@rianne, fijn dat ie thuis is! en morgen lekker saampjes vrij! haha ja lasagne idd. heerlijk haha ja erg he dat ijs.. jammiej!
Ik ga ook even ijs pakken. Heb nog van dat namaak B&J staan van de plus, met pecannoten en caramel.. hmmm
Rianne: jij krijgt vast heel veel opmerkingen over je buik ofniet? Van 'jij hoeft ook niet lang meer .. ' enzz
@ Prettymommy: Haha ja inderdaad, als ik vertel hoe lang ik nog moet dan zie je iedereen schrikken. Ook toen ik taart ging halen bij de multivlaai vandaag, die vrouw dacht dat ik hoogzwanger was.
Hallo dames, Ben eens nieuwsgierig of er hier ook dames zijn die hetzelfde hebben. Mijn buik is steeds zo hard en heb ook de hele tijd het gevoel dat ik moet plassen, terwijl ik bijv. net geweest ben. Lekker al zoveel dames op bed, ben wel een beetje jaloers haha
@simoon, misschien even testen op blaasontsteking? heb wel last van harde buiken maar niet van dat plassen..
@RIanne: yippie verlof! Hebben ze nog wat leuks georganiseerd? heb je waarschijnlijk wel geschreven maar heb maar zo'n 5 blz teruggelezen.. dit wordt nog wat tijdens ons verlof.. .dan zal het hier zo druk worden dat niemand het meer bij kan houden haha @Marloes en Jolan: nog maar 1 dagje! heerlijk ook zeg! Ik moet nu nog 3 dagen werken maar heb vandaag al mijn afscheid gehad omdat volgende week veel mensen vrij zijn. Ik wist van niets dus ik was echt verrast. Heb eigenlijk 2 afscheiden gehad. 1 van de afdeling waar ik officieel toe behoor en 1 van de afdeling waar ik werk. veel cadeautjes gehad! Zo leuk @mommy2be: heb je volgens mij nog niet welkom geheten dus bij deze en uhm.. wij hebben ook nog geen babykamertje.. dit omdat we binnenkort nog gaan verhuizen. Hoogstwaarschijnlijk gaan we de meubeltjes kopen bij Ikea. de kast die we leuk vinden is nu in de aanbieding dus die gaan we deze week al halen denk ik.. Heerlijk iedereen die zo vroeg al kan slapen.. kan ik nooit namelijk.. nu helemaal niet want mijn man gaat rond middernacht werken. heb net een dutje gedaan.. nu eerst even nadenken over wat we nog gaan eten... Iemand nog bij de prenatal mama mazzel dagen geweest? wil misschien zo'n easybase gaan kopen voor de maxicosi.. want lees overal dat de maxicosi niet past in onze Twingo. Moet het nog ff uittesten. hier nog iemand die toevallig een twingo heeft?
Heb je ze op mijn hyves bekeken? Vreemd dat ik ze hier niet op krijg En Tips kijkt nogal arrogant hahaha
@Simoon: harde buik heb ik alleen 's ochtends als ik een tijdje niet naar de wc geweest ben... inderdaad misschien toch maar even testen op blaasontsteking.