Kan de baby nog draaien?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cupcake01, 29 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupcake01

    Cupcake01 Fanatiek lid

    8 feb 2016
    2.942
    1.309
    113
    Vrouw
    Goede avond dames,

    Vandaag 37 weken:D
    Gisteravond met mijn man een filmpje wezen kijken en had echt zo'n ontzettende pijn alsof haar hoofd zich er zo doorheen wurmde en dat echt heel de tijd. Vannacht wakker geworden van zere liezen vergelijkbaar als met een menstruatie. Verder de hele dag al een harde buik en nu lig ik in bed en ik voel zo en haar billetjes die rechts zaten nou die zitten daar dus echt niet meer!! Althans.. Zoals ik kan voelen ligt ze echt totaal anders.

    Is dit nog mogelijk met dit termijn? Sta er een beetje verstelt van al kan ik dan wel de pijntjes plaatsen natuurlijk.

    Morgen verloskundige maar kan nu nog niet in slaap komen dus ik dacht ik stel mijn vraag ook hier even.
     
  2. Piewy

    Piewy Actief lid

    13 aug 2015
    310
    118
    43
    Ja hoor. Bij mij is het dan wel nummer 3 maar deze draait zelfs meerdere keren op een dag nog met z'n kont van links naar rechts.
    Lag eerst netjes ingedaald maar afgelopen woensdag was hij niet meer ingedaald . Voel ook wel precies wanneer hij weer wat lager ligt met z'n hoofd en wanneer niet, dan kan ik weer normaal lopen zonder bij elke stap het gevoel dat ik in m'n broek plas te hebben
     
    Cupcake01 vindt dit leuk.
  3. Cupcake01

    Cupcake01 Fanatiek lid

    8 feb 2016
    2.942
    1.309
    113
    Vrouw
    Dit is dus mijn 4e en ze lag steeds goed.. Maar heb jij wanneer de baby draait ook zo'n pijn dan? Billen nu links en stuk lager dus hopelijk hoofdje nog mooi omlaag. Zal fijn zijn aangezien ik thuis wil bevallen haha. Heb ook een stuk minder druk op het moment en dat is wel heel erg fijn!!
     
  4. Piewy

    Piewy Actief lid

    13 aug 2015
    310
    118
    43
    @Cupcake01 mijn hele lichaam doet sowieso al enorm veel pijn, zwanger zijn heeft m'n lichaam nooit leuk gevonden. Maar het draaien is erg onaangenaam maar echt pijn doet het niet. Wel s'nachts, maar dan lijkt hij met me mee te draaien. Dus als ik van zijkant wissel doet hij het ook een dan heb ik echt wel enorme pijn steken alsof er iets klem ligt.
    Staand of zittend lijkt hij dus voldoende ruimte te hebben om te draaien.
     
  5. Cupcake01

    Cupcake01 Fanatiek lid

    8 feb 2016
    2.942
    1.309
    113
    Vrouw
    Wat vervelend die pijn.
    Ik werd trouwens wel wakker met ontzettende spierpijn in buik en dat draaien in bed herken ik ook.

    Je bevalt bijna heerlijk aftellen. :)
     
    Piewy vindt dit leuk.
  6. Cupcake01

    Cupcake01 Fanatiek lid

    8 feb 2016
    2.942
    1.309
    113
    Vrouw
    Nou ben inmiddels bij de verloskundige geweest en ze ligt goed alleen wat gedraaid.. Ze is ook nog niet ingedaald dus mochten mijn vliezen breken ook in de nacht dan moet ik bellen. Lekker dan ben meteen bang.:eek: Stel haar armpje zit er voor etc etc..
     

Deel Deze Pagina