Juni-2016-mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Krimpie, 11 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krimpie

    Krimpie Actief lid

    18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

    Ik ben er afgelopen woensdag achter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje en ben volgens eigen berekening uitgerekend op ongeveer 18 juni. Het is allemaal nog mega pril en mega spannend (zeker gezien het feit dat ik vrijdagavond een behoorlijke veeg bloed had), maar ik ben ontzettend blij. Het bloeden is volledig gestopt en volgens de kv hoef ik me voorlopig geen zorgen te maken als dat zo blijft. Ze gaf me het advies de komende dagen iedere ochtend te blijven testen om te kijken of hij positief blijft. Tot nu toe dus wel gelukkig :)
    Ik ben benieuwd welke dames er nog meer uitgerekend zijn in juni en dus net weten dat ze zwanger zijn (van de 1e, 2e, 3e, enz...).
    Hebben jullie al kwaaltjes? Ik heb redelijk gevoelige tepels en voel af en toe een "vlaag" misselijkheid. Verder heb ik al vanaf woensdag direct het gevoel dat er van alles gaande is in m'n buik ;)
    Veel geborrel, af en toe wat krampjes, steekjes... Voor mijn gevoel, goed dat er gewerkt wordt ;)

    Liefs Krimpie
     
  2. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Hey krimpie, gefeliciteerd! Op het zwanger forum (stukje naar beneden scrollen als je op de begin pagina van het forum bent) vind je bevallingslijsten. Daar staan er voor juni 2, waar meiden in kletsen die net als jij in juni bevallen.

    Geniet van je zwangerschap!
     

Deel Deze Pagina