "mooi" verhaal om te vertellen aan jullie kleine spruit. Hier verder helemaal geen nieuws. Ben lekker thuis aan het zijn, doe alleen 2 wasjes vandaag en dan hopelijk mijn krachten "sparen" zodat we morgen even wat kunnen wandelen met KD in het dorp waar ik vandaag kom. Daar is het altijd gezellig druk, niet dat buik-billen geschuif als ik bv utrecht of amsterdam centrum