@vladimera: ik ben ook alleen maar af aan het vallen, als je van jezelf wat flinker bent val je ook eerder af dan dat je aankomt. ik ben er wel blij mee, met de baby is alles goed, dus maak me helemaal geen zorgen. als je kindje niet beweegt is het een ander verhaal, maar ik voel de mijne pas vanaf deze week echt dagelijks. duss.
Hoi allemaal! Even een snel berichtje hier.. heb vandaag de 20 weken echo gehad en ons ventje zag er perfect uit! Ben inmiddels een kilo of 6 aangekomen.. ik vond het ook al zoveel.. maar gelukkig ben ik niet de enige Fijne avond!
@ Coco ja helemaal alleen, mannetje heb in het weekend ook weinig tijd want voordat ik zwanger was besloten we even de tuin te verboeuwen, maar daar is hij druk mee bezig, siommige klusjes doet hij wel voor me, zoals verven maar de rest doe ik lekker in me uppie. Morgen weet ik hoeveel ik ben aangekomen , mag dan weer even op controle bij de vk
Zo ik ga nu even lekker koffie drinken en prak eten bij me schoonouders, ik hoefde gelukkig niet te koken, en dan neem ik vanavond gelijk de kleine mee terug. Kom vanavond wel even neuzen weer , er is voetbal op tv en aangezien wij maar 1 tv hebben, kan ik lekker achter de pc
Ik voel de baby trouwens nog altijd niet en dat terwijl ze zeggen dat je het bij de 2e toch eerder zou voelen ?
Ik ben van mezelf vrij tenger gebouwd ben 1,70m en nu dus 66 kg zit te ver onder mijn gewicht op het moment maar de baby groeit goed ben verder echt een lat op het moment met een bol buikje want die groeit goed door en de heupen zijn ook wat steviger geworden maar in totaal wel bijna 5 kg afgevallen
hey meiden, heb net zooooo lekker gegeten surinaamse roerbak groente met aardappeltjes egt heeeeeeeeeeeerlijk! mijn mannetje voelde de beeb voor het eerst toen ik 18/19 weken was je moet idd maar net geluk hebben en op het juiste moment op de juiste plek je hand hebben hihi maar als je naar me buik kijkt zie je af en toe iets naar buiten steken of helemaal bewegen hihi
hallo meiden ik lag net even lekker in bad bij mijn ouders hebben helaas zelf geen bad en zag mijn buik op en neer gaan waar onze jongen trapte
hey meiden kom ook net uit bad met bubbels hihi me meisie begon me toch te trappen niet normaal toen heb ik de bubbels maar uitgezet hihi had id dat ze het niet erg leuk vond nl
Bedankt voor de felicitaties coco, agnes78, fl3x, ilona en spirit70! Claudia jij veel sterkte met je rug/heiligbeen. Heeft de arts aangegeven hoe lang zoiets gaat duren? Zonneschijn gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Is de schoonfamilie al wat bijgedraaid? Fijn dat je echo goed was bruidje!
Dankje Elke, het voelt niet echt als iets heel feestelijks eigenlijk, dat ondertrouw... Maar het wordt wel echt nu, het trouwen! Schoonouders zijn niet bij gedraaid, in ieder geval niet in hun mening. Het is hun mening recht tegenover die van ons. We hebben nog overwogen om toch mijn vriends naam aan te nemen. maar uiteindelijk zijn we toch bij ons standpunt gebleven. Ze gaan wel op de bruiloft komen, maar op lange termijn kunnen ze niet zeggen of het gevolgen heeft in het contact. En hoe is het met jou verder? Met je bloeddruk, is-ie goed onder controle?
Wat jammer zeg, had gehoopt dat ze nu wel bij zinnen zouden zijn! Nou ja, ze komen in elk geval en ik mag toch hopen dat ze als ze straks een wolk van een kleinkind hebben de achternaam nou ook weer niet zo belangrijk is...ik blijf voor je duimen hoor! Met mij gaat het wel redelijk hoor, de bloeddruk is in elk geval nu aardig onder controle. Ben nog wel vreselijk moe en heb last vervelende (verdrietige )stemmingen. Gisteren wel de 20 weken echo gehad, de kleine maakt het prima en het wordt een meisje! Wanneer ga je ook alweer trouwen?
Even een vraagje aan iedereen die het geslacht al weet: hoe houden jullie het in vredesnaam geheim?! Ik weet het nog maar sinds gisteren en heb me nu al een paar keer bijna versproken! En als je gaat winkelen met een vriendin, dan kun je dus eigenlijk niks kopen wat knalroze is, want dan weet ze het ook meteen...
Ik hou het niet geheim! Dat hebben we bij vorige wel gedaan en ik werd er echt gestoord van....ik voelde me ook een leugenaar....en op een gegeven moment kan je niet meer terug.... Nu hadden we gelijk zoiets van....of wij weten het ook niet of we vertellen het gewoon....en dat doen we dan ook nu......
Ik hou het ook nie geheim schreeuw het van de daken haha ik luister nu een mooi nr! angel van Sarah McLachlan *zwijmel*
Wij houden het niet geheim van mij mag de hele wereld het weten ze weten toch niet hoe hij eruit gat zien en gaat heten
@ Elke ik zie het nu pas een meisje van harte gefeliciteerd. En wij maken er ook geen geheim van, kan het toch niet voor me houden
Wij proberen het ook geheim te houden, maar dat is inderdaad best lastig. Ken het nummer niet, ben het nu aan het downloaden.