Het is wel balen, maar goed ik wilde het zelf niet dus ja dan houdt het op.We hebben tot juni de tijd, dus we vinden vast wel wat en anders hebben we pech. Heb ook nog met mijn werk gesproken, ineens was mijn LG erg aardig, dus misschien snapt hij nu wel hoe ik in elkaar steek en dat het allemaal wel echt erg was. Volgende week ga ik langs en dan bespreken we wanneer ik weer aan het werk ga.
sam ik weet zeker dat je nog een ander huisje vindt. Maar het is wel jammer. Maar het is wel heel belangrijk dat je je er goed bij voelt. Je moet er waarschijnlijk lang wonen! Ik heb trouwens nog de fertiliteits poli gebeld vandaag en ze sturen een nieuwe vragenlijst. o en ik had gelijk gevraagd waarom ik geen bloed mag prikken voor de afspraak (scheelt toch weer tijd vooral als ik ongesteld word) en dat was ze met me eens. Als ik dus ongesteld word in de tussentijd moet ik op dag 3 bloed laten prikken en anders een week voor mijn afspraak. Ik heb er echt geen zin in dat ik straks ongesteld word geen bloed laat prikken en dan die afspraak heb en dan weer moet wachten tot ik ongesteld word. Gelukkig was die vrouw heel aardig. Vanmiddag was heel gezellig met Sam en Jason. Emma en Jason vonden elkaar heel intressant. En Sam en ik hebben nog lekker van het weer genoten!
@debby gelukkig dat je bloed mag prikken!! Ik vond het ook gezellig. Jason en Emma vonden elkaar idd wel leuk, en het wandelen was ook leuk. Kan jij nog de foto's naar mij sturen? Zijn ze leuk ook? Ik was het vergeten om te doen hihii.
o ik dacht dat ik er een geplaatst had hier, ik stuur hem straks ff naar je. Dit is de leukste van de 3:
wat lief die 2! fijn dat t leuk en gezellig was! @deb, fijn dat je toch mag bloedprikken, idd raar.. En die ochtend voor dat ik voor de 2e keer met weeen naar t ziekenhuis ging zat er een briefje onder me ruitenwisser van een mevrouw dat ze tegen mijn auto aan gereden was met inparkeren.. dus ik met weeen in de auto dat briefje lezen, over de zeik... daarna niet meer aan gedacht tot ik weer in de auto stapte en dat briefje vond hihi
lieve foto!!! balen dat het huisje niet is, zoals je gehoopt had. Komt vast snel goed hoor! Ik zou maar door gaan met inpakken. lau, balen van de schade... maar een kras zou ik ook niet laten spuiten hoor. Afgelopen zomer reed er ook iemand tegen mij aan... ze had zelfs sensoren, maar zei; tja, die dingen piepen zo vaak... domme doos. Je ziet er niks van, dus ook niet laten maken.
@ wat een lieve foto van jason en emma! leuk dat het zo gezellig was! @joa, heel veel sterkte en dikke knuffel voor je ventje, hoop dat ie snel van de vernevelaar af mag en de ventolin wel gaat werken! @ lau, hmm lekker zeg.. klinkt idd raar... maar ergens ook weer begrijpelijk..vreemde instanties die verzekeringsmaatschappijen..als ze ergens onderuit kunnen komen.. @ sam, balen dat het huisje niet naar je zin was, hopelijk komt er snel weer wat nieuws! fijn dat je lg weer aardig was! hier ook nog 3 flessen hoor jolan! en ze gaan ook tot op de druppel op!
heymeide, ben weer thuis ben helemaal kapot helaas nog zonder jamy morgen gaan we verder kijken of hij de nacht goed door is gekomen, dan zien we weer verder we houden goede h oop
Hoooi dames, Ik ben even niet geweest, was erg druk allemaal hier. Heb ook niet bijgelezen. Hoe gaat het met jullie? Joa, sterkte, ik hoop dat Jamy snel weer naar huis mag.
@Sam: Komt vast goed voor juni! Hoe vaak kun je eigenlijk reageren, eens per maand ofzo? Fijn dat het gesprek met je LG wat soepeler verliep als eerst. Heb je wel weer een beetje zin om aan het werk te gaan? Hoe is het trouwens met Sven, al minder pijn? @Sam & Deb: Aaah wat schattig zo saampjes! @Marloes: Hahaha die dingen piepen zo vaak. Geweldig! @Joa: Gaat het wel weer ietsje beter met hem? Heeeeeel veel beterschap voor Jamy! @SR: Goed hoor, met jullie ook?
Ben weer aan het vereenzamen . Manlief is belastingpapieren aan het invullen bij zijn halfdove opa en oma, dus dat zal wel ff duren haha. Wil mijn telefoonrekening niet zien deze maand, zit net met m'n moeder te bellen. Hang ik op, hebben we 1,5 uur aan de telefoon gezeten
@joa sterkte meid, hoe gaat het nu met Jamy?? @mandy we kunnen 1x per week reageren. Ik vind het eigenlijk niet zo erg dat we deze woning niet krijgen...Ik was sowieso al bang dat als we deze woning hadden, er dan een beter woning (lees portiekwoning) zou komen...Ik heb zo een hekel aan flats, ik stond gewoon letterlijk bijna te huilen. Hih dat heb ik ook wel eens gehad, dan schrik je wel 1,5 uur... Onze flat is ook niet zo massaal, gewoon een kleine flat, de flat waar we gingen kijken moet je beetje voorstellen, formaat bijlmer...
