Een vriendin van mij vroeg me haar was te doen omdat haar wasmachine stuk was Geen probleem kom maar op met die was (dacht ik...) Hier even een voorwoord : Ze is erg gezellig heeft een dochter van 4 jaar oud En heeft problemen met haar buren (melding kinderbescherming) Waarom? Omdat ze heel erg stinkt naar urine! En haar dochter verwaarloost... Ik dacht zoals meerderen met mij dat de geur ligt aan haar dochter Ze is niet zindelijk en plast zelfs in de tuinen van de buren.... Wat nou het probleem is ZIJ is diegene die ook plast in haar bed ! Heb hier 2 hoeslakens uitgekookt (!) en het wil niet schoon! Heb kleding van haar dochter ook uitgekookt het was erg geel... Nu heb ik dubbel zoveel waspoeder in de wasmachine gegooid nu maar hopen dat er een vleugje frisheid aan komt te zitten Weet iemand wat ik aan het eind van het wassen in de wasmachine kan doen zodat het weer schoon word voor ons gebruik????
ik zou hem een keertje leeg laten draaien met azijn en dan op 90 graden! Jeetje zeg wat erg voor dat kind!
even azijn erdoor draaien, ben je niet bang dat zij dit leest ?? of weet jr zeker dat ze hier niet komt..??
Gatver, dus die moeder plast zelf in bed? Ik zou de machine ook leeg laten draaien op 95 graden met soda erbij.
Zou het niet kunnen dat de dochter ook in der moeders bed plast? Dus eerst in der eigen bed, dan bij mama gaan liggen omdat het daar droog is en dan nog een keer plast?
Wat ik eigenlijk een beetje sneu vind is dat je het probleem van je vriendin hier uitgebreid op internet zet. Gewoon de vraag stellen over hoe een wasmachine schoon te krijgen had toch ook kunnen volstaan? Verder zou ik het idd met wat azijn proberen.
wat sneu zeg. Heb je het met de moeder er niet over gehad? Over de zindelijkheid van de dochter dan? Waarom krijgt het meisje geen luierbroeken aan als ze niet zindelijk is? Zomaar wild laten plassen is toch geen zindelijkheidstraining?
Hoezo sneu dat die moeder ook in bed plast. Kan gebeuren toch? Heel erg sneu en ook wel een beetje sneu dat je dit hier zo plaatst. Had dan gevraagd hoe je urinevlekken/geur uit je lakens krijgt. Zijn het witte lakens? Dan kan je ze wellicht even in bleek leggen. (koud/lauw water) en daarna wassen. Lief dat je dit doet trouwens!
Volgens mij is het probleem met hoe je je wasmachine schoon krijgt nog wel het minst erg. Rare vraag hoor na zon verhaal, ik schrik er echt van, een moeder en dochter die in bedden slapen doordrenkt met urine en jij vraagt naar je wasmachine? Kun je niet eens met haar gaan praten, een instantie bellen of wat dan ook? Dit is echt een heel sneu verhaal namelijk, en als vriendin kun je toch proberen meer te doen dan een wasje draaien. Hoewel dat ook wel heel lief is hoor maar maak je je verder geen zorgen? Omdat je ook zegt dat zij haar dochter verwaarloosd?
Inderdaad wat de meeste ook zeggen even een lege wasmachine op kook programma. Misschien met een beetje chloor erin. Dat doe ik regelmatig. Maar wat zielig voor dat meisje!
Nee ben daar niet bang voor Ze is net geweest voor de laatste was en heb gelijk soda erbij in gegooid op 95 gr ... Echt dit doe ik niet weer... Als ze in ons huis is geweest moet ik gelijk alles luchten en wierrook aan doen anders...
Jammer dat je niet echt emoties in een bericht kunt zetten,want ik zit hier erg mee Toen haar dochter plaste in de tuin van de overbuurman hebben ze er gelijk wat van gezegd maar de moeder wuift het weg... Kan gebeuren zegt ze dan en loopt weg Zelfs na 3x in dezelfde tuin... Ik vroeg dat van mijn wasmachine aan het eind van mijn verhaal en nee het is niet "de vuile was buiten hangen" zomaar op het internet Heb al in mijn hoofd hoe ik haar advies kan geven en haar een schoon bed kon regelen,maar mijn man wil daar niks van weten... Ik ben iemand die gelijk alles probeert te redden wat er te redden valt en verlies mezelf daarin Ik heb het met haar gehad over het plassen van haar dochter en toen heeft ze haar een pamper aangedaan na de zoveelste klacht in de buurt... Maar dat duurde en dag of 2... Als iemand niet inziet dat er wat aan de hand is dan kan je diegene ook niet helpen...
Maar weet ze zelf ook dat hun zo erg stinken? Ik zou toch eens gesprek aangaan, het is moeilijk. Maar het is nog veel sneuer om hun zo te laten lopen.
Heb je gelijk in. En dan zou ik heel hard zijn: Niks meer voor haar doen op dat gebied. Zij wil blijkbaar geen hulp. Ze maakt nu onbewust het ook een probleem van jou. Ik zou mijn handen er af trekken en niks meer zeggen dan. Hoe sneu het ook is voor haar dochter