~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Tijd voor taart, cadeautjes en zon... onze kindjes worden 1!!!
     
  2. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Jaaaah ik heb een (al zeg ik het zelf) hele mooie 1e puzzeltaart gemaakt:D
    zal proberen hem vanavond te spammen
     
  3. tamtam78

    tamtam78 VIP lid

    12 jul 2008
    5.302
    38
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Leuk!!
    Ben benieuwd
     
  4. guusje44

    guusje44 Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ja 1 alweer, wat gaat het toch snel. Donderdag is het alweer een jaar geleden dat ik werd opgenomen in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging.

    Sam, ik ben benieuwd naar je taart!
     
  5. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Nieuw deel alweer, wie had dat gedacht toen we bijna 2 jaar geleden begonnen met kletsen.. :)
     
  6. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @marloes wat schandalig zeg van de post!

    @sam... nog 4 uurtjes...en super dat je poes er weer is!

    @sue gelukkige huisvrouw is wel ok, maar wel erg heftig, veel plezier!
    leuk kado voor sasha!
    O ja ik wilde nog vragen welke fotocamera jij hebt... ik vond hem zo mooi hihi.
    Ik ben aan het speuren voor een spiegelreflexcamera. Tot nu toe heb ik de canon 1000d gezien, want die is niet zo heel duur...

    @hvj wij hebben de fiets in beverwijk gekocht. Bij fietsmaster.
    Ik heb de montego liberty maar dan met 3 versnellingen. Volgens mij iets van 400 euro. Hij fietst heerlijk en
    ik vond die anderen toch te duur. Maar de mooiste vindt ik de batavus mambo...

    @een jaar geleden... pfff ik denk er ook steeds aan. Toen was het wel veel mooier weer.
    Rond deze tijd liep ik in en uit het ziekenhuis (was nog niet opgenomen) en werd er moedeloos van, dacht dat
    er nooit een einde aan zou komen hihi...

    vandaag uitslag zaadtest gekregen. En op zich was het goed alleen hij had te weinig positieve chromosomen (maar 4% ipv 20%) geen idee wat dat is maar ze gaan de test nog een keer doen. Volgens de gyn was het niks zorgwekkends.
     
  7. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ja wij zijn gisteren naar satc geweest. Ik vond het super leuk maar helaas niet zo leuk als deel 1
     
  8. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mac: Fijn dat hij nu zo goed poept!

    Voor de mensen die verbaasd waren dat ik stofzuig en dweil met een kind op m'n rug. Ze zat in de draagzak, hing niet los ofzo ;). Voelde me net zo'n Afrikaanse vrouw, helaas bleef de emmer water niet op mijn hoofd staan hahaha :D

    @Bloempje: Poppenkasttent/tafeltent? Nog nooit van gehoord, ga zo eens even googlen!

    @HvJ: Schimmelinfectie is minder. Ik had het de week voordat ik moest bevallen, vreselijk..
    Kan je niet helpen met de fietsen, ik heb een goedkope moederfiets. Ben niet zo'n fanatieke fietser...

    @Sam: Ben benieuwd!
     
  9. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Deb: Heb ook geen idee wat het inhoud, maar fijn dat het volgens de gyn niet zorgwekkend is!
     
  10. Koekeloerie

    Koekeloerie Niet meer actief

    Nieuw deel!!

    @Aal: Klinkt leuk de taart, ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
    @Bloempje: veel plezier bij de film. Lekker een avondje weg. heerlijk.
    @Marloes: wat vreselijk zonde van je kastje. Had je er zoĀ’n sticker op gedaan: breekbaar? Neemt niet weg dat ze er sowieso niet mee mogen gooien. Echt zonde.
    @Guusje: ja bizar he, nu al een jaar verder. Als je toen wist wat je nu weetĀ…
    @Deb: Ik zou ook niet weten wat de percentage inhoud, maar als de gyn zegt dat het niet zorgwekkend is zou ik dat volgen.
    @mama: ik moet ook weer eens mijn beco gaan gebruiken. Vindt ze het leuk op je rug?
     
  11. bloempje29

    bloempje29 Fanatiek lid

    28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    #11 bloempje29, 28 mei 2010
    Laatst bewerkt: 28 mei 2010
    ha deb, wij hebben de nikon d40, is het instapmodel van de spiegelreflex met een 15-200 lens
     
  12. Adnalie

    Adnalie VIP lid

    24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    De canon 1000d is een echt instapmodel.
    Ik heb vorige week een nieuwe spiegelreflexcamera gekocht. De olympus e620 met 2 lenzen. Voordeel bij deze camera is dat er een kantelbaar schermpje in zit (erg handig bij foto;s maken van lieke) Verder zitten er verschillende filters in waardoor je de foto's al 'bewerkt' kan maken. De beeldstabilisatie zit in de camera ipv in de lens, dit scheelt aanzienlijk in de prijs bij het aanschaffen van een nieuwe lens en het is beter.

    1 tip: ga kijken in winkels en bestel bij kamera-express.nl Daar zijn ze echt het goedkoopst!!!
     
  13. Adnalie

    Adnalie VIP lid

    24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    gelukkig dat de uitslag niet zorgwekkend was!
     
  14. Koekeloerie

    Koekeloerie Niet meer actief

    hey jo, ik zag op hyves dat je mannetje is geopereerd in het zh. Hoe is het met hem?
     
  15. Koekeloerie

    Koekeloerie Niet meer actief

    We zitten in een onderhandeling meiden!
     
  16. bloempje29

    bloempje29 Fanatiek lid

    28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    jaaaaaaaaaaaaaaa!!!! wat super!!! hoop dat jullie nu ook nog uitkomen bijde prijs die je wilt!
     
  17. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Ilse: Ja maar vind hem op m'n rug niet zo fijn dragen, of het is gewoon even wennen.. En ik ga er zo niet mee naar buiten, vind ik zo hippie achtig haha.

    Oeh spannend, in onderhandeling! Hebben ze een schappelijk bod gedaan?

    @Jolan: Waaraan is Niek geopereerd?
     
  18. debke83

    debke83 Fanatiek lid

    24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

    Zie dat we al weer een deel 4 hebben nu!
    Ben zo moe de laatste tijd, heb ook een mega lage bloeddruk en heb bloed laten prikken.
    Er zaten sporen in van pfeifer...niet actief maar verklaart wel waarom ik steeds zo moe ben hihi.
    Maar het goed nieuws is dat ik VAKANTIE heb en we over 5 dgn naar Turkije gaan! Hoera!

    Hoe is het met jullie?

    Liefs Deb
     
  19. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
  20. debke83

    debke83 Fanatiek lid

    24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    @Ilse wat ben je aan t verkopen? Huis?
    Spannend!!!
     

Deel Deze Pagina