Kan dit? Mirena spiraal draadjes kwestie..

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Jess93, 5 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jess93

    Jess93 Fanatiek lid

    9 sep 2014
    2.832
    2.107
    113
    Vrouw
    Houten
    Oke.. eerder dit jaar, rond april ergens had ik hier een Topic geplaatst dat de draadjes van mijn Mirena spiraal zoek waren + ik had klachten van lage buikpijn en met vlagen misselijkheid. Toen zwangerschapstest gedaan & die was negatief (gelukkig!). De huisarts kon de draadjes ook niet vinden, ook niet met eendenbek en ben toen doorverwezen naar Gyn. Daar was op de echo (juni 2020) duidelijk te zien dat de spiraal hoog in mijn baarmoeder zat, hij zat daar prima (yes!). Mijn klachten bleven nog +- 3 weken aanhouden & werd toen heeeeeel licht 'ongesteld', daarna waren de klachten weg.

    En nu een aantal maanden verder heb ik weer dezelfde buikpijnklachten, mega irritant want het lijkt enorm op zwangerschapsklachten. Maar nu ging ik voor de gein eens voelen, voel ik gewoon iets van 2cm van mn draadjeso_Oo_O kan dit zomaar?! Of zou de spiraal toch nog verplaatst kunnen zijn? Hij is in maart 2019 gezet. Ik wordt niet meer ongesteld dus echt een cyclus heb ik niet meer (ivm evt verandering vd baarmoederstand).
     
  2. Dompiewompie

    Dompiewompie Fanatiek lid

    2 jul 2018
    1.168
    1.488
    113
    Vrouw
    Je spiraal kan inderdaad verschuiven of verzakken. Zo kom ik namelijk aan mijn eerste zoontje :roflmao:

    Als je twijfelt kan je altijd een nieuwe echo vragen. En je kan ook een zwangerschapstest doen als je denkt klachten te hebben :thumup:
     
  3. Jess93

    Jess93 Fanatiek lid

    9 sep 2014
    2.832
    2.107
    113
    Vrouw
    Houten
    Wat een ellende.... De eerste keer kreeg ik al met moeite een echo, ivm Corona dat zal nu niet veel beter zijn :rolleyes: Testen had ik toevallig gistermiddag al besteld (toen ik nog geen idee had van mn draadjes), komen als het goed is vandaag binnen per post. Mijn zoontje is dwars door de pil heen gekomen dus ik ben ook wat wantrouwend naar anticonceptie :p Maar heb op de vorige echo die spiraal zo mooi hoog zien zitten, verwacht niet dat er wat uit de test komt maar vind het wel rare shit :confused:
     

Deel Deze Pagina