@joa ik zou Jamy ook wakker maken hoor!!! @marloes ja hier heb je bijna bij elke flat zo een intercom, wij kunnen ook zien wie er voor de deur staat, ideaal! Maar ze is iig niet dood haha, ik denk dat ze aan het verhuizen is. Maarja dan nog je kijkt dan toch gewoon nog naar je post?? Ik ga nu echt maar eens mn dvd's in dozen proppen en Jason even wat drinken geven.
Wat goed zeg dat je dat hebt kunnen regelen bij babydump. Minder van je belasting wij vallen er dan ook buiten, maar krijg wel 1200 euro terug, dus wat dat dan is
aal: ik haD DAT OOK MAAR DOE ERV ALLES AAN OM JAMY IETS BINNEN TE LATEN KRIJGEN HIJ ZIT NU BIJ ME OP SGOOT srry caps stond aan, een hoopje is het
Goed van Jason. Das Balen van het huis hopelijk lukt het allemaal nog. Wel raar dat die vrouw niet reageert.
Zo ben weer bijgelezen. Hier lekker gewerkt. Doe alles weer wat ik altijd deed en nog geen last van mijn pols zou het dan eindelijk de goede kant op gaan Danian halen we tegen 18.00 uur van de opvang, dus tot die tijd nog ff lekker bank hangen
Hoi allemaal, Kom even een teken van leven geven . Het is zo druk hier! Manlief heeft besloten om ons appartement alvast te koop te zetten en dan zien we wel wanneer het verkocht wordt. Kunnen eventueel de zomerperiode nog op een camping gaan zitten als we niet op tijds iets anders gevonden krijgen. Maar da's wel heel positief gedacht haha . Hoop dat ik vanavond ff tijd heb om bij te lezen, moet m'n eten nog afmaken en Zoë is alweer wakker
Dames!!! Ik heb een brief gekregen van de woning bouw! ik moet samen met 15 anderen op 6 april bellen voor een huis (de 1e 10 hebben niet gereageerd/afgezegd of papieren niet in orde) Dan kijken ze wie de 1e 6 op de randlijst zijn van degene die dan wel reageren. En dan evt 7 april bezichtigen!! Gaat om een 3 kamer flatje 4e verdieping, zijn er gelijk langs gefiets vanmiddag, mooi huis man! vrij uitzicht over van die tuintjes voor oudere mensen (ff de naam kwijt) helemaal vernieuwd alles. Ben zo zenuwachtig!! kans is natuurlijk nog steeds klein maar zou zo fijn zijn!!
@joa, arme jamy, beterschap! (komt door zijn oortjes dat ie niet wil drinken dat doet zo;n pijn!! had collin ook, maar na 2 dagen ging dat beter met die kuur) meer dan paracetamol geven en neus spray (maakt ook zijn oortjes vrij) kan je niet doen...
Spannend gaan jullie op zoek naar een eensgezinswoning? Ik was je al kwijt @laura wat goed nieuws meis!!! Ik ga hard hopen dat jullie het krijgen, maar nu gaat het sowieso wel hard denk ik als je nu al zo goed eindigd, dat moet goed komen!!!!!!!
ik ga ook al waterijs toen coll niks dronk hoor! idd zelf maken, of gewoon van die iijsjes zonder kleurstoffen in de supermarkt
joa: arme jamy... heeft ie al wat binnen gekregen... lau: heel veel succes! Ik ga heel erg voor je duimen. Zou toch super gaaf zijn als je dat huisje zou krijgen! En ik moest wel lachen om "tuintjes voor oude mensen" toen ik een jaar of 19 was heb ik zo een tuinhuisje gehad met mijn ex. Heerlijk vond ik dat. Ik zat in de ontspanningscommissie er organiseerde heel veel leuke dingen voor kinderen. O meiden wat is het toch heerlijk weer! Emma en ik zijn een koelbox van marktplaats opgaan halen voor onze vakantie. We waren met de auto. Maar ik vond het zo mooi weer dat ik daarna even naar renos werk ben gereden en een uurtje met emma op het terras heb gezeten. Lekker broodje gegeten en emma kreeg natuurlijk weer aandacht van iedereen! Daarna heb ik een groot kleed op ons dakterras gelegd en zijn we lekker buiten gaan spelen. (Wij hebben alleen een ienie minie tuintje) Heerlijk! Emma had vannochtend al 2 keer 2 uur geslapen maar ligt nu alweer in bed. Ik denk dat ze lekker rozig is van het zonnetje! Wel jammer dat je niks ziet op je laptop in de zon, anders was ik ff met mijn laptoppie naar buiten gegaan. x
ja daar zouden ze iets op moeten verzinnen!!! maar leuke middag hebben jullie er van gemaakt! Gezellig hoor