kado voor de papa

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Calimero, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hallo allemaal

    al een week ben ik aan het bedenken en zoeken voor wat leuks voor mijn man om te geven als ons tweede kindje straks geboren is.
    dus gegoogeld en kwam iedere keer papa pakketten tegen dus nu heb ik besloten om voor papa een 10 dagen pakket zelf samen te stellen nu heb ik een paar kadootjes al en wil vragen of jullie nog een idee hebben wat ik erin kan doen?
    mijn man rookt en drinkt niet anders werd het wat makkelijker:D

    dit heb ik al

    * dvd van new kids waar de hele serie op staat de film heeft hij al.
    * geurtje
    * speen met i love daddy
    * een t-shirt

    en dat was het....
     
  2. janneke000

    janneke000 Fanatiek lid

    29 dec 2010
    1.049
    2
    36
    Dove wasspul, voor ECHTE mannen :p Die reclame was echt zooo grappig!
    -elektrisch scheerapparaat, omdat dat sneller gaat dan mesjes en er tegenwoordig minder tijd zal zijn? :D
    -anti wallen creme :p hihi
    -het boek vaderschap voor dummies :D Vind mijn vriend erg leuk!
    -massageolie om te relaxen :D kan lekker voor jullie allebei
    -een pakketje om handafdrukje te maken van de baby of iets in die richting

    Verder weet ik het even niet :p als me nog iets te binnen schiet kom ik terug :d
    Liefs,
     
  3. Bri

    Bri Niet meer actief

    Als jullie een meisje krijgen is het boekje Dochters (speciaal voor vaders) een aanrader. Zou wel kunnen dat anderen op hetzelfde idee komen....
    En anders misschien het boek Papa vertel eens, kan hij zijn eigen jeugdherinneringen e.d. in zetten.

    Fijne anti-vermoeidheids-dagcreme is zeker een goede.
    Tijdschrift wat bij zijn interesses past
    Kaartjes voor een sportwedstrijd
     
  4. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    goed idee die massage olie!
    alleen tegen dove kan hij niet maar zon pakketje van kneip met van die olietjes alemaal voor in bad wel! voor de ontspanning.
    En zag ook op internet asprientjes enzo en handschoenen en een pamper plus wasknijper voor de stank vind zoiets erin ook wel grappig
    vond het ook wel leuk als er iets in zat waar hij echt wat aanheeft die dvd en voor in bad enzo

    ik zou ntuurlijk ook een soort van kadobon kunnen maken voor hem dat hij een massage ;) krijgt van me ofzo haha
     
  5. giraf

    giraf Niet meer actief

    Energiedrankje en dextro voor de aankomende slapenloze nachten ;):D
     
  6. November2011

    16 mei 2011
    32
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Leuk!! Het is ons eerste kindje en ben eigenlijk ook van plan om iets leuks te geven. Dat verwacht ie natuurlijk niet:D
    Ik lees al leuke dingen, dus ik lees mee gezien ik nog geen idee heb wat je een aanstaande papa kan geven:D
     
  7. fafje

    fafje Niet meer actief

    redbull ! voor na de bevalling :p
     
  8. Mir1984

    Mir1984 Fanatiek lid

    8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ik had ook een pakketje gemaakt voor m'n vriend toen ik nog zwanger was! Hij kreeg: Red Bull, anti-wallen stick, speen met 'papa is the best', t shirt (bedrukt met 'help ik wordt papa') en een mok met 'papa is een kanjer'. Ik had hem dit gegeven met kerst. Hij vond het echt super leuk!
     
  9. AMS

    AMS Fanatiek lid

    14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    -Een nieuwe camera (moet je wel een redelijk budget hebben)
    -Bon voor cursus babyzwemmen met jullie spruitje
    -kandeelpoppetjes (chocolade babytjes)

    Tja, drink zelf ook eigenlijk nooit, maar wij kregen een fles kraamanijs en dat vond ik toch wel erg speciaal
     
  10. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    das ook een goeie energiedrankje!
    ik moet er trouwens mee opschieten ik word maanrdag ingeleid dus haast is geboden:D
     
  11. MrsMerel

    MrsMerel Lid

    13 dec 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun. Echt een giller van een boek.
    En ik had na de bevalling van ons zoontje (nu bijna 2) een ring gekocht met daarin de voorletter van onze zoon gegraveerd.
     
  12. Elisje

    Elisje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    3.919
    927
    113
    Papa mag van mij de eerste dagen na de geboorte de luiers verschonen :) Zal hem leren om de draak met me te steken ;)
     

Deel Deze Pagina