Kampeervakantie in Nederland, tips gevraagd!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door LoveShineALight, 11 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveShineALight

    LoveShineALight Fanatiek lid

    16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Hallo daar!

    Zoals de titel al zegt: ik ben op zoek naar een camping in Nederland waar we in de zomer met onze kleuter kunnen kamperen.

    Schoon sanitair, een speeltuintje op het veldje, verder hebben we geen bijzondere eisen.

    Hebben jullie tips?

    Enne, mochten meer mensen op zoek zijn naar tips: vraag en reageer gerust mee! :)
     
  2. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.182
    2.833
    113
    Wij zijn vorig jaar bij de molenhof geweest, leuke camping met een zwembad en animatie.
    Schoon sanitair en alles was gewoon netjes.
     
    RoIn en LoveShineALight vinden dit leuk.
  3. LoveShineALight

    LoveShineALight Fanatiek lid

    16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Ziet er leuk uit! Komt op ons lijstje.

    Vindt het leuk dat er veel (kleine) speeltuintjes zijn op de kampeervelden
     
  4. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    LoveShineALight vindt dit leuk.
  5. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.182
    2.833
    113
    Ja idd dat vonden wij ook erg fijn.
    Overwegen om dit jaar daar weer heen te gaan, ze hadden het zo naar hun zin daar :)
     
  6. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Ik ben een keer een dagje bij de houtzagerij in otterlo geweest, daar leek ook een leuke camping bij..
    Met buitenspeeltuin, binnenspeeltuin zwembadje. Leuke wandel routes in de buurt. Geen idee hoe sanitair is enzo.
     
  7. LoveShineALight

    LoveShineALight Fanatiek lid

    16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Dank je! Als ik de plattegrond bekijk zijn er 6 kampeervelden en verder 20+ stacaravans, chalets en huisjes geloof ik?
     
  8. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Er zijn idd 6 kampeervelden. De overige zijn chalets en caravan velden. En nog een stukje luxe chalets. Huisjes zijn er niet.
    Verder is er trouwens wel een animatieteam aanwezig in het hoogseizoen.
    De plekken zijn alleen wel heel snel vergeven, dus grote kans dat het al helemaal volgeboekt zit:|
     
    LoveShineALight vindt dit leuk.
  9. LoveShineALight

    LoveShineALight Fanatiek lid

    16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Ah oke.

    Nou ik ga er naar kijken, en anders zoeken we rustig door. Dat is het risico van nog niet geboekt hebben ;)
     
    Mammielove vindt dit leuk.
  10. Kukido

    Kukido Fanatiek lid

    16 jun 2016
    2.280
    2.884
    113
    Berenkuil grolloo
     
    LoveShineALight vindt dit leuk.
  11. leentje86

    leentje86 Actief lid

    24 jan 2011
    399
    638
    93
    de kleine wolf, sprookjescamping of beerze bulten?
     
    LoveShineALight vindt dit leuk.
  12. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.324
    136
    63
    Sprookjescamping
    De paal
     
    LoveShineALight vindt dit leuk.
  13. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ackersate! Kun je ook een prive-badkamer bij je staanplaats krijgen :p en leuk zwembad + speeltuinen!
     
    LoveShineALight vindt dit leuk.
  14. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    De leistert is leuk en heeft nog plek. Zijn we vorig jaar geweest en gaan nu weer.
     
    LoveShineALight vindt dit leuk.
  15. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    De allerleukstecamping in Nederland vind ik de Sprookjescamping, echt top! Schoon, netjes, opgeruimd, super kinderanimatie, mooie veldjes en op elk veld een speeltuin.
    De Zandstuve is ook erg leuk, ook in (vlakbij) Hardenberg.
    Marveld Groenlo, maar die is dan wel weer groot en ook niet op elk veld een speeltuintje.
    Beekje Bergen is ook leuk. Op bijna elk veld een speeltuintje, Speelland erbij en een dierentuin erbij. Kinderanimatie in de zomer is ook leuk en ik vind de omgeving ook erg fijn. Tilburg is een leuke stad maar ook dichtbij de Efteling, Plopsaland en meer leuke dagtripjes.
    De Paal is ook leuk, maar vond ik zelf wel erg groot, maar wel een leuke grote speeltuin, leuk binnen en buitenzwembad en echt leuke animatie.
    De Berenkuil, ook erg groot, maar leuke animatie, leuke grote speeltuin en een binnenspeeltuin. Een groot speelmeer (maar was vorig jaar erg vies omdat het zulkwarm weer was).
     
    LoveShineALight vindt dit leuk.
  16. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Wij gaan voor het eerst kramperen, hebben gekozen voor De Berenkuil. Zag er leuk uit, hoor er veel leuke dingen over en toen ik vragen had mbt boeken kon dat via WhatsApp (was al avond dus bellen kon niet) en kreeg een zeer vrolijke reactie terug, zelfs nog zitten kletsen over Efteling (waar hij op dat moment zat op vakantie haha) voelt nu al goed en we gaan pas in augustus
     
  17. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Kramperen? Haha! Nooit eerder gedaan nee?
    Ik kampeer al mijn hele leven. Mijn ervaring is: mensen vinden het of geweldig of helemaal niets, er lijkt geen tussenweg te zijn. Ga je in een tent?
    Ben benieuwd, je hebt iig een luxe camping :)
     
  18. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    O damn nee niks voor mij. Ik moet echt een goed bed hebben hoor haha. Maar ben sinds m'n 15e rugpatient ook, dus durfde eigenlijk nooit voor een camping te gaan. En heb echt dat wc-rol-onder-arm idee ervan. Plus dat ik lichtelijke smetvrees heb en ik dan in zo'n hok moet waar de halve camping ook naar wc gaat... Zoals je merkt zie ik nu al hele kudde beren op de weg:roflmao: heb nog voor 2weken geboekt ook pfff nou we gaan het zien. Gelukkig wel de caravan van m'n moeder kunnen regelen, geen tent voor mij! :D de kinderen overigens wel, in een 2p tentje naast de caravan. Hubby schop ik er af en toe ook bij, hij wil tenslotte het krampeergevoel weer ervaren :roflmao: zal ie 't krijgen ook :roflmao:
     
  19. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland

Deel Deze Pagina