Hier nog geen vreemde vragen maar ook bijna niemand weet het nog gaan het vrijdag pas aan mijn schoonouders vertellen met pakjesavond
Hallo dames wat hebben sommige toch rare vragen gekregen zeg. Ik vond het gister op mijn werk wel grappig was bij een mevrouw kom ik elke week en de meeste weten intussen dat ik zwanger ben. Op een gegeven moment net voordat ik weg iwlde kwamen wat vriendinnen van haar binnen zegt ze mag ik het goede nieuws vertellen. Ik zeg tuurlijk. Zo leuk hoe buitenstaanders die ik niet ken dan reageren. Ze waren allemaal dolenthousiast was echt leuk. verder erge last van een droge keel en een snotneus nog steeds maar het gaat de betere kant op. Tijd gaat nu wel snel vinden jullie niet. Ik ga donderdag met m'n baas bellen om een afspraakje voor de toekomst te maken. Ik werk nu 4 dagen en ga strakkies als de kleine er is waarschijnlijk nog maar 2 dagen werken en dat wil ik nu wel graag bespreken moet even kijken wat de mogelijkheden zijn daarvoor. Smiley gefeliciteerd met jullie huwelijk hopelijk hebben jullie fijne vakantiedagen en succes met opbiechten hihi. Dat zal ook nog wel voor leuke reacties zorgen. Marb voor jou ook nog maar een paar weken en dan ben je mevrouw..... dat klinkt volwassen he! Verder fijn om te zien dat het met iedereen wel min of meer goed gaat. zo en nu ga ik eens even anna's eho's bekijken. xxx Joyce
@ smiley : Van harte met jullie huwelijk! @mam85 : daar heb ik ook last van maar zijn echt mijn banden hihihi @simoon : Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @ anna83 : wa een mooie echo`s zeg! op de eerste echo zou je haast zeggen dat het een jongentje is als je de bijschrift niet had gelezen hahahahahahaha @ mijn vreemdste reacties waren : 1 : nu maar hopen dat het een keer blijft zitten. 2: is het gepland? hier gaat verder alles super! bijna geen kwaaltjes meer en vandaag 13 weken zwanger! en volgens mij voel ik zo nu en dan ons ukkie was zaterdag nacht voor het eerst en sinds die tijd nog 2x gevoelt al twijfelde ik wel maar het zat zo laag onder in me buik te hoogte van me schaambeen dat dit ukkie wel moet zijn! het voelt aan als hele zachte plopjes! heel apart gevoel maar super lekker hahahahahaha verder weinig nieuws ja moetde 23ste weer terug naar de gyn hihi
he meiden, Leuk nieuws 1 van onze meiden die een vlindertje is verloren is weer zwanger. Natjes is weer zwanger. Zie december nodtopic. xxx joyce
Ik heb geen vreemde reacties gekregen alleen maar hele lieve. Wij hebben het iedereen al verteld, misschien vroeg maar al 3 goede echo's gehad en als het misgaat willen we het ook delen.
Hoi Hoi, @ smiley Gefeliciteerd en geniet van de wittebroodsweken (hopelijk zonder misselijk zijn). @Simoon, proficiat, en een hele fijne dag. Vreemdste maar ook liefste reactie kwam van mijn zoontje (4 jaar) Echt mama, zit die d'r nou al? Het wordt een meisje; Floor! Bij de eerste keer dat ik zwanger was (MK) vroeg mijn moeder (net wakker) en ben je d'r blij mee......(error) Nou ken ik mijn moeder natuurlijk erg goed en weet dat bij haar de reacties een vertraging hebben vanwege MS Maar leuk is anders Ik zag weer erg mooie foto's voorbij komen, zal eens vragen of manlief de mijne ook eens in wil scannen. Hier gaat alles zijn gangetje, heb af en toe niet eens in de gaten dat ik zwanger ben (tot ik trap loop). Groetjes Jacqueline
Bedankt voor de leuke reacties op de echo foto's, begin gelijk te gloeien van trots @Sarah, Thanx voor de tip, ga gelijk morgen even kijken bij Prenetal. @Meris, we mogen inderdaad blij zijn dat ze zulke goede apparatuur hebben Veel beterschap en hoop dat je snel van je keel- en oorpijn af bent. @Sanne, wat gaaf dat je het op pakjesavond gaat vertellen! Ben benieuwd hoe ze gaan reageren! @Jent, leuk zeg die reacties op je werk ook al zijn het buitenstaanders, doet het je altijd goed @Natjes, wat fijn dat je weer zwanger bent! (weet alleen niet of je dit leest). @Gabester, lijkt er inderdaad verdacht veel op, als de echoscopiste het niet had gezegd, had ik gelijk gedacht dat het jongetje was Wat fijn dat je je al stukken beter voelt en helemaal super dat je de kleine al hebt gevoeld. Wil ik ook @Zeana, wat kunnen kinderen toch heerlijk reageren Vanavond naar de VK en krijgen we het hartje te horen. Ik heb er nu al zin in xx Anna
