Hele vroege miskraam?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door palmie, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik had even een vraagje aan jullie wat me nogal erg bezig houd.
    Zoals ik al eerder aangaf in het topic NOD maart had ik echt het gevoel zwanger te zijn,gevoelige borsten,zere onderrug,beetje misselijk,slecht slapen en heel veel dromen,totaal geen ongiepijn en kleine steekjes in mijn buik(rechts en links). :(
    Symptomen die ik nog nooit van mijn leven heb gevoeld.
    Ik ging zondag morgen uit bed naar de w.c(was 1 dag overtijd) om te plassen en er kwam een waterval van bloed naar beneden en ik schrok me helemaal lam :cry: en gelijk was daar die ongiepijn.
    Ik was echt perplext en heb daar wel 5 minuten gezeten.
    Ik moet er steeds aan denken en kan het niet uit mijn hoofd krijgen.
    Wat ook wel gek is dat ik normaal echt 5-6 volle dagen erg ongesteld ben en vanaf de tweede dag is het helemaal niet veel meer.
    Herkent iemand dit?

    Liefs Palmie
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Volgens mij heeft Wenniepenny net zo iets gehad. Wellicht even in haar topic kijken?

    Pim
     
  3. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik weet het niet meer hoor,normaal ben ik 5-6 dagen behoorlijk ongie maar nu had ik zondag na die waterval ongeveer 1,5 tampon,gisteren 1 tampon en vandaag maar een halve,ik snap er echt niks meer van,ik ben mezelf aan het gek maken geloof ik :(
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Meis, ik snap dat je je vanalles afvraagt... maar.. het lijf is en blijft een raar ding.. in die 8 maanden dat ik van de pil af ben heb ik nog nooit een zelfde cyclus gehad... afgelopen keer, had ik verschrikkelijk buikpijn 4/5 dagen,. dat heb ik dus never nooit niet.. nu kan ik daar allerlei conclusies aan verbinden maar daar heb ik alleen mezelf mee.

    Ik denk dat je er gewoon vanuit moet gaan dat je ongesteld bent geworden.
    Tja de lengte van je menstruatie zegt niks denk ik.

    Probeer dit van je af te zetten meis, hoe moeilijk ook.

    Knuffel
    Natasja
     
  5. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Thanksss Natasja :) :)
     
  6. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Palmie, zoals Pim al aangaf lijkt jouw verhaal inderdaad behoorlijk veel op wat ik twee weken geleden heb gehad. Ik was er ook van overtuigd zwanger te zijn omdat ik allerlei vage symptomen had, en werd niet ongesteld op de dag dat dat zou moeten gebeuren. Ik was wel wat langer overtijd, na vijf dagen zelfs getest en dat was tot mijn grote verbazing negatief. Na 10 dagen tijd begon ik ook ineens heel hard te bloeden, met allemaal stolseltjes (donkerrood) en weefsel (rozerood) erbij. Daaruit concludeerde ik dat ik inderdaad zwanger ben geweest en een vroege miskraam heb gehad. De verloskundige heeft dat vorige week bevestigd.

    Was het alleen maar bloed bij jou, of ook stolseltjes en weefseldeeltjes? En was het bruin bloed of helderrood? Als je twijfelt moet je gewoon een afspraak maken bij een verloskundige, echoscopist of gynaecoloog. Misschien kunnen zij nog wat zien (bij mij zat er vorige week maandag nog wat vocht en slijm waaraan ze konden zien dat ik inderdaad zwanger ben geweest).

    En hoe gaat het verder met je? Schrikken he? Ook al weet je nog niet eens definitief of je zwanger bent, het hakt er heel hard in :(

    Sterkte, en als je behoefte hebt om erover te praten met mij of als je nog meer vragen heb, laat je het maar weten.

    Dikke knuffel, Wendy
     
  7. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Dank je wel Wenniepenny,ik had je verhaal al gelezen,gaat het ondertussen al wat beter met je????
    Ik wist echt niet wat me gebeurde,normaal krijg ik een dag of 2 voor ik ongesteld moet worden ongiekrampen maar nu helemaal niets alleen al die symptomen die ik al omschreef.

