Kado meisje 3 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sidmick, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.227
    3.672
    113
    Ik ben op zoek naar inspiratie voor een verjaardagskado voor als mijn meisje 3 word.
    Ze heeft al zo enorm veel...
    Ze heeft al een fiets, driewieler, keukentje, lading buitenspeelgoed, veel boekje en knutselspullen...
    Ik weet het echt niet...
     
  2. MelanieL29

    MelanieL29 Bekend lid

    9 aug 2006
    803
    0
    0
    pop met badje, playmobil, muziekinstrumenten
     
  3. wuppie 01

    wuppie 01 Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Wij hebben een step gegeven van Hello Kitty is ze helemaal weg van.
     
  4. Madeliefke

    Madeliefke VIP lid

    19 jan 2008
    6.280
    190
    63
    Ons nichtje is helemaal weg van haar Mobigo (Vtech)
     
  5. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.227
    3.672
    113
    Heb ik ook een beetje aan zitten denken.
    Maar op de een of andere manier ben ik gevoelsmatig niet zo weg van spelcomputers op deze leeftijd. Een spelletje op de pc vind ik prima maar een eigen spelcomputer, weet het niet....
     
  6. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @sidmick: wat dacht je van een keer met haar naar K3 of een kinde
    je dochter maakt het namelijk nog niet uit wanneer ze haar kado krijgt. Of op haar verjaardag een dagje weg naar dierentuin of speeltuin.
    Althans wij hebben altijd veel te veel kadoos op verjaardagen.: dus elk jaar zitten we met de handen in het haar wat we nu weer moeten geven :)
    visite wil weten wat ze wil hebben.. Altijd zo lastig!
    Er is zo ontzettend veel en zo leuk ook..

    Wat bij ons trouwens wel een voltreffer was was bambino loco.
    Alhoewel miniloco volgens mij ook redelijk te doen is met wat hulp.
     
  7. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.227
    3.672
    113
    Kaartjes voor k3 hebben we al evenals dierentuin abbo en efteling abbo. Bambino loco is ook in huis. Zelfs voor de visite weet ik het niet. als ik zeg dat er op verjaardagen hier zeker 80 mensen komen kun je wel nagaan hoeveel ze afgelopen jaren al heeft gehad, zeker met kerst en sint erbij. Word ieder jaar lastiger
     
  8. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @sidmick: oh hier komen er gelukkig wel wat minder
    maar wel hoop opa's en oma's in verwenmodus :)

    (4 paar zegmaar... plus kadootjes van de overgrootouders die het te ver vinden rijden.)
     
  9. Diadeem

    Diadeem Fanatiek lid

    2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Trampoline, en aan visite haarspeldjes, strikjes, tennisrakets (mijn dochter vind die met klittenband leuk blijft de bal hangen) is ideaal om mee te beginnen. Een vlieger (leuk voor papa op vakantie)skippybal, loopklossen. En anders mooie prentenboeken, voorleesboeken!
     
  10. mamamuts

    mamamuts Niet meer actief

    Een speelhuisje voor buiten?

    Ik vind het zelf ook erg moeilijk, onze dochter wordt volgende maand 3 en oma heeft ook al meerdere keren gevraagd wat ze wil hebben. Heb zelf echt geen idee nog.
     
  11. jannanas

    jannanas Fanatiek lid

    10 nov 2007
    1.797
    1.653
    113
    Kun je niet een financiele bijdrage vragen? Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat een meisje wat drie wordt alles al heeft? Dan kun je het kado beter op de spaarrekening zetten.

    Ik ken het niet, bij onze families wordt niet extreem veel gegeven. En vind het prima zo, ze heeft nu al genoeg om mee te spelen. Van meer wordt ze vast niet gelukkiger.
     
  12. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hebben ons nichtje toen een houten vlinder 'mobile' gegeven om op haar kamer te hangen.
     
