Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    als het hartje maar klopt meid... bij mijn eerste had ik getempd en wist ik 'zeker' wanneer de eisprong was... werd bij de echo alleen wel 11 dagen terug gezet...

sommige bevruchte eicellen doen er een dagje langer over om in de baarmoeder te komen, of het de innesteling duurt wat langer.. Kan allemaal, maar als het hartje klopt.. dan zit het al voor een heeeeeel groot gedeelte goed

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ berenbotje

Ik snap wat je voelt ! Ik ben vandaag 10 weken maar voel soms nog steeds die onzekerheid .. gister had ik ook weer steekjes in mijn baarmoeder .. waarschijnlijk is dat de groei van de baarmoeder maar het maakt je wel onzeker ! Woensdag 2e echo !

3. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,308
    0
    0
    Brabant
    gelukkig, ben dus niet de enige....maar jij hebt dus al een echo gehad. Fijn hoor! Ik nog helemaal niks... :cry:

4. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    Ahh dr is nog hoop :). Loop je nu zowel bij een gyn als een vk. of enkel bij vk?

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    girafje; leuk dat iedereen zo blij was voor jullie!

berenbotje, tot 1 december wachten is ook nog wel lang. Mijn echo was met 11 weken en echt super...

in het boekje van mijn vk staat termijnecho's plannen we tussen de 10 en 14 weken..

6. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @rianne wat naar dat je thuis bent ziek.. ik heb ook migraine gehad (echt alleen tijdens zwangerschap.. heb het anders nooit) al 2 keer.. en paracetemol help voor geen meter. in de donker ogen dicht geen geluid om me heen.. dat is het enige.

@ berenbotje. kan je doen .. maar ik was ook zo onzeker en wou ook mijn echo naar voren schuiven en ben nu toch blij dat ik dat niet heb gedaan.. zoals al gezegd is de termijnbepaling dan moeilijk o vroeg en niet alleen dat maar wat ik nu gezien heb op mijn echo.. dat wil ik niet inruilen voor een vruchtje van 8 weken nu :D haha

7. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    nu nog bij de vk...

8. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,308
    0
    0
    Brabant
    Op 1 december zou ik ook 11,5 week zijn. Past dus wel netjes tussen de 10 en 14 weken.....maar zo lang nog in onzekerheid.... :( Ik vraag het donderdag gewoon, we zien wel.

9. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik ga nu mijn nichtje halen.. even lekker in de speeltuin spelen en dan even thuis bij ons eventjes tot 13.00 spelen. tot laterzzz

10. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ja dat heb ik meteen gedaan.
    Heb vrijdag een gesprek.
    Heb ook meteen een uitkering aangevraagd.
    Is wel een lastig verhaal omdat ik nog in de ziektewet zit, maar we zullen zien wat er uit komt.

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ berenbotje
    Ja ik heb mijn eerste gelukkig al gehad. Zag een hartje kloppen en dat is wel een opluchting. Alleen zat er nog wat anders in de vruchtzak ( zie fotoalbum) even groot als het vruchtje wat leefde. Ik krijg daaar woensdag weer een echo voor om te kijken of het meegroeit .. heb dus nog wel een beetje onzekerheid of dat niks ernstig is.

@ pixie
    Ja dat is inderdaad het enige wat ik dan kan. Echt vervelend want ik wil me ook niet elke keer ziekmelden, maar dat moet dan wel .. ik word ook misselijk uiteindelijk.

12. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

goede morgen meiden :D

zo vandaag heb ik heerlijk uitgeslapen alleen werd ik wakker van een mega buikpijn omdat ik zo nodig moest plassen hajahaahaha heel me buik stond gewoon strak!

@jolan25 maak je niet te druk meis!
    me mijn eerste echo was ik 2 weken minder ver dan ik dacht!
    ik schrok me toen ook kapot maar volgens de gyn heeft het eitje er gewoon idd langer over gedaan om zich intenestelen.. probeer niet bang te zijn wijffie en probeer voorzichtig al een beetje te genieten...

@tamtam lastig he die uitkering aanvragen... mijn werk heeft me nu ziek gemeld bij het uwv en nu moet ik van een jaar lang me loonstroken opzoeken en opsturen en tig vragen beantwoorden....... alleen nu ken ik me zelf wel voor me kopslaan want me loonstroken liggen door het hele huis whahahahaha en nou niet bepaald netjes met dat soort dingen.... wordt misschien toch tijd om dat eens te doen.... en duurt het bij jou ook 6 weken voor je iets van hun krijgt?

maar goed ik ben me even aankleden :oops: 11 uur en nog in pyama

en dan ff me stroken zoeken kopieren en opsturen hahahaha

misschien tot vanaaf of vanmiddag

xxx

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    heyyy
    \
    me echo was geweldig!
    was goed te zien uitwendig!het hartje klopte als een trein, 176bpm!en het was goed gegroeid, nu zelfs weer 1 dag verder dus das mooi!
    en is heel leuk want ik heb t ook op dvd, en op een gegeven moment verteld ze dat t nog niet kan bewegen dat dat pas vanaf 9-10wk is, en ineens ..heyyy...lijkt wel of ie bewoog...dus wij goed kijken...ja zegt ze hij bewoog al wat!
    nou wij zagen het niet, maar thuis al 3x de dvd gezien en idd het knikt een paar keer met t hoofdje, echt super gaaffffff.

ze dacht te zien dat de placenta zich aan de rugkant gaat bevinden, waardoor je de baby meer zal kunnen voelen en sneller joepieee!

zal morgen proberen een fotootje te plaatsen, maar denk dar die hier beetje wazig zullen zijn, maar doe t morgen even!

allemaal fijn weekend!

xxx

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    bedankt voor je geruststelling!

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    jaaaaaa, goed nieuws weer Anoniempjuh!
    en nu al zijn/haar eigen dvd.. leuk hoor

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    ook jij bedankt! voel me al wat rustiger.... pff weet niet wat ik heb hoor de laatste tijd, ben zo onzeker.... (hormonen?)

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    wauw super! lekker genieten :D:D

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    haha ja omdat ze het hartje liet horen en dat klonk zo gaf dus dat wou ik echt nog s terug kunne horen haha, dus daarom maar op dvd...

]maar dat ie bewoog was echt grappig, meteen na ze zei dat ze nog niet kunnen bewegen...

pfieuwwwwww ben een heel stuk opgeluchter zeg heerlijk...ga langzaam op me wolk klimmen...

19. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Gefeliciteerd Anoniempjuh! Wat super dat je de kleine al zag bewegen! Nu lekker genieten van het mooie nieuws. Krijg je nu nog een echo?

Jolan ik maak me zelf ook best zorgen af en toe hoor. Dat is ook heel normaal. Ik zit nu weer te piekeren: heb ik t toch niet te vroeg verteld... Maarja na onze eerder missed abortion waar we pas achter kwamen bij 12 (!) weken waren we nu zooo blij dat de 2e echo bij 10 weken er super uitzag dat de hele wereld het van ons mocht weten. Ik loop nu natuurlijk al 6 maanden zwanger rond.. probeer dan maar eens je mond te houden zolang. Maarja nu maar hopen dat het straks op de echo op 21 november nog steeds alive and kicking is!

20. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    gefeliciteerd Anoniempjuh, echt super hoor. geniet er nu van :) wel leuk gezicht he als de kleine gaat bewegen. Dan smelt je gewoon weg!

Dames, fijn weekend allemaal.

Share This Page