    Het bloed kwam gewoon met een volle kracht(sorry weet niet hoe ik het anders moet zeggen)naar beneden en zat stijf van schrik op het toilet.
    Kan niet echt zeggen dat er stolsels in zaten want door de schrik heb ik doorgespoeld,durfde niet te kijken :oops:
    Heb 2 dagen flinke krampen gehad maar zoals ik al eerder zei is sinds vanmorgen het bloed bijna weg terwijl ik normaal echt 5-6 dagen vreselijk ongie ben.
    Ach weet je ik snap er echt helemaal niks van,was er zo van overtuigt dat ik zwanger was maar heb net negatief getest en mijn lichaam heeft me vast en zeker gigantisch voor de gek gehouden :cry:

    Ik wil je bedanken voor het reageren en het luisteren naar mijn lange verhaal,het doet me goed dat ik het nu even kwijt kan al weet ik nog steeds niet wat ik er mee moet want het blijft rondtollen in mijn hoofd :cry:

    Nogmaals dank je voor het luisteren

    Liefs Palmie
     
  8. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wenniepenny ik had nog even een vraagje,ik heb nu de hele tijd een gekke pijn in mijn onderrug herken je dat ook?

    Liefs Palmie
     
  9. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Is het een beetje een drukkende pijn, ter hoogte van je stuitje? En heb je een zwaar, vermoeid gevoel in je onderrug? Dat had ik inderdaad ook. Je kunt dat volgens mij een beetje zien als een 'mini-wee', omdat je lichaam toch bezig is met een soort bevallinkje. Maar als die rugpijn over een week nog niet over is, is het misschien verstandig om toch nog even naar de gyn te gaan want dan ben je misschien niet alles kwijt.

    Dat het emotioneel ook veel met je doet is logisch, het is nogal niet wat :(
    Ik heb zelf veel steun gehad aan de gedachte dat een miskraam goed beschouwd ook onderdeel is van het 'wonder der natuur', omdat het lichaam feitelijk zelf signaleert dat er iets niet in orde is en het zelf afstoot. Want hoe akelig en verdrietig een miskraam ook is, het is nog niets in vergelijking met hoe zwaar de zorg voor een gehandicapt kind is (en nou hoop ik niet dat ik mensen voor het hoofd stoot die een gehandicapt kind hebben, want dat is absoluut niet mijn bedoeling).

    Liefs, Wendy
     
  10. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Vandaag was het een stuk minder met de rugpijn gelukkig en ik verlies vanaf dinsdag elke keer nog maar een paar druppies bloed maar het blijft me bezig houden.
    Ga proberen het een beetje van me af te zetten!
    Hoe gaat het nu eigenlijk met jou??

    Knuffel¨Palmie
     
  11. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    He, gelukkig dat het iets beter gaat. Nou ja... naar omstandigheden dan (je begrijpt wel wat ik bedoel).

    Met mij gaat het prima. Ik heb in oktober ook een missed abortion gehad, waar ik heel veel lichamelijke ellende van had. Toen ben ik anderhalve week ziek thuis geweest. In vergelijking daarmee viel de miskraam van twee weken geleden wel mee. Natuurlijk was ik wel verdrietig, maar ik kon gewoon doorgaan met mijn leven.

    Ben nu alleen ontzettend druk met mijn werk, want ik werk bij een softwarebedrijf en ben nu bezig een nieuwe release van onze producten te testen. Die moet eind maart martklaar zijn en er is nog een hoop te doen voordat het zover is. Dus ik ben moe, maar dat is niet meer van de miskraam.

    Groetjes, Wendy
     
  12. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Gelukkig maar zeg,ik ga heel hard voor je duimen dat het jullie snel gaat lukken en dat je echt mag gaan genieten van een zwangerschap echt waar je hebt het verdient, heb veel aan je berichtjes gehad dank je wel!!

    Liefs Palmie
     
  13. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    En ik duim even goed voor jullie dat de ellende maar snel voorbij mag zijn, en dat je snel weer zwanger bent van een kindje dat wel blijft plakken ;)

    Liefs, Wendy
     

Deel Deze Pagina