K3 uit elkaar?!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Knuffelmonster, 18 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    755
    254
    63
    Ik hoorde net op het nieuws dat k3 uit elkaar gaan. Dit jaar nog! Ben er ff verbaasd over, dochter was/is soms nog een groot fan
     
  2. QueenC

    QueenC Fanatiek lid

    16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zag het ook....en dan omdat Josje niet meer wilt....had eerder gedacht dat die twee oudste geen zin meer hadden
     
  3. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik dacht vanochtend ook goed nieuws te lezen. ;) Maar 'het merk K3' blijft gewoon bestaan en mogelijk gaat studio100 op zoek naar nieuwe zangeressen voor K3.
     
  4. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    755
    254
    63
    Ja inderdaad, zo lang zat ze er nog niet in toch. Best apart, er zijn hier toch ook nog concerten? Zit je er ook raar naar te kijken denk ik, terwijl je weet dat ze gaan stoppen
     
  5. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    755
    254
    63
    Nou zijn er hier nog mensen die kunnen zingen? Hihih
     
  6. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jammer. Onze jongste is groot fan.
    Raar idee dat ze vervangen gaan worden door drie anderen.
     
  7. MZS

    MZS Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    vond die josje er nooit echt bij passen
    wel sneu voor alle fans
     
  8. dochters

    dochters Fanatiek lid

    11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    De leden van de Vlaamse meidengroep K3 zullen vandaag in een speciale persconferentie hun vertrek aankondigen. Dat meldt Het Laatste Nieuws. De groep zou dan in het najaar met een volledig nieuwe bezetting een doorstart maken, zo meldt de Vlaamse krant.
    Het vertrek van Karen Damen (40), Kristel Verbeke (39) en Josje Huisman (29) zou vanmiddag om 15.00 uur in een speciale persconferentie van Studio 100 officieel bekend worden gemaakt. Volgens Het Laatste Nieuws was het vooral Josje die niet meer verder wilde met de groep.

    Mogelijk volgt er vanaf september een grote show op de Belgische zender VTM, waarin op zoek wordt gegaan naar de opvolgers van Karen, Kristel en Josje.

    'K3 gaat uit elkaar' - AD.nl
     
  9. Suzzert

    Suzzert Fanatiek lid

    12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik (plus dochter) heb niet zoveel met K3, maar wel sneu voot de fans. Al vind ik het wel erg naar geld stinken dat ze overwegen om een nieuw K3 te zoeken en fat zelfs misschien via een tv show
     
  10. flowersoflove

    flowersoflove Bekend lid

    15 nov 2013
    811
    0
    0
    Kinderopvang
    Haha hoe ironisch dat die Josje vooral niet meer verder wilde.. Maar anyways, werd ook wel tijd voor een nieuw groepje toch? Vrouwen van in de 40 in kinderachtige pakjes.. Dat hebben we nu ook wel een beetje gezien. Maar waarsch. ben ik de enige die daar zo over denkt, haha!
     
  11. dochters

    dochters Fanatiek lid

    11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik heb persoonlijk ook niet zoveel met K3 :) ik laat mijn dochter er nooit naar luisteren in elk geval. Maar ik dacht wel: dit is 'groot' nieuws voor Nederland en België.
     
  12. flowersoflove

    flowersoflove Bekend lid

    15 nov 2013
    811
    0
    0
    Kinderopvang
    Snap ik hoor, sterker nog.. Ik luisterde vroeger zelf ook naar hun liedjes, maar ik vind het door de jaren heen een beetje uitgemolken allemaal. Tijd voor wat nieuws! ;)
     
  13. McDsee

    McDsee Niet meer actief

    Vorige week was er nog volop reclame over het nieuwe K3 Loves you project. Nah vind het wel jammer, vind het een goed concept voor de kids dus ga maar op zoek naar een nieuwe samenstelling. Heeft Gertje ook weer wat om uit te kiezen ( heeft er geloof ik met 2 aardig gedate)
     
  14. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.197
    2.836
    113
    Vind het wel raar dat ze dan nieuwe gaan zoeken.
    Als ze alle 3 willen stoppen is het gewoon klaar met k3 toch?
    3 nieuwe meiden betekent niet dat k3 k3 blijft voor de kids.

    Dochter vind het wel jammer dat ze stoppen.
     
  15. penseel

    penseel Niet meer actief

    Waar kun je dat nieuws vinden dan?
     
  16. McDsee

    McDsee Niet meer actief

    Denk dat dat hetzelfde is met KEET! van Telekids werd ook vervangen omdat ze geen zangeres maar een ding is. En er verdienen zóveel mensen aan al die merchandise dan wil je wel door.
     
  17. xbabyxdx

    xbabyxdx Niet meer actief

    Jammer zeg! Maar waarom gelijk alle 3 vervangen? Of ja.... de 2 oudste leden zijn natuurlijk ook geen 20 meer..... toch wel jammer hoor!
     
  18. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.197
    2.836
    113
    Keet vind ik ook geen keet meer :)
     
  19. Kimberly 33

    Kimberly 33 Fanatiek lid

    19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    K3 was karen kristel en Kathleen
    Josje heeft het leuk gedaan, leuke vrolijke meid maar vond haar er niet helemaal bij horen.
    Verder vind ik het belachelijk dat ze 3 nieuwe voor K3 zoeken, laat de groep stoppen en maak een nieuwe groep met nieuwe naam.
    K3 kun je niet vervangen.
     
  20. Kimberly 33

    Kimberly 33 Fanatiek lid

    19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Op het nieuws ( tv) en ik las het op de app van NOS
     

Deel Deze Pagina