Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nic1

nic1 Lid

Jul 20, 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    Ik hoorde van mn schoonouders dat de opa van mijn man ook al 1 van de tweeling was. Nu hebben we nog meer kans, van beide families, dat we een tweeling krijgen. Voor degene die het nog nietweten, mijn vader was één v.d tweeling en zijn twee broers ook nog eens.
    En dan nog een leerling die van de zomer gedroomd had dat ik een tweeling kreeg. En zij heeft al wat vaker dingen kunnen voorspellen.
    11 nov. weet ik meer, maar ik heb wel mijn vermoedens. Mijn buik zet onder al aardig uit. En ik ben nog steeds zo ziek zwak en misselijk. eind v.d. week bloeduitslag.

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

Jan 20, 2008
    3,375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo allemaal, de containers van mvm staan in de schuur en ik heb het boek gekozen. ben gek op lezen en wil zoveel mogelijk informatie over de zwangerschap.
    de onzekerheid over hoe lang ik zwanger ben en het bloedverlies dat ik al heb vanaf vrijdag heeft iets goeds opgeleverd, de echo is een week vervroegd! in plaats van 5 nov, heb ik hem nu volgende week woensdag al, 29 okt!
    het bloedverlies hoort erbij, maar het moet geen week meer duren. dat hopen we dan maar!
    liefs ellen

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    meidennn

hebben jullie in de gaten hoeveel hier vandaag is getypt?nu al 13 pagina's!whaaaaaaa das veeelllllllll..wel gezellie
    heb alles gelezen maar kan echt niet alles onthouden sorry, maar zal een kliene poging doen haha:

jolan25 ik heb ook nergens last van het maakt mij ook wel onzeker, maar het schijtn niet erg te zijn, eignlijk moeten we er blij om zijn haha.

makey heel veel suc6 morgen met je echo, spannend hor.

meris haha gelijk gaan brullen, nou ben blij voor je dat ie eerder kan!

debsje1977 die onzeker heid en angst voor de echo heb ik ook hoor, heb m liever gister dan morgen ,maar als het eenmaal dichtbijkomt ben ik denk ik ook wel bang, vraag me ook af als ze dat ding erin stoppen of ik wel naar t scherm durf te kijken brrrrr.

@alle nieuwe gefelicicteerd!jeetje tis hier lekker druk he.......wel gezellig

@de rest het beste alemaal maar heb t verder niet onthouden ojaaa
    smiley hoe was je echo?/

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    nog even over mezelf:
    ik zou met 8w4d me echo in het zieknhuis krijgen maar omdat ik dat lange wachten echt niet trek heb ik vanmorgen gebeld en gevraagd of het eerder kon, ik kan nu volgende week vrijdag ochtend joehoe!alleen als alles goed is, waar ik vanuit ga, dan krijg ik me 2e echo pas met 11wk bij de vk, dan moet ik dus weer 4 wk wachten, nou nou vorige keer bleek bij de 2e echo dat het niet meer leefde, dus weel nu al dat ik ook dan ceker niet 4weken kan w88 op de 2e echo, dus tussen die 2 in laat ik dan wel lekker een echo bij zo'n bureau maken.dan kom ik uit op echo's met:
    7w3d-9w-11w-13wk(nekplooimeting)
    zo das teminste lekker verdeeld!
    xxxxx

5. Emme

Emme Niet meer actief

Jeetje, wat is er veel getypt vandaag. Leuk om te lezen :).

Aicha: sterkte.

Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd.

En natuurlijk de meiden met een echo: alvast veel succes.

Kruip nu lekker op de bank. Geen puf meer om iets te doen!

6. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Pff... zijn er meer meiden die hoofdpijn hebben? Ik heb al de hele dag een zeurderig gevoel in m'n hoofd. Alsof er een soort band omheen zit...

Vermoeiend hoor...

7. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    al twee dagen hoofdpijn die maar niet weggaat!