Ik heb flink ontstoken amandelen.. auwie! Het is een virus en gezien mn zwangerschap wilt ze eerst kijken of mijn lichaam het zelf te boven kan komen. Als ik nog zieker wordt of het blijft lang aanhouden dan toch maar een kuurtje. Mannetje mag straks om honing, honingdropjes, otrivin (mag max 4 a 5 dagen) en ijsjes.. Wel saai hoor, er is ook echt niks op tv overdag. Ja zielige dieren op animal planet, maar dan zit ik weer de hele tijd te brullen haha. Maar met de laptop op schoot overleef ik het wel hoor. Anna ik dacht ook dat het een overduidelijk piemeltje was haha. Het is nu al een grappenmaker! Ohja ik heb nog een erge opmerking gehad, van een collega. Ik had namelijk op het bord geschreven: hoera Mariska heeft een baby in haar buik! Toen zei ze: nu heb je dit op het bord geschreven, maar als het misgaat moet je het ook op het bord zetten. En dat terwijl ze weet van mijn eerdere miskraam... Ik wist gewoon niet hoe te reageren, maar een paar dagen later stond ik toch te brullen bij een collegaatje. Die opmerking heeft me toch zo'n pijn gedaan...
jeetje wat een vreemde reacties, hier ook van een paar hoor, is het gepland? grrr.... maar ach. Yippie vandaag 12 weken!
Mac natjes is weer zwanger en volgens mij ben jij ook heel erg zwanger hihi. lees mijn berichtje maar eens terug hihi. xxx joyce
gelukkig jent.. komt misschien ook vandaag 12 weken he. dus tja toch wel een mijlpijl, misschien een beetje in dromeland hierzo. hihi
@Meris, wat een stomme collega zeg. Dat zeg je toch niet Fijn om te lezen dat je ook nog andere collega's hebt waar je wel je blijdschap mee kan delen. Wat balen trouwens van die ontsteking. Laat je maar goed verwennen door je mannetje @Mac, gefeliciteerd met je mijlpaal! Toch wel een heerlijk gevoel als je die grens bereikt. xx Anna
ja zie je mac ik ben ook zwanger dat heb ik dus were gemist. gefeliciteerd meid en droom maar lekker. meris, dat vind ik wel erg bot van je collega zeg, je mag tegenwoordig dus ook al niet meer blij zijn belachelijk zeg. En ik hoop dat je edr weer snel bovenop bent. ik voel me nog steeds niet helemaal beter. mijn neus zit nog steeds verstopt en mijn oren zijn dan weer dicht en dan weer open en zo'n droge mond bahbah. Maargoed beter dit dan dat er wat ergers aan de hand is. Anna leuke foto's trouwens erg lief. en idd maar dat vind ik van de meeste dat de beebjes lange armen en beetjes hebben. xxx Joyce
meiden, ik heb besloten dat ik hier even niet meer kom, in ieder geval niet meer tot ik 12 weken ben (ik heb dan ook mn 3e echo) en ik wat zekerder kan zijn van mijn zwangerschap. heb gemerkt dat ik heel onzeker ben geworden van de negatieve ervaringen van andere meiden (miskramen) ik denk dan steeds, straks gebeurt het mij ook. en juist bij deze groep juni-mama's is het zo vaak misgegaan tot over 1 a 2 weekjes weer! liefs
@smiley gefeliciteerd met je huwelijk! @simoon van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @girafje ik heb niet echt gekke reacties maar mensen zeggen wel bij mij alweer? mijn dochter is 20 maanden dat valt wel mee toch? @all allen met een echo enz veel plezier!
Madelon ik snap het wel hoor. Kom maar snel terug dan met een super mooie echo foto! Dikke kus, t komt vast allemaal goed!
hé ik stond niet op de lijst voor vandaag ik heb vanochtend echo gehad,beweeglijk kindje gezien,alleen voor de nekplooimeting lag hij niet goed.Moest een paar keer hoesten maar hij vertikte het!Leuk eigenwijsje!Mijn schoonmoeder was ook mee ,en dat was heel leuk.Volgende week donderdag moet ik weer en dan weer voor de nekplooimeting,hopelijk lukt het dan wel!Verder ben ik erg opgelucht dat alles goed is!Heb zelfs vingertjes gezien,en hij had zn handje bij zn mondje,lief he?Ben helemaal verliefd op mijn minimensje!