Ik weet dat het beter is voor hem maar heb het er nu al moeilijk mee. Het kan zijn dat het langer wordt meestal is het een week. Maandag moeten we er om 11 uur zijn en dan gaan we een schema maken, wij moeten hem ook een aantal flessen geven zodat ze kunnen observeren. Mijn schoonma moest het natuurlijk ook weten, het is toch zijn oma, en ze wilde gelijk weten of ik het goed vond of zij langs mag komen. Maar ik ben daar helemaal niet mee bezig!! vindt het zo moeilijk hem zo te missen en dan moet ik s avonds nog werken ook. De k.a zei dat het beter was als wij thuis zouden slapen ook voor onze rust maar dat weet ik nog niet of ik dat wel beter vindt. Ik zit een in bepaald ritme met hem natuurlijk en zeker omdat ik overdag de hele dag thuis ben met hem. Sorry voor de ego
@ Friezin: Photoshop, en digitale scrapkitjes. Die Thirsa is een wakkere meid zeg!! Gelukkig hoef je je niet ongerust te maken dat ze 's nachts komt. Volgens mij zijn er meer kindjes die dat nog hebben. Gaat allemaal over @ Marloes: Jammie de japanner. Hoop dat het een leuke dag was! @ Mama87: Klinkt erg leuk die schoenen! Jammer dat de maat er niet was. Ik wil voor Lenthe voor de winter uggs gaan kopen! Zo leuk! @ Tamtam; Hopen dat Danian het beter doet op 5 flessen! Wat een gedoe he, ik loop ook al te stuntelen. @ Snieke: lekker zwemmen, leuk hoor! Wat een slaapkoppie. Lekker laten slapen, heerlijk! Hahahah mooi verhaal van het kdv! @ Vinnies: Ah arme Larissa! Klint erg pijnlijk! Gelukkig is ze er zelf vrolijk onder. Hoop dat ze er niet al te veel last van heeft en dat het snel over gaat. @ Snieke: Wij aten vroeger met kerst altijd konijn, jammie !!! @ Nathalie: wat zonde van het truitje zeg! Zo, ben weer bij. Heb boerenkool op staan, het hele huis ruikt ernaar, lekker! Morgen weer werken na een week! Moet al om 5.30 op! Het weekend late dienst en dan weer een week vrij. Heerlijk al die verlofdagen die op moeten!
zo even ego. heb net even een klacht ingediend bij de plus. Had daar een kiekeboebox aangevraagd toen lieke geboren was. Er zaten verschillende dingen in, rijstebloem van friso, hapjes, knabbeltjes. maar nu ging ik net op de doos van friso kijken, is het gewoon over de datum! En ze is nog niet eens 4 maanden! Belachelijk gewoon. Ging ik verder kijken, nog meer dingen gewoon over de datum op hetmoment dat lieke oud genoeg is. Ik heb het volgende gestuurd Beste mevrouw/ meneer, Bij het filiaal in rozenburg heb ik een kiekeboebox aangevraagd. Deze heb ik ook gekregen een week later. Nu begrijp ik dat ik een gegeven paard niet in de bek mag kijken, maar wil toch even melding doen van het volgende: Ongeveer de helft van de producten zijn overtijd op het moment dat ik ze kan gaan gebruiken. Zo zat er bijv friso rijstebloem voor 4+ maanden in. Tegen de tijd dat mijn dochter 4 maanden is, is dit pak ruim een maand over de datum. Zo zijn er nog meer producten uit de box. Ik vind het een heel leuke actie van jullie, maar ik vind het een beetje vreemd dat jullie producten weggeven, die over de datum zijn op het moment dat ik ze kan gaan gebruiken. Ik vind het nog 'gevaarlijk' ook. Misschien was het een oude box, maar ik vind dat daar naar gekeken hoort te worden. Ik hoop dat u iets met mijn klacht doet, want ik vind dit geen reclame voor de plus. Met vriendelijke groet, Jolanda Verbunt
vinnies, ach wat sneu voor larissa. Hopelijk helpen de medicijnen snel aaliyah, jeetje wat balen dat jason zo raar met zn flessen doet..... Hoeveel krijg thij binnen nu?
snieke, wat een slaapkopje is maxime. Lieke had dat gister!!! Bizar dan he, dat ze toch nog zo lang uit kunnen slapen dan. ik ben daar dan toch altijd een beetje bang voor.... da t ze midden in de nacht gaat komen. aaliyah, oh jeetje lees nu dat hij misschien opgenomen moet worden. Ga even verder lezen.....
friezin, bij bv is het zeker normaal hoor dat ze snachts nog komen! je weet gewoon inet wat ze overdag op hebben. marloes, nogmaals gefeliciteerd. aaliyah, spannend maandag. Lijkt me moeilijk, maar even bedenken dat dit het beste is! Heeft hij geen allergie ofzo?!?! Of hebben ze dat getest? Ik roep ook maar wat. Hele dikke knuffel!
even snel een ego vraagje! hoe krijgen jullie je kleine zover dat het mondje open gaat? zit hier te wurmen met dat lepeltje..hahahah..zelfs lachen doet ze met dr mondje dicht..ze denkt...jajajaj..dan kom je weer met zo'n hapje groene smurrie! iemand tips? nou ga weer verder stoeien met de boontjes!
Sterkte Aaliyah! Bloempje, kan je helaas niet helpen - nog geen bijvoeding hier. Heb je het treintje, het vliegtuig en zo al geprobeerd .
toen ik de vitamine druppels nog gaf deed ik dat met een lepeltje. Ik hield het lepeltje tegen haar onderlip en dan deed ze hem open
yep, resultaat een brede smile, maar een potdicht mondje.. en als ze uiteindelijk een beetje open doet en ik wat naar binnen doe. dan begint ze wel te lachen dus ze vind het wel lekker..alleen fase 1 snapt ze nog niet..
hahahaha..hier komt dan steeds dr tong tussen dr gesloten lippen door naar buiten..hihhihi...WAAAR is die gebruiksaanwijzing???? Ik zoek de knop OPEN!
@marloes ja idd gelijk 5 dagen ik vraag me nu al af hoe ik daardoor heen ga komen Misschien wordt het nog langer al hopen we dan natuurlijk van niet!!! Ik heb ook die week precies een lange dienst tot 23.30 gelukkig niet elke dag en en die maandag en dinsdag ben ik wel vrij maar toch... @jolan hij is niet getest op allergie maar dan zou ie denk ik een veel heftigere reactie geven met drinken constant huilen wat Finn van Sarah deed en dat doet ie niet.