Hai allemaal, Kon het tochniet laten ff te spieken hoe het met jullie gaat! Hier niet goed! Voel me zo rot, te rot! En moet zo huilen hele de tijd... Droom van mn baby...heel naar....dat hij/zij weet dat het afgelopen is en me dat kwalijk neemt...helemaal boos doet binnen in me.... Stom hey? Er is geen leven meer en dat doet me zo zeer..... Volgende week woensdag curretteren en ja ik ga onder een roesje! Denk idd dat dat beter is...te zwaar om het mee te maken.... De vader is idd een schoft! Sprak hem nog en hij wil niks met de baby te maken hebben....hij weet dan ook niet dat ik volgende week woensdag moet..... Ik zag dat er iemand is met een tweeling! Wat leuk! Mac ik weet dat je vandaag je echo hebt! Spreek je zeke hoe het gegaan is maar veel plezier en kom met positief nieuws terug! Ik ga in mn huisje maar ff wat doen.... xxx
Ik ben bij Aktiebaby geweest en bij de Kids factory, maar op internet is ie het goedkoopst bij babypark.nl Welke kleur nemen jullie? Wij nemen die Dark Roasted Brown. Liefs Anna
dag dames hier mn echo was geweldig alles was prima hartje klopte. volgens meting ben ik 11 weken. maar we houden 10 weken en 1 dag aan omdat het geen week verschilt. helemaal geweldig! xxx
Gefeliciteerd Mac lekker genieten nu. MMooii knap dat je toch nog even hier komt. heel moeidg van je hoor. Hier vervelende buikpijn vandaag. Niet heel pijnlijk maar irritant en niet fijn
Hoi meiden, Ben een tijdje niet geweest, maar heb wel zoveel mogelijk proberen te lezen Wat een ellende zeg! Berendbotje, mooii en Mammie Patricia: heeel erg veel sterkte de komende tijd... en ik hoop dat het een volgende keer wel goed zal gaan. *knuffel* Alle meiden met een mooie goede echo en andere positieve gebeurtenissen: gefeliciteerd! super! Hier gaat alles zijn gangetje. Vorige week erg moe, maar het gaat nu gelukkig weer wat beter. Komt waarschijnlijk doordat ik de afgelopen paar nachten weer doorslaap i.p.v. 3 keer wakker worden en moeten plassen. Met avondeten soms wel wat problemen. De ene dag kan ik mijn bord zo leegeten en de andere dag smaakt het totaal niet. Blijf elke dag braaf alles klaarmaken en probeer voldoende binnen te krijgen. Gelukkig gaat brood en fruit eten zonder problemen. Op mijn werk is het momenteel wat minder. Mijn klas vreet ineens onwijs veel aandacht. In het begin van het schooljaar liep het onwijs lekker, maar nu zijn er een aantal die veel negatieve aandacht vragen. Blijf dan maar eens positief! Gelukkig vandaag een dagje vrij en morgen weer met goede moed er tegen aan! Woensdag eindelijk mijn termijnecho! Ben erg benieuwd of de datum zo zal blijven of dat er toch een paar dagen verschil in zitten. Ben zondag 12 weken! Nu ff voor ontspanning naar het winkelcentrum en de bibliotheek en dan vanmiddag lekker op de bank met een goed boek. Liefs Annemiek
mmooii, gaan ze woensdag nog wel controleren of het echt gestopt is met leven! durf je nl nog niet zo goed van de lijst af te halen
Middag! Alweer slecht bericht zag ik.. Mammiepatricia, heel veel sterkte! 3 mama's in zo een korte tijd.... Zijn er alweer augustus mama's? Jeetje! Hier alles oke, alleen behoorlijk pijn onderin m'n rug. En al een behoorlijke tijd niet fatsoenlijk naar het toilet gekunt. Hebben jullie hier ook last van? Vanavond werken, maar helemaal geen zin in! Oh ja, Mac gefeliciteerd met de mooie echo!
Ha meiden, Nou vandaag weer flink misselijk. Het leek juist wat beter te gaan maar vandaag dus weer niet. En ik ben echt super moe niet normaal meer. Ik tel de dagen af tot de echo, pas op 1 december helaas, dat lijkt nog zo ver weg. Ik ben nu al zenuwachtig. Ik heb nl een x een missed abortion gehad en daar kwamen ze achter bij de 12 weken echo. Ik voelde me super zwanger en had echt niets door, totdat die echo kwam. Vandaar dat ik als een berg ertegen op zie. Ik hoop zo dat alles goed is. Ik heb echt een mega trek in sapjes steeds, normaal drink ik dat helemaal niet veel, maar nu kan ik pakken achter elkaar leegdrinken. Hebben jullie dat ook? MamavPatricia, wat erg meis, ik denk aan je. xxx
Lien: gefeliciteerd! weer een tweelingmama erbij! Berenbotje,mooii en Mammie Patricia: heel veel sterkte...wat verschrikkelijk. Wat is er veel mis gegaan bij de juni mama's! Sanne: Ik hoorde het hartje al met 9 weken met de angelsound...maar heb geloof ik heel veel geluk! Alle dames met een goede echo: Gefeliciteerd!Genieten! Basmalaha: ik heb ook laatst gedroomd dat ik heel veel bloed verlies had...denk gewoon dat dat komt omdat je je druk maakt...heb ook al 3 keer gedroomd dat ik moest bevallen hihi Met mij gaat alles wel goed, ben blij met mijn mooie echo Alleen nu weer last van hoofdpijn en pijn in buik en rug. Maar mijn buik is dan ook aan t groeien...niet normaal, klanten op werk vragen al of ik zwanger ben. En iedereen vraagt: Zijn het er echt geen 2?! Mijn schoonzusje...die zei ook nog dat ze pas zo een buik had met 20 weken haha! Moet echt nieuwe kleren! Liefs Debbie
Mijn buik is trouwens ook mega dik! Met de zwangerschap van mijn dochtertje kwam dat pas na 20 weken, en nu is het veel eerder. Zal wel vooral door mijn darmen komen denk ik. Ik loop nu al in zwangerschapskleding omdat het veel lekkerder zit en ook mooier staat. Ik heb vaak strakke kleding aan en dat zit nu echt niet lekker en knelt aan alle kanten. Ben bij de H&M geslaagd. Ik vond het wel aardig, maar moet toch nog eens flink shoppen voor leukere positiekleding.
Hi Anna, ik denk dat wij voor zwart gaan. Ik ga zo meteen is bij babypark.nl kijken, bedankt! liefs Inger
@Mac, wat een gave echo! Heeft ze die ene nu van boven gemaakt en dat je de beentjes ziet? Vindt ze echt super mooi de echo foto's! @Inger, mocht jij hem ergens anders nog goedkoper vinden, geef dan ff een seintje @all, ben snotverkouden en ga zo toch echt neusspray halen. Het zit zo erg verstopt dat ik niet eens me neus meer kan ophalen Voelt heel erg vervelend. Ga straks in apotheek wel vragen welke neusspray ik wel/niet mag. Groetjes Anna