Ik ben nu precies 31 weken zwanger en heb al zeker een uur last van harde pijnlijke buiken om de 5 a 7 minuten die ongeveer 1 minuut duren. In het begin zijn het van die pijnen waarvan je waarschijnlijk na de bevalling zegt, dat nee dat deed geen pijn maar binnen die minuut worden ze steeds heftiger. De pijn loopt tot daar waar mijn verloskundige zegt dat mijn schaambotje eindigd. 2 weken geleden heb ik ook al 1 hele dag lang bloedverlies gehad. Toen is de verloskundige komen kijken en was de baarmoedermond nog volledig gesloten. Diezelfde nacht kreeg ik ook dit soort harde pijnlijke buiken maar veel minder pijnlijk en minder regelmatig met minimaal 15 minuten ertussen maar ook wel meer. In die twee weken verlies ik ook steeds heel veel afscheiding, kan dit misschien te maken hebben met die slijmprop? En zouden dit 'oefenweeen' of toch al voorweeen kunnen zijn? Heb net wel de verloskundige gebeld maar die zei Ja het zou het begin kunnen zijn maar het kan ook over een uurtje weer stoppen. Ik ben natuurlijk nog maar 31 weken!!! Wat denken jullie?
Hoe is het nu met je? Is het al over? In mijn 1e zwangerschap heb ik er ook veel last van gehad.. Begon ook rond de 30 weken. Bij mij hielp een warme douche, even lekker ontspannen... dan zakte het ook weg. Bij mij bleken het oefenweeen te zijn en indalingsweeen. Uiteindelijk ben ik met 39 weken bevallen, en die weeen waren echt veel pijnlijker. Als je je echt zorgen maakt, nogmaals bellen naar de vk! Succes ermee!
Hee bedankt voor je reactie! Ik kreeg twee weken geleden ook advies om een lekkere douche te nemen dus heb het nu weer gedaan maar nog steeds last van die harde buiken. Ik hoop echt dat dit gewoon indalingsweeen zijn hoor! Mijn ouders zijn net een dag op vakantie in Hongarije en ik wil toch echt mijn moeder erbij hebben als hij komt! Als het over een half uur nog niet weg is bel ik de vk nog een keer. Ik ben ook nog best jong dus wie weet speelt dat ook wel een rol! Examenstress en dergelijke! Duimen maar! Groetjes, Irene
Beetje late reactie maar het bleken toch al weeen te zijn om 11:30 de verloskundige weer gebeld en die kwam langs en ik had al 3 cm ontsluiting! In het EMC hebben ze de bevalling nog 1 dag weten te rekken en op 2 mei om 6:47 kwam Justin Jason precies 9 weken te vroeg!
Tsjonge, dat verwacht je dan natuurlijk nog helemaal niet!! Fijn dat het allemaal goed gegaan is. Heeft je moeder het nog gered om erbij te zijn? Van harte gefeliciteerd met je zoon, geniet er maar van!
VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON. en zo zie je maar het kan raar lopen....gaat alles goed met jullie?
Gelukkig gaat alles met Justin heel erg goed! Hij ligt nu in een ziekenhuis wat dichter bij huis en hij mag waarschijnlijk donderdag zelfs al naar huis!!!! Dus dat is echt helemaal geweldig! En met mij gaat het ook heel goed heb net mijn examens afgemaakt en hopelijk ben ik dan geslaagd dan is alles helemaal perfect! Bedankt voor alle felicitaties! Groetjes, Irene
Fijn voor je meid!! En wat goed dat je je exames hebt afgemaakt.....respect hoor!!! Geniet maar van je kindje!!!!
van harte gefeliciteerd!! meid, wat ben jij sterk zeg, om ook nog eens je examens nu te doen! heb echt diep respect voor je! en wat heerlijk dat je zoontje het zo goed doet en hopelijk mag hij inderdaad donderdag naar huis!