Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assie

    Assie Actief lid

    21 jul 2006
    172
    0
    0
    Coordinator Vastgoed
    Limburg
    Lieve meiden,

    Ik geloof dat ik het spits ga afbi jten onder deze topic. Ik ben op 3 juni 2008 uitgerekend. Als het goed blijft gaan uiteraard. Het lijkt me toch al leuk om te kijken wie nog meer uitgerekend is rond deze datum.

    Liefs en tot schrijfs,

    Assie
     
  2. Niet meer actief

    wow juni mama's al zeg
    wat gaat de tijd snel

    gefeliciteerd meid :D
    hopelijk komen er snel een hoop meiden meeschrijven ;)
     
  3. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gefelicteerd hoor; de eerste Juni 2008 mama alweer wat gaat de tijd hard
     
  4. mariekebalm

    mariekebalm Fanatiek lid

    31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    GEFELICITEERD! :thumup:
     
  5. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Wow de tijd gaat zeker hard! Gefeliciteerd meis!
    Hoop dat het gauw lekker druk wordt hier!
     
  6. marianne30

    marianne30 Actief lid

    18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    Gefeliciteerd geniet er lekker van enne wowwww zeg wat gaat dat hard juni mama's al weer

    gr Marianne
     
  7. mielenl

    mielenl VIP lid

    29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    jippie! de eerste juni mama heeft zich gemeld! gefeliciteerd, geniet er van en dat het gezellig druk mag worden hier :)
     
  8. woezeltje

    woezeltje Fanatiek lid

    2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    van harte meid \:D/
    hopelijk volgen er gauw meer ;)

    geniet er lekker van
     
  9. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

    Ja ik meld me aan. Nu maar hopen dat ik mag blijven.
    Groetjes Karin
     
  10. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    gefeliciteerd meiden!
    Hopelijk volgen er snel meer!
    Een hele fijne zwangerschap gewenst!
     
  11. Assie

    Assie Actief lid

    21 jul 2006
    172
    0
    0
    Coordinator Vastgoed
    Limburg
    @Karin:
    We zijn nog met zijn 2-tjes. Hopelijk volgen er snel meer. Ik zal blij zijn als ik al de eerste 3 maanden doorkom. Dan hang ik echt letterlijk en viguurlijk vlag en wimpel uit.
    Hoe voel jij je? Heb je zwangerschapssymptomen?

    Liefs,
    Assie
     
  12. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

    Ja inderdaad we zijn maar met zijn tweetjes. Ja ik ben regelmatig duizelig (soms het idee dat ik flauw ga vallen) en met momenten misselijk, kan slecht eten, heb het dan heel warm dan weer koud, en lage rugpijn (niet constant).Verder heb ik aan het einde van de dag een gevoelige buik maar ik denk dat dat komt omdat ik nog een kleintje heb van 11 maanden die ik de hele dag moet dragen.
    Mijn onderbuik is al wat opgezet. Ja ik hoop nu ook zo dat ik de eerste drie maanden door ga komen. Dan schreeuw ik het van de daken. Heb 28 aug nog een miskraam gehad dus ben erg bang.
    Hoe voel jij je?

    Groetjes karin
     
  13. Assie

    Assie Actief lid

    21 jul 2006
    172
    0
    0
    Coordinator Vastgoed
    Limburg
    Nou ik ben met vlagen misselijk. Niet constant. Net als jij van heel koud naar heel warm. Verder slaap ik heel onrustig.
    Verder ben ik heel bang dat het weer mis gaat. Iedere keer als ik naar de wc ga dan kijk ik angstig in de pot of er geen bloedsporen zijn.

    Ik heb 4 weken geleden ook de laatste MK gehad en op 1 juni een curettage.
    Ik zie in je album dat je ook vorig jaar bent getrouwd, in juli. Ik ben vorig jaar op 10 juni getrouwd. Leuk he? ;)

    Liefs
    Assie
     
  14. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

    Ja dat heb ik ook. Als ik naar de wc moet dan moet ik meteen in de pot kijken of ik bloedsporen zie en ik kijk dan het wc papiertje na. Echt heel frustrerend. wat leuk dat jullie rond de zelfde tijd getrouwd zijn. Mooie jurk/foto's. Toen ik trouwde was ik 28 weken zwanger van mijn zoontje. Paste dus ook niet meer in iedere jurk maar wilde perse een echte trouwjurk.

