Hallo allemaal! Mijn zoontje vind k3 helemaal leuk en nu zag ik dat die nieuwe show in het najaar is. Hij is dan nog geen 3 (2 jaar en 8 maanden), issie dan eigenlijk nog te jong? Mijn vriend zei, volgens mij maakt het hem niet uit of hij ze live ziet of op cd of dvd hoort en ziet. Dat lijkt mij ook maar het lijkt me zo leuk om daar met hem naartoe te gaan.
lekker gaan, vindt ie vast geweldig, mijn dochtertje is 1 en zij vindt het ook helemaal geweldig, als zij bijna 3 zou zijn zou ik er met haar naartoe gaan, absoluut!
Wij zijn afgelopen oktober geweest met Milou. Ze was toen 2 jaar 2 jaar en 3 maanden. Ze vond het helemaal super!! En wij ook om haar te zien dansen en zingen. We gaan dus nu in november zeker weer!
Ik ga samen met de meiden in november. Sam wordt in december 4 en Fay is dan 2,5. Wel wilde ik perse 1e rang zitten. Zit nu op de 4e rij. Waar ik precies zit.. geen idee, hoop alleen maar dat de meiden iets kunnen zien. Ik ben erg benieuwd hoe ze het gaan vinden.
De eerste keer dat wij zijn gegaan, was Eva ook nog geen 3 jaar. En ze vond het geweldig! Zou gewoon gaan als ik jou was hoor.. In oktober gaan wij ook weer....
Phoe wat een geld! Ik vind dat superleuk, maar ik denk dat net geen 3 toch nog een tikkie te jong is. Dan zou onze dochter het heus wel naar haar zin hebben, maar voor dat geld wacht ik liever nog een jaartje (rond 4 jaar). Dan heeft ze er meer aan denk ik...
oh ik zit weer op een illigale site te kijken, hahaha! Op seetickets valt het wel mee qua prijzen... Ik ga eens met mijn man overleggen, want voor dat geld is het net wel weer leuk
Wij gaan ook in november. Mijn zoontje is dan 3 jaar en 2 mnd maar als het nu was had ik er ook zeker heen gegaan!
wij gaan in oktober mijn dochter is dan net 4 maar een kennis gaat al 2 jaar met haar zoon en die wordt 3
Persoonlijk vind ik onder de drie best jong. Maar ieder z'n ding. Wij gaan in Oktober...zitten vooraan Had kaartjes in de voorverkoop. Kwebbel
Bij tandpasta ik geloof Zendium krijg je nu het tweede kaartje gratis. Wij hebben al kaartjes maar goed anders was dit ook een leuke aktie geweest. Onze dochter is dan 3 jaar en 3 maanden als wij gaan.
Ja inderdaad, daardoor werd ik eraan herinnerd en ging ik er over nadenken. Hij heeft ook nog twee neefjes (resp 3 en 5 maanden jonger) die het ook heel leuk vinden, met z'n allen is wel heel gezellig. In ieder geval bedankt allemaal voor de reacties! Groetjes Nathalie
Wij gaan in het najaar met nze oudste dochter naar K3! Ze is dan net 3 geworden en ik weet zeker dat ze het gewledig vindt! Theaters, live muziek alles vindt ze nu al leuk en staat dan ook met haar neus vooraan, dus ik twijfel er niet aan. Als jij denkt dat je kind het leuk zal vinden, waarom niet? Ieder kind is anders en de ene is er op die leeftijd al wel aan toe en de ander niet.
ik wilde al heel graag naar k3 met Elise. Zat eerst te denken aan het zomer festival van studio 100 maar nu de aktie van de kruidvat er was heb ik 2 kaartjes voor november in Eindhoven gekocht. Elise wordt in juli 3 maar ze wou nu al gaan!
Meiden, Die van mij vind het ook geweldig dus wil ook nog proberen te boeken. Welke site is een beetje goed/betrouwbaar/duidelijk om te reserveren? maakt het erg uit in de kosten hier in daar of kan dat in principe niet? heb er niet zo veel verstand van. Ik hoor het graag! Bedankt, Charlie
Ik ben afgelopen november met mn dochter die toen 2 jaar en 8 maanden was geweest en het was fantastisch! Ze heeft enorm genoten! Kaartjes voor november zijn alweer geboekt!
@ charlie, als je naar www.k3.be gaat dan krijg je de link naar See tickets. Dat is betrouwbaar en ook het goedkoopste 15, 20 of 26 euro.
Wij gaan ook !!! op 12 december in groningen ...! Esmee is dat 2 jaar en 2 maand... twijfelde ook of ze miss nog iets te jong was. maar hier moeten we gewoon heen , ze is helemaal gek van k3... ze wiebelt nu al op alle liedjes mee.. heb er nu al zin in ! zie haar er al helemaal staan..