Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Ik heb hier heel wat bij gelezen. Spannend zeg voor alvast een aantal van de dames hier. Hopelijk hebben jullie een super goeie bevalling.En wat betreft de opmerkingen die wij ongetwijfeld allemaal krijgen op dit moment: "ja de laatste loodjes he, die zijn het zwaarst" pff ik wordt daar toch wel een beetje boos om, vooral als je geen lekkere zwangerschap hebt gehad.

Liefs Mariska

2. Konijn

Konijn Niet meer actief

Of als je zegt dat je er zat van bent en graag wil dat het kindje geboren wordt: 'Ja, het duurt echt nog wel even', of: 'Een eerste kindje komt echt meestal pas over de 40 weken, dus reken er maar op dat het nog even duurt!', of: 'Geniet er nog maar eventjes van, met z'n tweetjes'. Nou, dank je, nu ben ik het echt veel minder zat hoor en ga lekker genieten van het bijna niets meer kunnen en inderdaad: met een kindje zal het straks vast allemaal veel minder leuk zijn (stom eigenlijk dat we zo graag een kindje wilden, hadden we beter niet kunnen doen).

Laatst had ik een hele lieve verloskundige. Die zei gewoon: 'Ja, je wilt natuurlijk gewoon dat het kindje snel geboren wordt! Dat snap ik wel hoor'. Dat is zoveel fijner...

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hey Flex die steek bij lies is heel herkenbaar hier! Ik heb er ook regelmatig last van, je krijgt een hele gemene steek en het is ook zo weer weg :confused: Hier was het gisterenavond trouwens best wel aan het rommelen pffff Heel de tijd krampjes en steken in mn doos :oops:

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    HAHAHA mijn vriend gaat zojuist weer naar boven zegt die laatste loodjes..dus ik natuurlijk JA DIE WEGEN HET ZWAARST!

Ik had hem net dat stukkie voorgelezen hihi

Maar een mutsje krijgen ze gelijk op is alleen in het begin net zoals de kruiken omdat ze zichzelf niet goed op temp. kunnen houden echter in bedje mogen ze deze natuurlijk niet op! want dan kunnen ze hun warmte niet kwijt...Door het hoofdje verliezen ze de meeste warmte dus wel belangrijk dat je ze hebt hoor ;)

Ik wilde buiten de beschuiten ook leuke dingetjes bij de bakker gaan halen ja zag vandaag allemaal leuke chocolaatjes enz! Erg leuk moeders was erbij dus kon helaas nog niet inkopen..
    Maaruh van de Hema ja? welke schaal dan? en romper? Ik ga morgen nog even de winkels in met vriend dan kunnen we die misschien ook nog even scoren! :D

5. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Tja foto konijn! Ik ben ook nieuwsgierig!? :)

6. Konijn

Konijn Niet meer actief

We hebben van die chocola'tjes met roze/witte spikkeltjes en roze baby'tjes (die liggen vast in de kast!)... Ze zien er héél lekker uit :rolleyes:, moet me echt inhouden om niet voor te proeven.

De hema heeft een museum-lijn: allemaal dingen met een print die een mix is tussen modern en 'museum'... beetje moeilijk uit te leggen :rolleyes:. In ieder geval knalroze! Ik ga even een plaatje zoeken op internet voor je.

Nog even over de was trouwens: mijn man doet hier juist de was! Ik mag er eigenlijk niet aankomen, want ik doe veel te veel bij elkaar, zodat het niet mooi blijft... ;)

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou ik deed met je mee toen wij gisteravond op de bank alles in kratten aan het doen waren kreeg ik de hele tijd steken...dat is inderdaad niet fijn nee!

Maar gelukkig houden ze ook een keer op :D

Maar vandaag was madam links heel gemeen bezig net alsof ze aan de navelstreng aan het trekken was zo een gemene beweging in mijn buik!
    Zegt ons mam gelijk je gaat toch niet nu al beginnen he! Nee tis geen wee mam :rolleyes: die schoppen niet hoor :(

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    OOWW de rembrandt collectie bedoel je?
    die heb ik al :D
    maar ga morgen even kijken voor die schaal dan die heb ik nog niet :D

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    deze bedoel je he?

10. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Nu nog een foto van de babytractatie en het oilily pakje :) :)

11. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Leuke romper, iets te rose voor onze zoon ;)

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Daar hebben ze ook leuke glazen en bordjes nog bij ja :D!

13. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ja, die! Volgens mij heet hij Rijksmuseumcollectie, maar Rembrandt zou ook kunnen. Het ziet er zo leuk uit! Ik dacht eerst dat er alleen kaarten van waren, maar er is dus nog veel meer.

Schaaltjes zijn wel van melamine (of hoe je dat ook schrijft: hoor ik wel te weten natuurlijk eigenlijk als Neerlandicus :oops:), niet van steen. Maar ik vond ze wel leuk!

Mijn man zit mee te lezen en die lacht zich echt helemaal rot dat jullie me gewoon 'konijn' noemen! ;) Ik ben er zelf al zo aan gewend dat ik het niet meer merk eigenlijk. Overigens heet ik Esther... Maar ja, dat was al bezet en al het andere wat ik bedacht ook, dus in pure wanhoop heb ik mijn inspiratie geput uit het knuffelkonijn dat ik zag liggen... :-D (heeft dus niets te maken met onze pogingen om een kindje te krijgen, wat ook wel is gedacht... ;))

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    spannend onsukkie!

valdemira voor jou zal het ook niet lang meer duren..

Ik heb niet alles teruggelezen wat me vriend heeft het eten al klaar maar wilde nog even reageren en tegelijkertijd een vraag stellen op het feit van bellen na de bevalling...

Wat doen jullie als je midden in de nacht bevallen bent? bel je dan gelijk je ouders/schoonouders?

Mijn ouders/ schoon ouders/schoonzussen/zwagers/broers/zussen etc willen dus dat we gelijk bellen..(niet dat ze iets te willen hebben)
    Maar ik heb zoiets van...we gaan in het ziekenhuis bevallen....ze mogen toch niet gelijk midden in de nacht in het ziekenhuis langs....en wat hebbben ze er dan aan als we ze midden in de nacht uit hun slaap bellen....weet zeker dat ze dan niet meer verder zouden kunnen slapen....ik ga gewoon de volgende ochtend bellen hoor....

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ow ja die hebben ze ook alleen in het roze is ook wel jammer eigenlijk he ;)

16. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ja! :-D Hoewel hij er in het echt mooier uitziet... Ik vond het wel jammer dat hij niet ook in het blauw/groen was...

Roze is tegenwoordig voor mannen ook hip, toch?! ;)

We hebben een blauw kamertje en ook een blauw kaartje straks voor die meid, dus moest even wat roze hebben ter compensatie! :-D

17. Konijn

Konijn Niet meer actief

Mijn schoonouders en ook mijn ouders trouwens willen ook 's nachts gebeld worden, maar dat doen we niet. We wachten gewoon tot de volgende ochtend. Ze wonen allemaal op minimaal een uur rijden, dus dat is wel lekker: heb je altijd nog even voor jezelf... ;) Ook al springen ze meteen in de auto!

Mijn moeder is gek trouwens: die heeft wel al een cadeautje in de auto liggen. Ik zei: 'Maar je weet toch helemaal niet wat het wordt?'. 'Ja...', zegt ze: 'Ik heb gewoon voor allebei de mogelijkheden wat'. :)

Ik ga nog meer foto's zoeken hoor... ;)

18. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hey KONIJN, ik ga mezelf quoten als je over me berichtje heen leest hoor ;)

Rose voor een MAN kan wel idd, maar niet voor een ieniemienie babyboy :p

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja inderdaad ze hebben van verschillende kunstenaars die in het rijksmuseum hangen een mix gemaakt en bij de hema in het assortiment gezet ;)

Deel Deze Pagina