    Groetjes Karin
     
  15. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Wow, een jaar geleden was ik het die de spits afbeet!
    Allemaal gefeliciteerd en ga er lekker van genieten want het is zo voorbij.
     
  16. sangerdjan

    sangerdjan Actief lid

    6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    heyyyyy meiden,

    ik ben ook op 2 juni uit gerekent

    feli allemaal. reuze spannend allemaal!
     
  17. Assie

    Assie Actief lid

    21 jul 2006
    172
    0
    0
    Coordinator Vastgoed
    Limburg
    Welkom Sangerdjan, op de eerste plaats nogmaals gefeliciterd met je zwangerschap.

    @ Patje, gaat snel hé de tijd. Het lijkt soms of dat het steeds sneller gaat. Wellicht kun je je de dag als gisteren herinneren dat jij hier spits afbeet en nu heb je zo'n heerlijke baby in je armen. Nu kun je je bijna niet meer voorstellen zonder.

    @ Karin, jouw foto is ook prachtig en idem jurk. Toch wel speciaal lijkt me om zwanger te trouwen. Zeg je met zijn 3-tjes Ja!
    Bij ons was het ook wel speciaal omdat onze kinderen 11 en 6 jaar zijn. Na deze ceremonie wou onze jongste meteen misdienaar worden hhhahah
    Hij mocht natuurlijk pastoor meehelpen met allerlei dingen.

    Liefs,
    Assie
     
  18. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hio,

    @Sangerdjan welkom meisie. Dacht dat dit veel makkelijker was dan mss-en en natuurlijk gezelliger. Kan het anders ook niet meer bijhouden om op 2 plekken te zijn.

    @Patje jeetje alweer een jaar geleden wat gaat dat snel.

    @assie ja dat is wel speciaal inderdaad. Maar ook wel stress. 2 dagen voor onze bruiloft kon mijn jurk niet meer vermaakt worden. Letterlijk stof te kort. hihih moest nog even een nieuwe jurk uitzoeken. Bij jullie is het leuk dat je de kinderen er in kan betrekken. Lijkt me ook leuk en speciaal.

    Net ben net mijn lenzen gaan halen. Jeetje heb die dingen voor het eerst in en dat is appart. Nu maar hopen dat ik ze straks nog uit krijg. Heb lange nagels dus dat wordt nog wat. Ik zie in iedergeval een stuk beter.

    Verder voel ik me echt niet goed. Weet niet of ik ook nog een griepje heb of dat het komt door de zwangerschap.

    Groetjes Karin
     
  19. sangerdjan

    sangerdjan Actief lid

    6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    hoi hoi alle meiden

    @karin: ja is ook makkelijker zo. kunnen we gelijk de rest bij houden en tips aan elkaar door geven.

    zal me voor de rest nog even voorstellen.
    ik ben dus sandra 29 jr en ben al moeder van twee skatten van kinderen .. twee jongens van bijna 6 jr(4 okt) en bijna 10 jr. Deze komen uit een andere relatie. De kleine die ik nu hopelijk te wereld mag zetten is van mij (nieuwe) vriend ons eerste kindje samen. en zijn eerste kindje
    heb nog geen extreme bijwerkingen bij deze zwangerschap maar wat nie is kan altijd nog komen
    heb alleen heel de dag honger hahaaha..en meestal einde van de dag best moe .me buik is al enorm opgezet. miss wel een tweeling maar dat zullen we snel achter komen
    8 okt eerste afspraak bij verloskundige dus nog ff spannend allemaal

    hoe voelt de rest zich?
     
  20. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

    Goed idee even voorstellen.
    Ik ben Karin 30 jaar oud en heb een zoontje van bijna 1 jaar (6 okt).
    Heb 28 aug een miskraam gehad en ben meteen daarna weer aangeteld. Ik hoopppppppp nu een tweede wondertje op de wereld te mogen gaan zetten.

    Zometeen even weg ga naar moederavond hier in het dorp georganiseerd door het consultatiebureau. Anderhalf uur betten over onze kinderen waar we tegenaanlopen en wat goed gaat.

    22 okt eerste echo.

    Jeetje mijn buik is mega opgezet. Vooral in de avond. Krijg hem bijna niet verstopt. Heb niet van die wijde kleren. Hoe houd ik dit vol tot 3 maanden.

    @8 okt eerste echo dat dat is snel zeg. Mag ik weten waarom dit al zo snel is?



    Groetjes karin
     

Deel Deze Pagina