@Sam: Zoiets zou mij idd ook niet trekken, zo groots. Gelukkig zijn er nog best veel weken tot juni, komt helemaal goed!!
Sam, uhmm zou bellen maar het is me ontgaan. Heb de alarm op morgenochtend gezet. Ik heb die prik ook gehad toen ik klein was maar alsnog op mijn 17e goed ziek geweest (met 40 graden koorts naar de ehbo gegaan, bleek ik tbc te hebben opgelopen), heb een jaar lang elke maand bloed moeten prikken en dagelijks 6 pillen moeten slikken pff. Vacconatie, hebben jullie kleintjes ook maar 3 prikjes gehad tot nu toe? De mijne moet met 11 maanden pas weer, zit wel veel tijd tussen is het niet? Mama, ok dus kan het op zich wel afschaffen? Dit is haar huidige schema, 6u bv/8u boterham+thee/11u fruithap/14u bv/17u groentehap/20u pap en dan slapen. Ik wil ipv pap bv geven en dan naar bed. Sam, jammer dat het niet die huis is geworden. Maar als je gevoel het weigert moet je het ook niet doen, het komt goed je zal zeker wel een betere huisje vinden. Mama, kijk het aan met Zoe en anders aan de bel trekken weer. Singlemommy, hoe ging het met Rebecca zondag? Debby, leuke foto van die 2 so cute! Mama, ja met ons ook. Hier vanmiddag heerlijk gewandeld met de kleine, mams en mijn broer. We zijn naar de stad gegaan, heb wat cadeautjes gekocht voor mijn schoonzus die zw is geworden na 10 jr! Daarna thuis samen gegeten, en heel wat afgekletst. Lig nu pas in bed, gelukkig sliep mijn kleine wel gwn om 20u
@SR: Zou gewoon kijken of ze ook doorslaapt op bv, stuk makkelijker lijkt me . En hier idd ook met 11 maanden pas weer het volgende prikje, schijnt een venijnige te zijn... Wat leuk dat je schoonzus eindelijk zwanger is! Hoe ver is ze?
Vandaag geprobeerd, tot nu toe ligt ze nog te slapen. Is idd makkelijker, en tjah aangezien pap geen must is kan die van de schema. Ok dus bij iedereen zoveel tijd tussen de vaccins. Ja superleuk, totaal onverwachts omdat ze onverklaarbaar onvruchtbaar zijn. Ze is 12 weken zw! Trusten!
Goedemorgen, @ Joanita: Hopelijk mag Jamy snel naar huis dikke knuffel @ Mama: Jeetje 1,5 uur bellen dat tikt wel aan ach zolang het niet elke dag gebeurd Hier weer een goede nacht gehad. Danian heeft tot 6.00 uur geslapen Hij ligt nu zijn fles te drinken. Zal het dan nu toch echt Durf niks te hopen, maar 2 nachten achter elkaar dat hij zo goed heeft geslapen dat is echt lang geleden. Ga hem zo aankleden en tegen 7.30 uur naar de opvang, want moet werken tot 14.30 uur. Ik weet niet of er dames zijn die naar miljoenenjacht kijken, maar mijn zusje heeft meegedaan. Ze heeft gisteren de opnames gehad en ze heeft 4.000 euro gewonnen Gaat nog belasting af en houdt ze zo'n 2800 euro over + een videocamera en nog iets toch erg lekker. Ze baalde wel, omdat ze meer geld had kunnen hebben(slecht he), maar is hier ook erg blij mee hoor je gaat er toch van uit dat je met niks terug komt. Het wordt zondagavond om 21.00 uur uitgezonden, dus ben erg benieuwd Iedereen een fijne dag
Goedemorgen, @tamtam, wat fijn dat Danian het voor de 2e nacht zo goed doet. En wel leuk dat je zusje heeft meegedaan. Natuurlijk baal je als je meer had kunnen hebben, maar zo'n bedrag is ook niet mis. @Aaliyah, ik hoop dat je snel voor een ander huisje in aanmerking komt. @SR, hier ook zoveel tijd tussen de vaccinaties. Rebecca moet eigenlijk ook een vacinatie tegen tbc, ik vergeet steeds te bellen, ze hadden de uitnodiging daarvoor naar mijn oude adres gestuurd. Met Rebecca ging het op zich goed zondag, ze was nog nooit zooooo blij om mij te zien. Ze kwam alleen hier met luiers maat 6 aan ik heb mijn ex ernaar gevraagd en hij had gewoon geen geld om luiers te kopen voor haar, dus heeft maar luiers van haar neef van bijna 4 jaar aangedaan. Er was ook niemand daar die even zegt goh, ik koop even een pak luiers voor je, het goedkope merk kost ook niks meer tegenwoordig.. jeetje.... Weet niet wat ik ervan moet vinden! Ook heb ik contact gehad met mijn advocaat, mijn ex had gezegd dat hij de gegevens had opgestuurd naar de advocaat.. Nou hij heeft gewoon een brief geschreven dat hij veel schulden heeft en geen inkomen want hij heeft een beginnend eigen bedrijf en geen werk. Nou amahoela! Hij heeft in een half jaar tijd vorig jaar al 30.000 NETTO verdiend! Het gaat nu naar de rechter. Die kan dat wel achterhalen. Wat een zielig ventje zeg!