Kado dochter 7 jr - ideetjes voor uitje

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door fl01, 19 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fl01

    fl01 Actief lid

    28 jun 2011
    277
    24
    18
    NULL
    NULL
    Begin juni wordt onze dochter 7 jaar. Het lijkt me zo leuk om een keer alleen met haar op pad te gaan (soort meisjes uitje). Misschien zelfs nog wel met een overnachting erbij. Wie heeft er leuke ideetjes om op zo'n dag te doen???
     
  2. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.913
    403
    83
    Vrouw
  3. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.472
    3.330
    113
    Een leuke workshop doen, taartje, bonbons of iets van een ketting/armbandje maken.

    Naar de bios.

    De efteling of een ander pretpark.

    Is maar net wat je dochter leuk vind.
     
  4. Ammie1984

    Ammie1984 Bekend lid

    12 nov 2012
    773
    68
    28
    Mijn docher is 7,5 en ik ga a.s. zaterdag een nachtje weg met haar. Ik heb haar gevraagd wat ze graag wilde doen en ze gaf aan dat ze graag wilde shoppen en een hotel met een zwembad leuk zou vinden.

    We gaan nu a.s. zaterdag slapen in het Van der Valk hotel in Almere. Eerst gaan we naar het centrum waar we starten we met een (kinder)high tea (geboekt via groupon)
    Daarna gaan we gezellig winkelen en dan richting het hotel (van der Valk), waar we nog even kunnen zwemmen.
    Ik heb er een live cooking arrangement bij geboekt, dus 's avonds eten we in het hotel en kan ze zelf eten wat ze lekker vindt.

    Zondag lekker ontbijten in het hotel en daarna misschien nog even samen naar de bios.

    Ik kijk er heel erg naar uit; heb er super veel zin in!
     
    fairy2011, fl01, Ro1990 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.913
    403
    83
    Vrouw
    Is ook slim om te vragen wat ze zelf leuk vindt om te doen! Die van mij vond het in Den Haag helemaal geweldig om door de Primark en de Decathlon te gaan bijvoorbeeld ;)
     
  6. fl01

    fl01 Actief lid

    28 jun 2011
    277
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ze het al helemaal tof vindt dat zij alleen een dagje met mij op pad mag, wat we ook gaan doen.... Een aantal dingen had ik zelf ook al bedacht, maar misschien dat er hier onwijs leuke dingen naar voren komen...
     

Deel Deze Pagina