Kan dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pim, 14 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb dus op 25-26 november een vroege miskraam gehad.

    Nu ging ik net naar de wc en had ik echt een 'glibberig wc-papiertje'. Zou dit het slijm van mijn vruchtbare dagen al weer kunnen zijn?

    Pim
     
  2. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hoi Pim, gezien het feit dat de Gyn je eitjes al weer zag rijpen zou het zomaar kunnen!! Klus ze
     
  3. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Hoi Pim,

    Ik denk dat het wel kan. Ik zat een beetje met hetzelfde. Ik had begin december een miskraam en dacht gisteren mijn eisprong te voelen. Moet kunnen volgens mij.

    Groetjes Mriek
     
  4. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Volgens mij ook. Veel plezier met klussen ;)
     
  5. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.044
    4.240
    113
    zou heel goed kunnen, gewoon ervoor gaan .

    Groetjes
     
  6. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik ben jaloers op jou, Pim...
    Zo snel alweer lichamelijk hersteld.

    Boehoehoe, ik wil ook weer meedoen ;)

    Groetjes, Wendy
     
  7. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik weet niet of ik al ben hersteld hoor, maar het viel me op.

    Kom trouwens net van yoga. Het is best een hecht clubje. Hoor ik dat een anderen ook net een miskraam heeft gehad. Een ander was nu zes weken zwanger. Zo zie je maar. Het gebeurt vaker dan je denkt!

    Wenniepenny, ik hoop dat ook jouw lichaam snel weer op orde is en dat je daarna snel zwanger wordt!

    Pim
     
  8. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Hoi Pim,

    Ik denk dat we een beetje gelijk op lopen met de miskraam en een eventuele vruchtbare periode. Mijn miskraam begon 29 nov. en ik heb net mijn vruchtbare periode gehad (denk ik).
    Kheb twee vraagjes, misschien kan/wil je er antwoord op geven:
    Wachten jullie met klussen tot je weer een ongesteldheid hebt gehad?
    En heb je na je miskraam nog een test gedaan om te kijken of deze negatief was? Ik moest dit namelijk van de dokter, om te kijken of de miskraam echt helemaal achter de rug was. Eigenlijk moet ik dit volgende week doen, maar ik test het liefst zo snel mogelijk... dan heb ik dat weer gehad. Maarja... zin om er zo veel testjes tegenaan te gooien wil ik ook niet. Ben dus nog een beetje aan het twijfelen wanneer ik die test moet doen.

    Hoop dat we gauw weer zwanger mogen worden, want dat heerlijke gevoel wil ik graag weer terug!
    En Wendy, jij ook natuurlijk!!!

    Groetjes Marieke
     
  9. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik wil jullie allemaal bij deze in ieder geval heeeeeeel erg veel succes wensen met weer zwanger worden en hoop dat jullie gauw goed nieuws te melden hebben daarover!! ;)
     
  10. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb een vaginale echo in het ziekenhuis gehad,. Daaruit bleek dat mijn baarmoederslijmvlies er goed uit zag en de eitjes al weer rijpten. De gyno gaf - net als de verloskundige - aan dat we meteen door mochten gaan. En dat doen we dus ook!!

    In het ziekenhuis is ook mijn bloed getest. Mijn hcg was minder dan 1. Dus echt alles is uit m'n bloed.

    Ik heb zelf het idee dat ik een 'simpele' miskraam heb gehad. Geen pijn, geen vruchtje, alleen bloedverlies en iets wat voor bekleding van de baarmoederwand kan doorgaan. Als ik niet had getest had ik het voor een normale mensturatie aangezien denk.

    Laten we hopen dat we allemaal snel weer zwanger worden!!!!

    Pim
     
  11. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Bedankt voor je snelle reactie. Bij mij viel de miskraam gelukkig ook reuze mee en heb dus best lang getwijfeld of ik alles wel gehad had.

    Suc6!!

    Groetjes Marieke
     
  12. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik ben Pim niet, maar misschien heb je ook wat aan mijn antwoorden:
    Ja, wij wachten tot ik in ieder geval eenmaal ongesteld ben geweest (dat was het advies van de gynaecoloog ook).
    Nee, wij hebben geen test meer gedaan omdat we ervan uit kunnen gaan dat alles met de curettage is weggehaald.

    Groetjes, Wendy
     

Deel Deze Pagina