Ik trap dit topic maar af. We zitten allemaal erg dicht bij de bevalling, dus tijd voor een nieuw deeltje!
Ga dan ook maar in deel 3 reageren... Al zaten we toch nog (lang) niet tegen de 5000 berichten aan?? Oh well, whatever
@Roosje, maar dan ben je toch weer met je zwangerschap en je kwaaltjes bezig. Ik ben bang dat je toch andere afleiding soms moet gaan opzoeken...
hoe? heb 2 kids waar heel de dag de tv voor aanstaat en weg gaan is geen optie want dat is me te zwaar Rusten kan anders ook niet want mn oudste slaapt niet meer.
Moet nog eens nagaan of ik de klossen hier vanaf 36 of vanaf 37 weken kan halen... In Eindhoven kon het vanaf 36 weken, weet ik nog, maar er staat me iets bij dat het hier vanaf 37 weken is... Vraag het morgen wel even aan de vk. Ze wil morgen sowieso de bevalling gaan doorspreken, dus dan zal dat toch al wel aan de orde komen Weet niet wie er betaalt voor die dingen eigenlijk, wel dat het mij niets kost in elk geval
Hier ben ik het wel mee eens hoor,als ik echt wil ontspannen moet ik ook niet met de laptop op schoot,maarja ieder moet het op zijn eigen manier doen natuurlijk! Vraag me echt af hoe het met duimpje is!?
en als ik niet achter de pc zit lig ik me te vervelen en dan ga ik poetsen. Ja k werk niet omdat ik met mn bekken zit. Ergens heen gaan is een grote klus voor me en hoeveel ik er nu achter zit is nog niets vergeleken met mn eerste zwangerschap
Die tv kan toch ook uit en je man kan toch ook een uurtje bij de kids blijven(er vanuit gaande dat ie vrij is vandaag),ga jij lekker in bad of een boek lezen ofzo (Maar je moet gewoon doen waar jij je lekker bij voelt hoor!)
Ik zie ook soms wel sterretjes, vooral bij het omhoog komen... Heel irritant En heb ook wel last van duizeligheid... Zit ook steeds te denken of dat niet door (te) lage bloeddruk komt, maar heb er al de halve zwangerschap last van en m'n bloeddruk was elke controle wel gewoon goed... Maar ga het morgen toch even aankaarten, want het wordt de laatste weken/dagen wel erger. Misschien is het gewoon van slaapgebrek, dat kan ook nog natuurlijk, daar heb ik namelijk ook nogal last van, maar wil het nu toch wel eens weten! Gister had ik het heeeel erg, zo erg zelfs, dat ik op een gegeven moment van plan was om de vk desnoods maar op het noodnummer te bellen 's avonds of vandaag, als het niet wat af zou gaan zakken (is uiteindelijk na het avondeten wel wat gezakt gelukkig). Zou gister geloof ik nog niet eens meer in de auto hebben durven stappen, zo slecht voelde ik me Gelukkig was ik met m'n man meegereden naar het werk, dus hoefde niet zelf te rijden
ennuuh mn man alleen met de kids dan heb ik na een uurtje rusten weer 3 uur werk aan opruimen omdat hij niet op ze let
Hoop ook voor je dat het niet doorzet! En 40 weken hoef je niet te halen natuurlijk, maar het zou wel fijn zijn als de kleine nog even (ruim) 3 weken wacht
Ik ontspan juist het beste achter de laptop Hoeft dan niet perse op ZP ofzo te zijn, een spelletje kan ook... Maar voor mij wel een goede manier om te ontspannen!
Dag meiden gister om 19.25 is onze dochter Lynn geboren! Ze weegt 2930 gram. we liggen in het ziekenhuis en moeten zeker tot zondag blijven ivm vermoeden van een infectie bij Lynn. Morgen heb ik internet op mijn laptop dus dan iets meer verhaal en kan ik ook even bijlezen. Groetjes en xaph ik had iets voorbij zien komen over morgen meer info voor jou. Ik hoop dat het goed met jou en de kleine gaat!
Gefeliciteerd met jullie dochtertje Lynn. Ben erg benieuwd naar je verhaal en hoop dat alles goed gaat met jullie kleine meisje. Of t snel over is bij jullie meisje! Geniet van dr he! Liefs Roosje