Kan het met een knaltest snel misgaan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door vlinderCN, 13 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.840
    1.675
    113
    Vrouw
    Lieve dames, ik loop echt tegen de muur van angst. Had eergisteren nog een knaltest maar sindsdien zijn de symptomen ineens bijna verdwenen. Ik voelde me echt al 4 dagen goed zwanger (lees; ellendig van darmkrampen, moe, winderigheid etc) en nu al 2 dagen alles weg. Laatste MA had ik dit ook, ik heb geen ervaring met vroege miskramen. Maar als je goed oplopende testen hebt en eergisteren knal dan kan het net zo goed vandaag of morgen alsnog mis gaan? of moet dan toch eerst nog meer hcg uit je lichaam verdwenen zijn? Tips hoe om te gaan met de alles overheersende angst zijn ook welkom. Wil morgen de HA vrageb of ik niet met iemand kan praten want slaap gewoon niet.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Niet wat je wilt horen maar de intensiteit van je test zegt niks over het al dan niet goed gaan, net als wel of geen symptomen. Het enige dat je kunt doen is afwachten en er het beste van hopen. Je bent NU zwanger en hebt nu geen miskraam, dus probeer ook in het nu te zitten en niet te gaan overanalyseren
     
    MissMorrow vindt dit leuk.
  3. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    Helaas inderdaad, een knaltest geeft geen garantie..
    Je kunt niks doen dan af wachten.
    Probeer je niet teveel zorgen te maken over kwaaltjes. De termijn waarin je zit hebben denk ik meer vrouwen nog geen kwaaltjes dan al wel kwaaltjes..
     
  4. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.840
    1.675
    113
    Vrouw
    Ja had ze vorige keer ook pas bij 6wkn maar juist het nu wel al vroeg kwalen hebben en nu dus weer niet meer vind ik zo verontrustend.. :(