  13. mikos

    mikos Bekend lid

    7 dec 2010
    944
    0
    0
    geld voor later ;) ze zijn je dankbaar als ze groot zijn dat ze nog wat geld hebben, aan het speelgoed hebben ze niks meer dan.
    Geef het kind zelf een super leuke kaart met figuurtjes die eruit springen etc. dan vergeten ze allang dat ze 'geen echt kadootje' hebben gekregen. Je kan nog vertellen dat je ook nog geld hebt gegeven waar ze een kadootje van kan kopen als ze groot is
     
  14. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    en ik zag ook ergens een voetfiets.. ff kijken.. wel geinig! zijn 4 wielen, 2 grote 'pedalen waar je op kunt staan' en als je fiets bewegingen maakt, ga je vooruit.
     
  15. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En verkleedkleren? zijn ook errug gewild vanaf die leeftijd!
     
  16. mama van 2 meiden

    mama van 2 meiden Niet meer actief

    Misschien ook eens wat minder mensen uitnodigen? Zijn er wel erg veel...misschien leuk voor jullie (?) maar is je dochtertje daar zo blij mee? Mijn oudste zou dit niet kunnnen behappen en ik zelf ook niet denk ik ;)
     
  17. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.227
    3.672
    113
    Mijn dochter vind het fantastisch zoveel mensen die heeft daar totaal geen moeite mee, staat graag in de belangstelling ;).Wellicht omdat ze ook niet beter weet.
    En ik ga geen onderschied maken in de familie van jij mag wel, jij mag niet. Wij hebben beide een grote familie en veel vrienden dus wij weten niet beter.
    Wel een verjaardag altijd de hele dag (althans van 12 tot???) en zo is het toch deels verspreid.

    Geld krijgen we van sommige wel, maar de meeste vinden het niet leuk om dat te geven.
    Tja je kunt het zot vinden maar stuur jij familie weg op een feestje als ze een kado bij zich hebben?
     
  18. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @jananas: tja wij hebben duideiljk minder familie maar nog steeds hetzelfde probleem eerlijk gezegd.
    en als ik dan zie wat vriendinnetjes hebben valt het qua hoeveelheid stiekem nog wel mee uiteindelijk.
    toch weet ik ook nooit wat te kopen want "ze heeft alles al".

    @sidmick: ook zonder kadootje stuur ik ze niet weg hoor :)
    maar ik moet ook altijd even slikken als ik de aantallen van jouw verjaarsfeestjes zie :)
    doe je dat thuis eigenlijk? dat zou bij mij echt niet passen.. nouja misschien als iedereen na een uurtje weer vertrekt maar dat doet eigenlijk bijna niemand.
    Meestal zitten we tot rond etenstijd "vol" en daarna blijven er meestal 1/2 gezinnetjes over die OF laat kwamen.. OF blijven eten/slapen.
     
  19. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.227
    3.672
    113
    Yep is altijd thuis hier.
    We hebben een grote tent die we aan de gevel van ons huis kunnen vastmaken en daarmee is dan de hele tuin ook dicht. Dus dan hebben we woonkamer+tuin. Maar met mijn dochter haar verjaardag is het tot nu toe altijd zulk mooi weer dat we de tent niet nodig hebben.
    (avond)Eten word gewoon op een grote tafel als een buffet neergezet en drank regelt zichzelf meestal wel.
    Tja ik snap dat mensen het grote aantallen vinden maar voor ons is het "normaal" Sterker nog, dit is nog niet eens de hele familie :D
     
  20. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @sidmick: het voornaamste "vervelende" aan verjaardagen is dat iedereen altijd van ONS wil weten wat ze moeten geven...
    terwijl ik juist zoiets heb van iets dat je zelf uitgezocht hebt is ook leuk hoor!

    en ik schrik niet meer van jouw feestjes hoor.. heb het al vaker voorbij zien komen inmiddels :)
    kan het me in mijn huis.. alleen wat minder goed voorstellen terwijl wij niet extreem klein wonen ofzo en ik ben dan al blij dat zo rond september het vaak toch wel mooi weer is :)
     

Deel Deze Pagina