Kadootjes blij of totaal niet

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 6 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Gisteravond zoals vele Sinterklaas gevierd. De kinderen waren superblij met de kado’s.
    En dan hoor je vandaag dat er massaal kado’s op MP zijn gezet, omdat het niet in de smaak viel..

    Ik vraag me af: wat vond je zelf vreselijk en wat geweldig.?
     
  2. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wauw.. hier valt alles wel in de smaak :) wel zo Mn voorkeur, maar niks wat ik zou verkopen.
     
  3. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.475
    24.334
    113
    Hier ook dolgelukkige kinderen. Oudsten kregen niet zo heel veel meer, aangezien ze al een tijd niet meer geloven. Maar wat ze kregen was precies wat ze wilden. Zoon was erg blij met alles wat hij kreeg. En grappig genoeg was hij wel het meeste blij met een kleine speelgoed vuilniswagen met vuilcontainertje erbij.

    Ik kreeg een voedseldroger en ben er heel blij mee. Heb alleen maar wat appel en cherrytomaatjes kunnen uitproberen, maar dat was al super lekker. Binnenkort ga ik iig een flinke lading appelchips maken. En daarnaast nog meer uitproberen.
     
    2littlemonkeys, joepy en Bailey07 vinden dit leuk.
  4. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Nog nooit van een voedseldroger gehoord.
    Maar ja, ik ben ook geen keukenprinses.
     
  5. Tove

    Tove Niet meer actief

    Ik heb mijn eigen cadeautjes gekocht en ingepakt dus alles was geweldig:roflmao:.

    Kinderen met alles dolblij:).
     
    femkes, LMSB, Mamavandrie34 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. Manque

    Manque Niet meer actief

    Ik heb hem verspreid over de afgelopen 2 weken, 3 cadeaus gegeven. Waarvan deze pinguinracebaan favoriet was.
    Bekijk bijlage 600186
    Ik heb mezelf ook zitten verkneukelen om de teksten op dat ding.
    Bekijk bijlage 600185
    Overprikkeling ligt wel op de loer met al die beweging, lichtjes en geluid.

    De blokkenpuzzel van Nijntje (6 blokjes) stond ook garant voor uren puzzelplezier.

    De magneetdieren van Smartmax vond hij daarentegen geen fluit aan. Die laatste gaan dus weer terug in de doos en naar de zolder, probeer ik het volgend jaar nog een keer.

    Bekijk bijlage 600187 Bekijk bijlage 600188
     
    KleineLai, PenK, Essie3 en 13 anderen vinden dit leuk.
  7. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.638
    21.132
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik weet al dat mn kerstkado van mn sm niks is. Een vvv-kadobon. Ze heeft niet eens gevraagd wat ik wilde. En ze heeft m al weken in huis! Ik begon er nl zelf over dat ik al wel wat ideeen had en wat zij wilde, bleek dat ze dat dus al had gedaan.
    Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar vind t stiekem echt stom :oops:
    Sint heeft alleen dochter wat gehad, en die kado's waren allemaal leuk. Toen heeft ze nl wel gevraagd wat ze het beste kon kopen. :roflmao:
     
  8. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Haha wat grappig die magneetdiertjes vind mijn zoon helemaal geweldig. Nouja hij vind alleen de magneetjes aan elkaar klikken leuk. :|
     
    Manque vindt dit leuk.
  9. Manque

    Manque Niet meer actief

    #9 Manque, 6 dec 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2018
    Ja ik had gedacht dat het bij mij zoon ook wel in zijn straatje zou passen, maar misschien later :)
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  10. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.529
    6.220
    113
    zuid-holland zuid
    Mijn jongste zoontje had speciaal voor mij het Lego Harry Potter -kasteel op zijn lijstje gezet:D
    En omdat ik zo lief geweest ben dit jaar, heeft sint het me nog gegeven ook!:)
    Mn zoontje helemaal blij: “ja he mam, ik had t ook op mn lijstje gezet voor jou!”. Ik kreeg ook een fijne star wars portemonnee....Dus ik ben dolgelukkig.

    Wel een beetje genant, want de kinderen kregen zelf helemaal geen grote legodozen... maar wel andere leuke dingen waar ze blij van werden. Ze waren het meest blij met hun Yoda-badjassen.
     
