Oh? wanneer komt het nog meer dan? haha wist ik niet eens. Oma van harn....hopelijk heeft ze zich gedragen whahaha Oke thanx ga ik gaby ff pb-en! ja heerlijk hoor dat badje, papa gaat mee in bad, alledrie, lache hoor!
Ben net ook heerlijk in bad geweest met de kleine. Nu wil ze haar flesje niet drinken bij papa en moet ik me inhouden om niet in te grijpen!
@ marloes: Heeeeeel lang verhaal. Eigenlijk niet zo'n zin om uit te leggen.Komt misschien nog wel een keertje. Maar in het kort, zijn vriendin dwingt hem om geen contact meer met ons (iedereen van de familie) te hebben. Ze heeft ons onze opa afgenomen en mijn moeder haar vader. Nogmaals een lang verhaal maar het komt erop neer dat dat wijf gewoon gek is. Ik ben zo boos, ook op opa dat hij het toelaat. Hij is al zijn andere kinderen al "kwijt" door dat rare wijf.. @ Minnie: Hoi, leuk dat je er weer bent! Wat leuk dat je oma op tv komt! @ aaliyah: Geen idee eigenlijk. Ze heeft haar eerste prikjes later gehad. Zal dinsdag ff vragen @ roxanne: oh wat heerlijk, samen in bad. Moeilijk is dat he .. heb ik ook bij mijn vriend. dan denk ik: kom maar ik doe het wel! haha ... Ik ben net een uur bezig geweest met zo'n nieuw fotofilmpje! ben hem nu aan het uploaden en dan zet ik hem op hyves!
@minnie oh leuk met zijn 3en in bad. Hier helaas geen bad dus als ik bij mijn ouders of schoonmoeder ben kan hij daar in bad. @roxanne oh dat heb ik ook hahah als hij bij vriend niet wil drinken moet ik me echt inhouden hahaha @rianne oh wat erg zeg jeetje...Ben benieuwd naar het filmpje vind wel dat het soms lang duurt op hyves zoiets uploaden.
Over baby the huur op donderdag komt altijd al online de nieuwe aflevering te staan oma van Harn..hmm bij welk stel kwam zij?
Hij staat erop! Ik ga Lenthe de laatste fles geven en naar bed. Morgen allebei werken, Lenthe gaat naar oma. Slaap lekker allemaal
Ik vind het zo raar dat ze dat bij hem doet. Als ze bij hem gaat liggen en de slabber komt eraan, dan laat ze al haast niet toe dat het spuugdoekje onder haar kinnetje komt, ze slaat zelfs de fles weg met haar handen Heb ik echt geen last van, vind het wel sneu voor hem. Maar goed, al met al heeft ze 70 laten staan en ligt ze nu voor ape gapen in bed
@roxanne doet ze dat elke keer bij hem? Misschien houdt hij haar niet prettig vast? Ik merkte bij mijn schoonmoeder dat Jason het ook niet fijn vond omdat zij zo dik is (niet rot bedoelt) kon ze hem niet goed vast houden.Daardoor dronk hij niet goed toen ze hem op de bank legde ging wel goed.
hmmm, ik kijk altijd wel daarna. Soms wat aan de lage kant met haar hoofd, maar dat corrigeer ik dan meteen. Het is net alsof ze een afkeer heeft. Soms gaat het ook perfect hoor, maar dat spuugdoekje blijft een gevecht
hahah ja dat is hier ook wel es hoor of dat hij de fles weg slaat maarja dat gaat vast vanzelf over. Ik ga ook stoppen,ga film kijken op rtl5 en dan lekker mijn bedje in.
