Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nee heb haar nog nooit laten liggen. Laatste was 21.20 en toen lag ze ook nog in slaap. Maar laatste tijd als ik op haar kamer kom wordt ze wel een beetje wakker, maar als ik dan bijv een schone luier aan ga doen, laat ze echt merken dat ze het niet leuk vindt om wakker te worden. maar ik zie het niet zitten om haar te laten liggen, want óf ze komt dan midden in de nacht, óf ze krijgt maar 3 flessen.....

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Als ik die fles bij gisteren reken dan zit hij wel over een liter namelijk 3 keer 235, 1 keer 100 en 1 keer 200 cc.

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    dan kom je op 1005 cc, dus gewoon een liter.

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Oke, ja die 5 cc maakt niet uit:)

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Tamtam: Krijgt hij gewone voeding of voeding voor hongerige baby's? En hier ook eentje die huilt bij vreemden, laatst bij het cb was drama. Ze konden niks met d'r doen...

@Jolan: Dan zou ik d'r idd ook wakker maken. Wij moesten Zoë eerst ook wakker maken voor de laatste fles, maar de laatste 3 weken wordt ze steeds uit zichzelf wakker na een uurtje. Misschien komt dat straks bij Lieke ook wel!

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zoë kan trouwens rollen, ze durft eindelijk door te rollen. Helemaal vrolijk was ze ervan :D

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    joehoe :D
    Nou lieke nog niet hoor.
    Ze heeft wel wat nieuws: haar knieën onder haar buik schuiven en dan vooruit willen komen, wat natuurlijk niet lukt hahaha. Dan wordt ze boos:x hahaha
    Heb een filmpje op mn hyves geplaatst net daarvan.

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Ohjaaa heel herkenbaar! Ze gaat dan achteruit, heel frustrerend als het speeltje dat ze graag wil hebben voor haar ligt ;). Ga even op je hyves spieken!

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @laura fijn dat je ventje weer de oude is. Woow Collin nog in een draagzak knap hoor ik vind Jason al zwaar:$

@tamtam wat lief dat je zusje een kado'tje heeft gegeven. Jason hoeft aan niemand te wennen die lacht naar iedereen hahah

@jolan lukt het nog een beetje met je schema?
    Ik ga straks kijken naar je filmpje wel leuk dat ze probeert te kruipen

@mama aaagh arme Zoe je zit haar dan toch niet uit te lachen he;)
    Ik denk dat het kwa 'kado'tjes' bij mij zo is, dat ik het zo voel omdat ik zelf altijd veel voor mn oudste neefje kocht. Miss verwacht ik gewoon te veel anderen:)

Ik ga Jason zo lekker pap geven. Net uitgebreid samen ontbeten. Moet vanaaf werken tot 23.30 maar heb totaal geen zin.
    Jason is zn babygym aan het slopen dus ik ga hem even uit de box halen.....

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    haha lekker actief mannetje onder de babygym :D zie het al voorme! heerlijk is dat he, als ze zichzelf zo aan het vermaken zijn.

Het lukt wel allemaal met het schema, alleen gister had ik even de balen dat ik haar toch weer steeds wakker moet maken voor de laatste.
    Maar ik heb maar besloten me er niet meer druk om te maken .Ze is super te vreden en doet het heel goed. Waarom maak ik me dan zo druk:), nergens voor nodig. Het was alleen meer mijn idee dat ik haar wakker moet maken en ze vindt dat op dat moment echt niet altijd even leuk :(.

11. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

heb wat leuke kraamkadootjes gekocht! en kadootjes voor vriendinnetjes! voor sasha was er ook niet heel veel meer in haar maat maar wel een maatje groter, dus dan kan ze het straks aan!

12. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ben weer weg! moet naar de gyn!:(

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    bloempje lekker hoor shoppen!! Suc6 bij de gyn hopelijk zit je spiraatje goed!!!

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @jolan ja ik snap wel dat je het een vervelend gevoel vindt om haar wakker te maken. Ik heb dat met Jason ook hoor. Vooral s ochtends. Hij ligt dan lekker te knorren en dan moet ik hem wakker maken hij kijkt dan ook eerst altijd heeeel boos hahah. Maar later gaat hij lachen.
    Joh miss nog een maandje of minder en dan hoef je haar niet meer wakker te maken!!:)

@mama wat leuk dat Zoe kan rollen! Jason doet het eigenlijk bijna niet meer vindt ik wel jammer....

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wij gaan zo even naar het winkelcentrum hier. Ik heb paar weken geleden foto's laten maken en die kan ik vandaag gaan halen. Ben benieuwd. Ik had er 1 gezien en die was erg mooi.
    En dan straks werken heb zoooo geen zin.
    Heb trouwens al 3 dagen niet gerookt, omdat ik ziek was. Ga nu kijken hoe lang ik het vol hou:D

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hoezo moet je nu elke week komen wegen, is 100 gram per week niet goed dan?
    En hoe is het gegaan met de bb?

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Voeding voor hongerige baby's krijgt hij sinds vorige week.
    Goed zeg dat Zoë kan rollen Danian vertikte het gisteren, maar hij kan het wel van buik naar rug.

18. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Shit, alles wat ik leuk vind is al uitverkocht.....

19. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Tuurlijk was jij de enige;)

20. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    sportief hoor! En hebben jullie gewonnen?

Deel Deze Pagina