Heb jij daar ook al geen zin in? Wat zijn wij voor een stelletje flauwe mama's 8). Ik denk echt dat het de leeftijd is. Voorheen zullen ze 's nachts ook weleens wakker zijn geworden, maar nu zijn ze zich er veel meer van bewust. Ze hebben volgens mij echt wel door dat ze wat met hun gekrijg/gegil/geklets bereiken. Slimme kids! Bij jou ook een man die het gewoon niet hoort?
Haha mama, ik zie het al helemaal voor me met van die spekbeentjes Manouk kan er wel redelijk bij, alleen heeft ze er nog niet zo'n interesse in. Wat ze wel de laatste tijd veel doet is vanuit haar wipstoeltje als een gek schoppen en trappen tegen de babygym. Denk dat het ook een voetballertje wordt, net als papa
Mijn man hoort het gelukkig wel, die is er ook een keer uitgegaan Ik vind spelletjes best leuk, maar 's nachts moet er geslapen worden hahahaha Jul is vandaag trouwens helemaal in het rood Hij heeft dit truitje aan
hey welk kacheltje hebben jullie? Want dat vind ik wel fijn voor bij ons voor overdag, want Maxime's kamertje is kouder dan de woonkamer, en het huis best goed geisoleerd dus de verwarming slaat overdag niet aan...
Goedemorgen, Danian heeft weer doorgeslapen van 21.00 uur tot 5.45 uur. Daarna nog de speen gegeven, want hij had gisteren de laatste fles om 20.30 uur gehad. Om 6.15 uur begon hij te mopperen en heb ik hem bij mij in bed genomen om 6.45 uur de fles. Daarna nog geslapen tot 8.00 uur. Doordat hij gisteren 5 flessen had gehad, had hij ook genoeg gedronken 915 cc, dus hoef ik me daar ook niet meer druk om te maken. We moesten er ook op tijd uit, want de man van de ketel kwam langs hij is net weg. @ Joanita:Fijn dat jullie huis verkocht is alleen jammer dat jullie nog niks anders hebben. Hopelijk lukt dat snel.
hahaha grappig he! Hier ook grote interesse voor de voeten, maar helaas kan ie er niet zo goed bij. Dan hoor ik van anderen dat hun baby hun voet in de mond steekt, nou dat zie ik hier nog niet gebeuren. Als ie bloot ligt gaat het wel wat beter trouwens, dan zit die luier niet in de weg
@mama op mijn werk weet je het maar nooit... Wat grappig van Zoe hahah zie het al voor me wordt ze dan ook rood of niet? @meris gelukkig valt het dus mee,wel lekker dat je je meisje lekker mee kan nemen naar je werk! Balen dat ze zo rommelt s nachts. @nathalie hhihih ik heb ook geen zin in spelletjes s nachts. Jason krijgt snel zn speen dan Leuk pakje heeft Juul aan @tamtam goed zeg dat Danian zo lang geslapen heeft.
@ Nathalie:Ja spelletjes 's nachts is niks. Ik heb ook de neiging om er uit te gaan zodra ik iets hoor, want anders is hij helemaal wakker. @ Mama:Voetjes zijn altijd interessant, Danian kijkt er altijd aandachtig na.
We hebben 'm bij de mediamarkt gehaald voor een euro of 60 dacht ik, zal ff kijken of ik t boekje kan vinden: ewt c220lcd Het maakt wel geluid als ie aanslaat, maar Manouk heeft er geen last van.
Jason heeft van 23.30 tot 8.45 geslapen zn fles gekregen en ging meteen om 09.00 uur weer slapen.... We moesten hem echt uit zn slaapzak halen voordat hij wakker wilde worden. Hij heeft wel heel zn fles op gelukkig. Ik heb de hele nacht gedroomd over ziekenhuizen Meiden die begonnen over het zorgverlof, hoe werkt dat allemaal, want dat soort dingen heb ik echt geen kaas gegeten
Fijn dat Jason zo goed geslapen heeft en zijn fles leeg heeft gedronken. Dat dromen is niet fijn, denk je dat je rust krijgt ga je er in je slaap nog mee verder
Als je googelt op zorgverlof krijg je een heleboel links, daar moet wel iets duidelijks tussenstaan neem ik aan. Heb er zelf ook geen kaas van gegeten, dus durf er zelf ook niet teveel over te zeggen.
oh dat valt nog mee qua prijs. Ik ga zaterdag even bij de mediamarkt langs. Er zit net een hele grote nieuwe in Amsterdam-Noord. Bedankt
Kleding van Lief valt wat kort vind ik. Jul heeft nu 62 aan, gaat net. Maar nog even en dan wordt het 68 en moet ik de mouwtjes maar omrollen
No problemo, graag gedaan. Vond de prijs ook meevallen, zit ook nog redelijk wat beveiliging op als ie omvalt bijvoorbeeld. En dan noemen ze dit energiezuinige huizen, ja hehe als je amper verwarming hebt..