Hoi Aaliyah, Ik heb even bijgelezen en ik snap precies wat je bedoelt qua reacties op je berichtjes. Ik ken het gevoel en zo ben ik ook wel eens bij forums weggegaan. Het waren mijn dochter haar tweede prikjes. Ze heeft gehuild, maar toen ze eenmaal sliep, sliep ze ook lekker (9 uren achter elkaar). Jason moet morgen de tweede prikjes he? De eerste waren goed gegaan begreep ik? Hopelijk gaat het morgen ook goed. Alleen als ze geprikt worden vind ik zo zielig. Thirsa stikt er dan bijna in. Succes in ieder geval! Groeten Friezin
@Marloes...heel leuk dat shirtje! Ik zag trouwens ook ergens een keer stoffen verjaardagkroontjes...misschien ook wat voor jou? Weet alleen niet meer waar ik dat gezien heb...zou best hier kunnen zijn...haha! @Sunshine...ik denk dat ik voor onderwijsassistente ga...maar eerst even polsen of er werk in is...ga wel even rondbellen! @Ilse...vond dat idd ookerg ontroerend...en dankzij de hormonen kan ik het niet echt droog houden met zulke momenten! Heel mooi was het! @Rianne...oooow arme Peanut! Ik hoop echt dat het sbnel opgelost is! ook voor jullie...en wat een geld eigenlijk zeg...jeetje... Wij zijn voor de hond wel verzekerd...we krijgen bijna alles terug...scheelt echt! We kregen van de sterrilisatie zelfs €300,= terug! Wij betalen voor Akina 20 euro per maand ongeveer...en zij is een grote hond van 30 kilo...we hebben dan ook nog een aanvullende zeg maar...je hebt 3 niveaus en wij hebben de middelste... @Aaliyah...ooowww die prut maakte mn moeder vroeger ook wel eens! Dat is idd lekker! Ga ik vandeweek ook maar eens doen..Steef heeft toch avonddienst volgend weekend! @Roxanne...ik zou het lekker doen! Wij hebben trouwens de BB en hier bevalt hij goed! Finn zit er stevig in en ik krijg geen last van mn rug als hij erin zit! @Laura...Mooie kamer hoor! Fijn dat hij lekker slaapt! En zo lief dat Mac en man je geholpen hebben! Dat verdien je (en Collin ook!) @Snieke...vind Ziemie wel lief klinken! Hier kan het niet echt meer afgekort worden...ik noem hem soms Finneman en erg vaak Meneer Boef(je) lachen dat hij dan doet zeg! Haha! @Stephanie...hahaha die foto! Super! @Ilse...aaach superschattig die foto! En hier ook dat vroeger alles lief en schattig was en nu mag het allemaal niet meer..ze moet wel denken "wat een rotbaasjes...ik mag nooit wat..." Hahaha! Ik kan er ook niet tegen als mensen boven de kinderwagen hangen...er zijn mensen die tillen speciaal hun kindje op om te kijken en laten ze lekker aan hem zitten...lekker hoor...wie weet hebben ze Mexicaanse Griep bij zich! Je weet het nooit tegenwoordig! Ga maar zo'n bordje halen wat je ook wel eens in de dierenwinkel bij de konijnen ziet "NIET AAIEN AUB" @Bloempje....wij hebben de 3standenspeen erop zitten nu...met maat S deed hij er 40 minuten over...vond ik een beetje te lang! gewicht: Ik ben erg slecht bezig deze week...weet wel zeker dat er niets af is...maar ik ben al heel de week overal op visite enzo...thuis heb ik niets te snoepen...maar bij andere mensen kan ik het niet weerstaan! Zwak hoor...hahaha! Zo.....hehe...bijgelezen... Was even afwezig...het is hier weer foute boel...het gaat weer bijna net zo slecht als toen we naar de KA moesten voor de 1e keer... Ben blij dat we morgen weer mogen! Het is weer brullen na de fles en weer heel de tijd kokhalzen e.d. en hoesten...noem maar op...net als eerst dus... Heb het idee dat die wonderbaarlijke Zantac het niet meer doet...maar goed...we zullen morgen wel zien!
hoeveel spuugt ze dan? hier ook nog veel gespuug. Bij iedere voeding wel meteen 1 mondje, en meestal later nog wat verteerde melk met stukjes (sorry klinkt een beetje goor). En soms ook valt de voeding echt niet lekker en dan komt er echt een hoop uit, dan is zijn shirt echt nat.
Hoi hoi Even een paar dagen niet kunnen lezen/reageren. Dat sommige kleintjes al op 4 a 5 voedingen zitten. Goed zeg! Thirsa zit net twee dagen op 6 voedingen per dag. Maar ligt het verschil bij FV of BV? (ik geef bv). @ minnie=> heel bekent die drukte. Zelf heb ik ook een peutertje (vandaag 2 geworden) en nu dus een baby. Kan lekker druk zijn ja. @ kui => mooi kamertje hoor. Ziet er strak uit! @ Rianne => hoe gaat het nou met Peanut? Wat ontzettend rottig is dat als je huisdier zo ziek is. En dan ook nog onder het mes. Succes ermee @ mama1987 => ontdekken kan ook ja. Leuk is dat he..hoe ze zich ontwikkelen. Vrijdag naar het cb geweest. Thirsa weegt nu 6480 gram en is 63 cm. (of had ik dat al geschreven.hmmm..weet het niet meer). Ze kan sommige kleren maat 68 al aan. Qua voedingen gaat het hier beter. Ze komt overdag nu om de 3 a 4 uren. Nou pfff..een heel verschil met 2,5 a 3 uren. Soms hoor ik haar helemaal niet, omdat ze haar duim er bijna afzuigt. Trouwens ik wilde een banner plaatsen. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Waar moet je die code neerzetten. Ik kan het niet vinden 11 weken geleden ben ik bevallen, maar mijn hersenpan is nog net een vergiet. Ik vergeet de dingen zomaar. Nu heb ik ook twee vensters open, zo kan ik dingen terug lezen. Want jullie namen onthouden en wie wat geschreven heeft...pfff..dat vind ik al moeilijk onthouden. Groeten Friezin
Het was die mevrouw in de rolstoel aaliyah. Slaapt lenthe al zo goed door Rianne? Hoe laat word ze s morgens wakker dan? ik moet nog ff een uurtje opblijven, straks flesje en naar bed! truste allemaal xxx minnie