Lautje: morgen al weer op de helft... lekker he Aichaa en Gabester, niet meer van die rare dromen hoor meiden... Gabester: al een schop gehad? Oh lees verder, een schop van Mac... en geholpen? leest weer verder wow, alles boven gepoetst, goed hoor Smiley, nog steeds aan het spugen en kokhalzen... hier is het sinds de 20 weken over... Inger: hoe help je je hond van de schijnzwangerschap af? Mam85, super dat alles weer goed was bij de vk Debke: leuk dat je man de baby gevoeld heeft! Anna: nog veel gekocht bij de prenatal? Mac: hier zeker een wipstoeltje, erg handig. S. vond het heel fijn altijd hmmm weer slecht nieuws voor berenbotje... veel sterkte meid Marb: super nieuws van de hypotheek... nu wordt het helemaal echt dus Debsje: niet gek hoor, dat je moe wordt/bent. Misschien zou je extra pauzes kunnen nemen, mag als zwangere vrouw Heide, super dat je even mocht kijken en dat alles goed was natuurlijk zo, nu ben ik weer bij! zo meteen nog wat sterren plakken, denk ik... anders morgen.
Tijdens de zwangerschap toch nog tampons nodig Tja, je bloed wil blijkbaar ergens uit..... Hopelijk heeft het maar even geduurd.
als je thuis bevalt dan zal de hond merken dat je last heb van je weeen maar het is aan jou of je de hond er echt bij wil hebben hij zal vast contact komen zoeken als je merkt dat je weeen heb. maar zorg wel dat als de vk komt en de bevalling /uitdrijving echt begint dat de hond dan ffee andere ruimte in gaat. koop bv ter afleiding een lekker groot bot gerookt of iets zodat hij dan afgeleid is en dan lekker zijn bench in met dat bot of beneden of andere kamer. en als alles gedaan is en de beeb is nagekeken hem dan gewoon lekker erbij laten en zorg dat jij ff alle aandacht heb voor hem en verder gewoon doen zoals bij een zh bevalling bij thuiskomst
@Anna: daar lijkt het wel op Maar af en toe wil ik ook lekker rust, maar met zo'n druk ukkie in de buik kan ik het wel vergeten. Ach ja meid, wacht maar nog een paar weekjes en dan voel je je kleine elke dag de hele dag door *dan weet je wat ik dagelijks meemaak* Maar af en toe is het ook wel leuk hoor, tenzij ze niet te hard schopt. @Marloes: de echt misselijkheid is wel over. Maar deze komt ook echt spontaan in 1x. Want ik voel gedraai van de kleine en meteen kots
ik heb niet echt een echte pauze zeg maar...heb ook geen idee hoe ik dat moet inkleeden daar mijn werkgever het allemaal al lastig genoeg vind zo merk ook als ik weekend vrij geweest ben dat het dan wel weer beetje gaat, maar de maandag einde dag ben ik alweer afgeserveerd en heb ik weer wat pijn...pijn in mijn borsten is op het moment sky high 24/7 miss dat dat me ook wel uitput. zit echt hard te denken hoe ik dit moet oplossen zodat ik niet compleet doordraai naar me gevoel...emotioneel merk ik dat ik niet veel hebben meer kan......sorry voor dit ego berichtje
muwhahaha die heb ik niet meer in huis whahahaha dus had maar wc papier opgerolt en erin gepropt whahahaha maar duurde 10 a 15 min hihi kga nu ff patatjes eten hihi hmmmm
nee hoor helemaal niet gek, misschien ook iets minder werken? ligt er ook aan wat voor werk je doet, en hoe je je persoonlijk voelt denk ik.
Oh ja, zwangerschapszwemmen, heb ik bij de 1e wel gedaan, twijfel nog... Het is wel kei lekker effe ontspannen dobberen. En wipstoeltje; heb er 2, 1 waar ie in kan spelen met zo'n trilfunctie (allemaal gekregen).
Zou je niet eventueel wat minder uren per dag kunnen werken? Ik zou het toch eens aangeven bij je werkgever..
ik wil een wipstoeltje via mp kopen, vaak nog als nieuw en veel goedkoper, dus ga mp afstruinen. denk dat ik dat ook ga doen voor draagdoek/zak
debsje... gewoon opschrijven hoe je je voelt hoor. Misschien kan de vk iets voor je betekenen, dat zij een advies doorgeeft aan je baas, als dat makkelijker is...
@Anna ja dank je wel gaat wel lukken denk ik @heide ja mijn vriend heeft hem erop aangesproken en we krijgen woensdag een nieuwe echo! @Debsje77 kun je miss niet voor een gedeelte de ziektewet in? Dan hoef je maar voor zoveel procent te werken en heb je net iets meer rust...Ik weet niet wat voor werk je doet? Ik werk zelf in een verpleeghuis met dementerende ouderen en heb een contract van 24 uur plus zit in een flexpoule dus heb heel veel vrijheid en kan dus veel zelf bepalen. Ik hoop dat je snel een oplossing hebt want om nou zo door te gaan tot je zwschapsverlof...
@ wipstoeltje; Wij hebben van een collega een gekregen, tweede hands maar als nieuw, die we niet mooi vinden. We mochten hem verkopen voor 50 euro. Dat ding is gewoon 90 euro nieuw! Iemand interesse ? http://www.babyplezier.nl/fisherprice-s ... p-253.html Hij kan muziek maken, wiegen, trillen whaha
@Debsje: kan je niet proberen minder te gaan werken? je moet ook wel aan jezelf + de kleine denken he!
Euh nee, ik vind 40 uur zowiezo kei veel..... Enne ook die huilbuien zijn mij welbekend, wil niet zeggen dat dat over gaat als je minder werkt! Maar als je zwanger bent heb je zowiezo recht op meer rust (staat in de arbeidstijdenwet) dus zou je ook minder kunnen gaan werken, gewoon overleggen bij je vk dat je het niet meer trekt! Sterkte
Ik heb het niet qua werk maar wel emotioneel zwaar last van huilbuien enzo (vandaag kwam het gevoel depressie zelfs in mijn gedachten) Misschien moet je minder uren gaan werken?