mssn wel ik heb hekel aan om ergens heen te gaan waarvan ik nie weet wat me te w88 staat heb geen zin in praten enzo pfff
haha ik snap wat je bedoelt Flex, maar als je het straks gehad hebt ben je vast wel blij dat je toch gegaan bent..
laten we het hopen duurt zo lang van 8 tot 10 pfff zie het al voor me 2 uur lang stilzitte met me rug
Als je echt heel veel pijn aan je rug hebt ga je toch lekker eerder naar huis meid, daar hebben mensen wel begrip voor hoor!
Misschien is dit ook n goeie tip Flex voor je rug, bij ons in de buurt geven ze zwangerschapsmassage ook speciaal voor rugklachten. Je krijgt het helaas niet vergoed maar als het helpt is het natuurlijk wel waard! Voor bij jou in de buurt zou ik even googlen. Hoop dat je er wat aan hebt!
zwemmen is ook goed flex.. Mss moet je op zwangerschapszwemmen gaan. En juist wel wat bewegen maar niet teveel tillen en rare dingen doen.
vraag eerst ff aan de vk wat ze er van denk moet volgende week donderdag heen ben benieuwd wat daar uitkomt en anders maar naar de HA
Hier ook de hap achter de kiezen, was sperzieboontjes met aardappeltjes en balletjes in satesaus. Kleintje ligt nu ook op bed, dus ff rust
Ja ik denk dat ik staks ook ga zwemmen, lekker spartelen met mede-zwangeren en beppen over allerlei kwaaltjes hihi
Dat is echt heerlijk dat zwemmen heb ik bijmijn vorige zwangerschjap ook gedaan, komt een mens echt vanbij, ik denk dat ik het deze zwangerschap maar laat schieten
claie ik voel ook nog niks hoor komt wel goed! ik ga vanaf maandag zwangerschapzwemmen moet alleen nog een badpak of bikini gaan halen. lijkt me wel lekker!
Heb vanmiddag de 20 weken echo gehad en het zag er allemaal goed uit, alleen ze zag 1 ding wat er niet hoorde en dat was een beetje vocht (pericardvocht) naast het hart. Moet nu volgende week dinsdag voor een uitgebreider onderzoek naar mn gynaecoloog. hiermee kunnen ze alles nog veel duidelijker zien dan op de 20 weken echo. Het hart zelf is gelukkig wel helemaal goed, 4 kamers en de tussenschotten zijn ook goed. heb zonet op internet ook gelezen dat dit vocht kan voorkomen na een infectieziekte, ben zelf vorige week wel erg ziek geweest, overgeven, diarree en hierdoor ook weer een nierfilterontsteking dus misschien is dit ook wel de oorzaak. De echoscopiste wist niet wat het vocht in kan houden, ze wist wel dat het er niet hoort te zitten maar weet niet wat de oorzaak is of wat dit in kan houden voor de baby.
Fijn dat het op zich goed was met je beebje en dat er 2 boezems en 2 ventrikels te zien waren.. Maar toch een beetje spannend ja... Hoop dat het allemaal mee zal vallen met dat pericardvocht..
hey meiden, ben er weer al een uurtje maar kan nie slapen ben klaarwakker terwijl ik ookwel moe ben pfff schiet nie op dus.... @ spirit wat fijn dat alles goed was en is wel spannend wat dat vocht is en wat dat gaat betekenen voor je kindje hopen dat alles goed is en het weer wegtrekt
ik ben geloof ik niet de enige die niet slapen kan mijn kindje draaide zich net om ofzo maar voelde het heel erg duidelijk