Kado zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mollie86, 7 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mollie86

    Mollie86 Lid

    24 jan 2018
    20
    1
    3
    Vrouw
    Hallo dames,
    Voor een vriendin ben ik op zoek naar een speciaal kado. Vorig jaar is hun kindje dood geboren. Ze is nu weer zwanger en wil haar daarom iets geven. Iemand tips voor een bijzonder kado of bijzondere manier om haar in het zonnetje te zetten? Ik kwam niet verder dan een aftelkalender met per week een kado'tje. Ik hoop dat jullie leuke ideeen hebben.

    Groeten louise
     
  2. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Bij de action hebben ze een hele leuke doos waar je spulletjes in kan doen met een foto op de voorkant. Misschien zoiets, met wat baby artikelen erbij en iets van jullie samen?
     
  3. Corynne

    Corynne Actief lid

    30 apr 2019
    177
    140
    43
    Vrouw
    Er bestaan boekjes voor kinderen die een sterrenbroertje of zusje hebben. Zoiets is erg mooi omdat je dan ook net overleden kindje betrekt.
     
  4. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.303
    5.921
    113
    Vrouw
    Een 3D-echo voor haar boeken, of een zwangerschapsshoot. Zou zelf niet snel kiezen om een cadeau te geven met een herinnering aan het overleden kindje. Tenzij je kan inschatten dat ze daar voor open staan.
     
  5. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.578
    10.462
    113
    Ik vind twee knuffels, een grote en een kleintje bijvoorbeeld, nog steeds mooi om te hebben. Van happy horse heb je haasjes/ konijntjes. Dat icm het boekje raad eens hoeveel ik van je hou is heel mooi om te geven.
    Aftelkalender is top, dvd boxen, ik mocht van mijzelf iedere week een deel van MCleods daughters kijken (voor het mooie iets teveel drama, ook baby gerelateerd, dus niet direct een aanbeveling maar huilen deed ik toch wel:rolleyes:), abonnement op Netflix tijdens de zwangerschap voor afleiding…
     
  6. beebje082011

    beebje082011 Fanatiek lid

    29 jul 2011
    1.400
    253
    83
    Van Willow Tree heb je hele lieve beeldjes met speciale betekenissen, misschien vind je een passende. Het zijn hele rustige beeldjes.
     
  7. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.170
    3.124
    113
    Vrouw
    Zo’n aftelkalender heb ik ook voor mijn zus gemaakt, zij is haar zoontje tijdens de zwangerschap helaas verloren. De zwangerschap daarna was dus extra spannend en om haar er een beetje doorheen te loodsen had ik voor iedere week een cadeautje gekocht of gemaakt. Normaal maak ik een kraammand maar dit keer was het juist tijdens de zwangerschap al fijn. Je kan het wat betreft budget zo gek maken als je zelf wil.

    Cadeausuggesties: speentje, speenkoord, knuffeltje, knuffeldoekje, iets wat herinnert aan het overleden kindje bijv. fotolijstje met gedichtje over sterrenbroertjes/zusjes voor op de nieuwe babykamer. Rompertje, sokjes, slabbetje, pakjes / kleertjes, speeltje, babyzeep, iets voor de moeder (sieraad bijv.). Naja genoeg ideeen te vinden, ik vind het een leuk idee zo’n aftelkalender.
     

Deel Deze Pagina