  11. a2cmieux

    a2cmieux Niet meer actief

    Mijn zoon heeft 2 geweldige kado' s gehad die helemaal in de smaak vielen. Hij krijgt aanstaande zondag nog een derde en laatste kado maar ook daar ben ik zeker dat het in de smaak zal vallen.

    We hebben wel veel chocolade gehad en die neem ik gedeeltelijk mee naar mijn werk om met collega's te delen.
     
  12. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.529
    6.220
    113
    zuid-holland zuid
    Whoehoe geweldig zeg, dat is vast langs een hele oude versie van google translate gehaald, door iemand zonder enige kennis van de engelse taal:D staan er nog meer zulke mooie teksten op? Misschien zat er een boekje bij nog?;)
     
    Manque vindt dit leuk.
  13. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Ik vind alles leuk wat ik heb gekregen en wat mijn zoontje heeft gekregen.

    Oud speelgoed kunnen we nu weer gaan uitzoeken en meegeven aan PostNL want die schijnen een mooie actie te hebben nu.
    Zij geven het komende jaar tweedehands speelgoed aan kindjes die in armoede leven voor hun verjaardag.
     
  14. Hobbelpaardje

    Hobbelpaardje Actief lid

    23 aug 2014
    189
    139
    43
    NULL
    NULL
    De jongste zei ; klinterklaas is echt een lieve meneer!

    En de oudste zei in bed met zijn zeer serieuze dankbaarste stemmetje dat ie zo blij was met wat ik voor hem uit gezocht.

    Smolt van beide kinderen!
     
    2littlemonkeys, Marchella, Faithful en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.837
    2.700
    113
    't Gezellige Brabant
    Hier kregen beide kinderen een nerf pistool met van die foam pijltjes. Bij dochter favoriet. Verder kreeg zij nog een little pony paardje met haarclipjes e.d. en walkie talkies. Deze doen het ook erg goed. Voor zoontje hadden we een radio/cd spelertje gekocht en een koptelefoon. Hij gebruikt nu nl. steeds die van dochter en dat wil zij dan weer niet. Helaas heeft de speler geen ingang voor een koptelefoon (wel voor een mp3!?) dus deze idd op marktplaats gezet. Gloednieuw, maar ja, we willen graag dat hij hem met koptelefoon kan gebruiken. Echt totaal niet op gelet toen we deze kochten en helaas niet meer te retourneren. Met kerst krijgen ze ook nog e.e.a. wat ze zelf hebben aangewezen op tv en in de intertoys gids, dus dat komt vast goed.

    Dus als iemand een gloednieuwe draagbare radio/cd speler zoekt, dan mag je een pb sturen :)
     
  16. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Zelf heb ik rituals gekregen, helemaal goed (had ik gevraagd). Man was ook blij met zijn cadeautjes.

    Dochter en zoon ook goed verwend, alleen kreeg dochter memory spel nummer 3... die heb ik in het plastic gelaten en geef ik wel een keer cadeau. Zo zonde... maar ja, schoonzus vertikt het om gewoon even te vragen of ze nog wensen heeft. Dat doet ze echt altijd en daar baal ik dan ook van; ik doe altijd enorm mijn best om een leuk cadeau voor haar kinderen te kopen (stem ik ook af).
     
  17. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.594
    3.976
    113
    Ondertussen weet ik wel wat mn kinderen leuk vinden en waar ze echt mee spelen. Zoals lego en playmobil. Dus ik koop bewust wat minder en iets wat ze graag willen. Hier hoeft dus niets naar marktplaats.
    Voor mezelf en mn man en opa en oma ook gewoon dingen die ze leuk, nuttig vinden of die ze kunnen opeten/drinken gekocht. Zoals een boek, wijn, toilettas.
     
  18. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Joh, je man het eea laten kopen. Dan kan hij het geven als je daar bent. Die vvv bon lever je maar voor wat anders in.
     
    Liekje81 vindt dit leuk.
  19. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.750
    113
    Ow wat een lekker smoeltje erbij:).
    Het ziet er ook fantastisch leuk uit,op de teksten na:roflmao:.
     
    Manque vindt dit leuk.
  20. Nana01

    Nana01 Actief lid

    30 jul 2016
    218
    66
    28
    Wij hebben als volwassenen niks "gekregen".

    De woorden van mijn dochter waren: ik bof echt he mama!

    Nou....zegt genoeg ;)
     

Deel Deze Pagina