rianne gefeliciteerd met je nieuwe titel als hoofdagent! hier eten we vanavond rostirondjes met kip uit uit oven in een sausje en salade en AA drink mag wel gewoon ik was er bij lindsey verslaafd aan en de vk zei toen zolang je geen liter op en dag drinkt kan het geen kwaad 1 a 2 flesjes mag gewoon. en lekker genieten in de sauna! heerlijk juist! verder weinig nieuws hihihihi moest net wel lachen was op ziekenbezoek in het zh bij een zwangere vriendin en toen zei iemand ook leuk dat jullie samen tegelijk zwanger zijn .... dus toen ik zei dat ik 20 weken ben en die vriendin 35 viel ze zowat van de stoel! zelfs de zuster die er was stond helemaal te kijken whahahahaha vond het wel grappig maar goe ik achter potten en pannen! moet ruim een uur in de keuken staan hihihi
@Heide: Een prei stoven? Ik ben echt een ramp in de keuken, dit klinkt te ingewikkeld Hmm klinkt lekker Gabester! Je mag best een beetje extra maken
* ego bericht * We zijn terug van de 20 wkn echo....en alles was DIK in orde Onze kleine man was lekker beweeglijk (had net een KitKat op ) en was volgens de echoscopiste liet ie alles weer mooi zien net zoals de vorige keer (nu al een showmannetje ) Hij ligt precies 1 week voor op groei en weegt ongeveer 400 gram, dus ik glunder van trots We hebben 8 foto's meegekregen, maar vondt ze niet allemaal even duidelijk. Voor de liefhebbers de echo foto's staan in mijn album en het geslacht is daar ook op te zien, voor diegene die wil vergelijken. Ook heb ik weer foto's gemaakt van mijn buik en deze zijn ook in het album te bewonderen. * einde ego bericht * Heb mezelf vanmorgen ook gewogen en ben al 6 kg aangekomen hoeveel komt er nog bij, want zit pas op de helft en het meeste gewicht moet nog komen... Heb trouwens wel weer trek gekregen van al die berichtjes over wie wat gaat eten Wij eten vanavond rooie bietjes + gekookte aardappels + pasta pesto salade en gemarineerde varkensfilet lapjes. Liefs Anna
@debsje1977, wedden dat jij morgen ook met een BIG SMILE rondloopt komt helemaal goed hoor meid! @Jolan, wat gaaf...dan is ziek zijn toch ergens goed voor lekker de hele dag naar je buikie koekeloeren Beterschap trouwens! @Pixie, YES je kan je kleine meid voelen...en het wordt alleen maar duidelijker dus geniet er lekker van! @Sarah, hoeveel woog jullie ventje volgens de echoscopiste? Ons ventje ligt namelijk 7 dagen voor op groei en begin het nu toch wel benauwd te krijgen dat ie straks misschien ook wel 8 pond of zwaarder is @mama1987, wij laten de 3d echo ook rond de 28 wkn maken, heb vernomen dat dat het mooiste is. @Nathalie47, wauw al 6 cm boven je navel...dat is wel hoog! Hopelijk krijg je daar straks geen last van. @Rianne, gefeliciteerd! Leuk toch om daar met je buik te showen Wat zielig zeg voor Alien, vindt het echt knap dat ze er zo over schrijft, hopelijk helpt dat haar ook een beetje! Ga zo inderdaad maar even sterkte wensen op haar topic. Thanx voor het doorgeven Mac! Liefs Anna
Yes, nog iemand met een goede 20 weken echo! Ik ben gisteren geweest maar er is niet gezecht hoeveel ons meisje nu weegt, weet iemand wat een kindje van 19,4wk ongeveer weegt? Natasja
Zo rond de 280 a 300 gram geloof ik. Had ze wel aangegeven hoe groot ze ongeveer is of hoeveel weken ze op de echo is? Liefs Anna
@ Anna: gefeliciteerd! @ Mac: wij eten biefstuk (mja, had daar ineens zo'n trek in, normaal eten we vegetarisch... ) met krieltjes en sla. @ rest: sorry, ben aan t werk...
Ze heeft alleen het hoofdje, buikje, en beentje apart gemeten. De metingen kwamen allemaal precies op 19,4wk uit alleen de beentjes zijn lang, volgens de meting 20,4wk. Natasja
Dat heeft ze bij ons ook gemeten en nog iets, maar weet niet meer wat...het waren 4 dingen. Alles kwam rond de 21 wkn uit, terwijl ik 20 wkn ben. Dat is trouwens wel mooi...lange benen voor een meid Denk dat ze dan met 19.4 dgn 280 gram woog. Bij 19 wkn is het namelijk 250 en bij 20 wkn 300 gram volgens een schemaatje wat hier hangt, dus zegt eigenlijk nog niet veel Hoop dat je wat aan deze info hebt! Liefs Anna
Meiden, bedankt voor de felicitaties We zijn allebei zo blij dat de echo goed was en we heerlijk hebben kunnen genieten van ons showmannetje xx Anna
over metingen gesproken. Afgelopen zaterdag bij de pretecho hebben ze ook gemeten. ik was toen 17 w 2d de beentjes kwamen op 17 w 4d, hoofdje kwam op 17 w, en het buikje op 16 w 5 d. het gewicht was 200 gram. Het gekke is dat ik er toch weer beetje onzeker van wordt dat het buikje dus onder het termijn zat...... Misschien ook een kwestie van goed meten, want het lag steeds scheef etc om het goed te kunnen meten, dus vraag me dan ook af of het wel precies klopt, maar toch..... grrrr.... wou dat het 5 febr was.... dan had ik mn 20 weken echo.
Ik zou me daar niet al te veel zorgen over maken, ze kunnen het ook nooit precies meten. En als een ander het meet dan komt er waarschijnlijk weer wat anders uit. Natasja
Jolan, doe je nou niet zorgen maken, want dat is nergens voor nodig! Mijn ervaring met een pret-echo is dat ze helemaal niet zo nauwkeurig meten en als het dan een paar keer niet lukt, dan kijken ze naar het gemiddelde...please don't worry! xx Anna