help-o-help! Normaal als ik ongesteld wordt, verlies ik de eerste 2 dagen donkerrood/bruin bloed. Vanmorgen was mijn temperatuur lager en vanmiddag verloor ik direct roze/rood bloed. Zou ik ongesteld zijn geworden of kan dit ook een innestelling zijn? maar even afwachten denk ik... ps dit is de kortste cyclus die ik na het stoppen met de pil heb gehad, misschien is de boel nu weer "op orde"... zal gelijk even het kaartje plaatsen...
Ik denk eerder dat je je ei op dag 16 hebt gehad en dat dit geen goed voorteken is. Ik kan er niet meer van maken voor je
ja, ben er zelf ook bang voor.. hopelijk is mijn cylcus nu weer als vanouds.. (je moet de voordelen blijven zien he?!) bedankt voor je antwoord!
ja, klopt, ik dacht er zelf ook aan omdat de temp is gedaald. (maar ik heb vannacht alleen onder een lakentje geslapen en de nachten ervoor onder een dekbed (tsja, je zoekt ook overal excuses voor...). knuf terug en duimen voor een mooie test!
yep, voor de pil ALTIJD 28 dagen (en altijd tussen half 11 en 11 uur 's ochtends). is dat regelmatig of niet?! maar ik weet dat je na jaren pil best een heel andere cyclus kunt hebben.. ga nog maar n's een maandje tempen..