Ik spaar al van kleins af aan geboortekaartjes en zou graag mijn verzameling nog wat verder willen uitbreiden( inmiddels al 5 plakboeken vol) Vandaar heeft iemand geboortekaartjes die ik zou mogen hebben om mijn verzameling uit te breiden. De kaartjes gvaan de plakboeken in en het is puur voor mezelf Als iemand me wil helpen bericht me dan dan pb ik mijn adres liefs marilouise
Je heb hem 2 keer gepost zie ik : http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/206238-spaar-geboortekaartjes-graag-meer-willen.html Heb helaas geen geb. kaartjes voor je...
Ik wil zelf ook graag geboorte (en trouw-) kaartjes gaan sparen (heb er nu, euh, vier, haha! 't Schiet al op..), dus als jullie eventueel ook nog wat voor mij hebben, dan hou ik me aanbevolen! 'k Vind het trouwens ook erg leuk te weten waarom mensen op hun kaartje 'gevallen' zijn.. Sorry voor mijn inbraak hier verder...
Je hebt bij gratis en aanbiedingen ook al zo'n topic geopend. Dubbele topic's zijn niet toegestaan. Deze sluit ik daarom. Lottte