Kan dit??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door keno, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keno

keno Lid

6 mei 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 keno, 6 mei 2010
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
    Hallo,

Ik ben mijn laatste menstruatie begonnen op 13 april. Mijn man en ik hebben seks gehad op 17 april, de laatste dag van de menstruatie, hij is niet klaargekomen in mij, maar zou het dan toch kunnen dat ik zwanger ben??

Ik heb 2 kinderen en het is niet gepland, maar ik heb hetzelfde gevoel in mijn onderbuik als toen ik zwanger was van de 2e, een soort menstruatie-achtige kramp. Dit heb ik al sinds een paar dagen na de gemeenschap. Ook ben ik erg moe, ik heb het heel koud, moet veel plassen en heb vandaag wat lichtbruine afscheiding gehad, die ik normaal nooit heb tussen mijn menstruaties door en het is alweer over ook.

Ook al is het niet gepland, het zou hartstikke welkom zijn, dus ik ben toch een beetje benieuwd en vind het toch weer spannend. Mijn hoofd wil de gedachte niet toelaten, maar als ik af moet gaan op de symptomen dan lijkt het toch een beginnende zwangerschap.

Oja, ik ben niet aan de pil ivm migraine. Zou het kunnen dat ik zwanger ben of is dat heel onwaarschijnlijk, omdat we gemeenschap hebben gehad ruim 10 dagen voor mijn eisprong?

Alvast bedankt.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi keno,

De kans is heel klein dat je zwanger bent.
    Deze klachten kunnen soms ook horen bij een blaasonsteking, laat voor de zekerheid je urine even nakijken bij je huisarts. Wacht je volgende menstruatie af. Blijft deze uit doe dan een testje. Maar ik verwacht dat je gewoon ongesteld zal worden.

Imke

Deel Deze Pagina