8. Kejay

Kejay Niet meer actief

Gelukkig geen last van hoofdpijn...

Ik heb vanmiddag even die pillen gehaald van VSM... (nou ben ik alweer vergeten hoe ze heten :rolleyes: ) Maar die helpen al wel, heb sinds ik ze geslikt heb niet meer overgegeven! Moet zeggen dat ik daar heel blij mee ben. Nu moet ik nog van mijn maagzuur af zien te komen, dan beloof ik niet meer te klagen :)

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Hallo dames,

Sorry een beetje late reactie, maar ik moet vertellen dat we een mooie echo hadden. We hebben een kloppend hartje gezien. Ohhh wat was dat mooi :) Nu hebben we elke week een normale echo + 3d echo. A.s. woensdag mogen we weer. Wel fijn dat ze alles zo in de gaten gaan houden. Maar alles groeit goed en we hebben een mooi kloppend hartje dat is wel fijn. Volgens de meting is het 6 weken (moet nog mijn banner aanpassen)

Mijn dag kan niet meer stuk, aangezien ik morgen jarig ben heb ik mijn mooiste cadeau al gehad.

10. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    super smiley wat is de reden dat je zo vaak een echo krijgt eigenlijk
    Nu lekker genieten meid

11. Emme

Emme Niet meer actief

Gefeliciteerd Smiley, wat fijn!

12. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Wow Smiley super! En zo vroeg al zo'n duidelijk kloppend hartje is vast een heel goed teken!
    Zet je je echo ook in je album? Vind het altijd leuk om andermans echo's te zien...

x

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    zo, ben weer bijgelezen na een dagje werken...

aichaaaa: veel sterkte meid!

14. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    super cadeau smiley.. echt genieten van je verjaardag dan he.. heb je al plannen?

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Agenda van Morgen

Aichaaaa, vk

Jolan25,vk

roxanne, gyn (echo?)

16. mamavanalex

Aug 5, 2008
    75
    0
    0
    Ooh, ik zie dat jullie al op blz 223 zijn, dus ik heb een hoop in te halen, maar mag ik ook meekletsen?
    Vanmorgen was de zwangerschapstest vaag positief, dus ik ben nog wat onzeker. Ik denk dat ik van de week nog een keer voor de zekerheid ga testen, maar de :evil: :evil: :evil: blijven weg, dus dat is ook een goed teken!

Smiley24: een prachtige echo, gefeliciteerd!

17. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    welkom mamavanalex

wie gaf mij nou het advies van max factor? is wel duur spul maar voelt prettig op de huid. ik heb beige camouflage en rose beige foundation gekocht..

heb ook even dat van essence geprobeerd. vond toch wat vettig en strepig. helaas.. is wel goedkoper!

18. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Smiley, GEFELICITEERD! Wat een heerlijk gevoel he! Mij heeft het echt heel veel angst afgenomen, kan voor het eerst zo af en toe genieten :) Ik denk dat jullie een hele fijne avond hebben nu :D

Ik heb vandaag bij de bieb het boek "de geboorte van een moeder" van Daphne Deckers geleend. Heb hem in 1 adem uitgelezen! Superleuk geschreven, echt een aanrader!

Zo, nu lekker eten, heb weer honger als een paard!

Fijne avond, kus

19. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Ha dat was ik! De camouflage stick kostte ongeveer 10 euro en de foundation 15 toch? Valt nog mee als je het vergelijkt met prijzen bij de Douglas enzo. Essence en andere goedkopere merken vind ik vaak ook wat streperig. Maar ik doe ook wel een tijdje met de MaxFactor hoor, je hebt er niet veel van nodig.

Zie je het verschil al?

20. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    ja meris. ik vind het mooi spul. idd ik zie dat ik er lang mee zal doen.. bedankt voor de advies :D nu wel blusher zodat ik er niet 'bleek'uit zie ineens haha

Share This Page