Grapjassen.. De eerst komende tijd krijgen we geen slaap! Als die kleintjes er zijn dan zullen we het weten ook!
Weesje, wat fijn om te horen dat het goed met je gaat. En niet gescheurd of geknipt super!! Mamalijntje, wat vervelend allemaal zeg Hopelijk gaat het snel weer goed en dat je meisje nog eventjes blijft zitten. Ja babyhope fijn he als je al last van je ribben hebt en de baby er nog ff lekker tegenaan gaat liggen. Bij mij is het mijn rechterrib. Hier nog steeds geen nesteldrang, denk dat het bij mij ook niet meer komt. Maarja moet wel wat gaan doen, kan het niet zo laten als het nu is. Het is best een rommeltje hier, maar heb er gewoon echt geen zin in . Moet me er maar toe gaan zetten denk ik.
Hier ook een rotnacht gehad... Mikail werd 5x huilend wakker, manlief heeft hem uiteindelijk bij ons in bed genomen en ja dan slaap je dus helemaal niet meer, want hij draait alle kanten op en schopt je zowat uit bed haha, net even appelkruimelgebak gemaakt en over een uurtje even lekker naar bed met Mikail, als we dan straks wakker worden gaan we naar de winkel lekker appelgebak eten met schoonzus Verders is de beeb rustig, heb alleen veel harde buiken, ma dat zal komen doordat ik gisteren de hele dag heb gepoetst en vanacht niet goed heb geslapen. Fijn dat het weer een beetje is afgezwakt mamalijntje! Ma wat was er met Jamie dan toen je zwanger was? Omdat je zegt dat het hetzelfde voelt als bij Jamie en dat Jamie er niet uit kon komen terwijl hij wel wilde. @nachtzon: wat lief van je hubby dat hij steeds met je mee na beneden gaat zeg! xxx
ja he adorable vind ik ook fijn niet dat ik dan veel slaap, maar hij zei onlangs nog dat hij eigenlijk "schuld" is aan mn toestand toen ik die erg pijnlijke weeën had, begon ie bijna mee te huilen kheb toch een schat van een vent e
Hoi Dames, Wij zijn sinds nu lekker thuis! Fleur en Lieke doen het super! Met mij gaat het ook goed! Keizersnede is mee gevallen! Was zaterdag eigenlijk alweer op de been. Meiden hebben eigenlijk geen daalpiek gehad en zijn tot nu elke dag gegroeid. Borstvoeding valt mij nog redelijk zwaar. De meiden doen het wel goed maar ben best lang bezig! Hoe is het met de andere dames? Wie is nu allemaal bevallen? Enoylive Sammie Ik ??? En hoe gaat het met de andere dames? Hierbij een foto'tje van mijn dames! Bekijk bijlage 153804
heb vanochtend de kaartjes besteld ben benieuwd! zeg heb al een tijdje niks gezien gehoord van mlien hoe gaat het?
ik lees druk mee hoor Dees!! Ben alleen steeds zo druk bezig in huis dat ik geen zin of tijd heb om te reageren! Beebje blijft nog op zn plek zitten helaas. Afgelopen nachten wel echt slecht geslapen net als de meeste van jullie. Afgelopen nacht zelfs 2 uur lang om de 7 minuten een wee gehad, dus ik dacht echt dat het begonnen was, maar helaas toen in slaap gevallen en vandaag alleen veel harde buiken.
jammer genoeg zet het niet door want lijkt me niet echt fijn de hele dag harde buiken! maar je hebt zo maar kans dat als je rustig gaat zitten/liggen dat ze weer terug komen en dat het dan wel doorzet!
zo ik ga even een tukkie doen heb een beetje branderige oogjes, en heb vanavond de laatste cursus dus wil er wel een beetje wakker bijzitten
Juist als ik rustig ga liggen dan zakken ze helemaal weg, dus blijf nu maar een beetje bezig. @Mama van 3; wat een scheetjes zeg!!!
even het volledige verslag ik ben 18 mei opgenomen in het ziekenhuis. had controle bij gyn, maar mijn bloeddruk was te hoog en er zat eiwit in mn urine. Dus de gyn wilde geen risico lopen en liet mij opnemen. ''s avonds was het eiwit gehalte nog hoger en besloten ze dat ze 19 mei werden gehaald. Om 9.38 is Fleur Lisa geboren en om 9.39 is lieke Esmee geboren. meiden hebben 1 dagje op de kinderafdeling gelegen omdat hun temperatuur iets aan de lage kant was. Vrijdag mochten ze al lekker bij mij op de kamer. Ze hadden soms nog wat moeite met de voedingen, maar uiteindelijk drinken ze nu beide aan de borst.
hey meiden hier wel goed geslapen hoor, maar nu heb ik dus aan allebei mijn benen en billen pijn haha denk dat ze zo diep ingedaalt is want mijn buik hangt nu ook echt lager, ik was namelijk in de stad (zoals elke woensdag) en iedereen zei meiss wat is je buik gezakt!! duurt niet lang meer hoor!! haha en ik maar zeggen ik hoop het, want is niet te doen met dit weer hoor.. @mama van 3 wat zijn het een schatjessss en ze lijken echt op elkaar he was het een eeneiige tweeling trouwens? zal wel he omdat ze zo op elkaar lijken,want 2 eiig lijken meestal niet echt op elkaar.. haha super fototje
pffffffffff ik zie het ook even allemaal niet meer zitten... die fucking aambei doet zo een pijn dat ik niet eens behoorlijk kan zitten, van lopen niet te spreken... ik ben doodmoe en wil enkel nog maar slapen slapen slapen en kan het niet... de kinderen zijn weer superwild vandaag en luisteren ook voor geen meter... ik heb honger, maar ook weer niet... warm... en ook weer niet... pfff die 2 weken mogen vlug omgaan... morgen naar de gyn.... manlief is nu naar de apotheek, gaat zalf halen voor de aambei... sorry, ik moest ff klagen...