Hallo allemaal, Ik wil het toch even van me afschrijven. Ik heb Juli 2010 en Oktober 2010 de prikpil gehad daarna tot 25 September 2011 geen menstruatie. 25 September 2011 eindelijk mijn menstruatie weer gehad toch ben ik bang dat het nog een tijdje duurt voor dat ik een regelmatige cyclus heb. Deze maand wel geklust rond mijn vruchtbare periode ( tenminste wat ik denk heb rekening gehouden met een gemiddelde cyclus van 28 dagen). Moet aankomende zondag mijn menstruatie weer krijgen en anders ga ik Maandag of Dinsdag testen of kan ik beter nog langer wachten en dan testen???? Ik hoop dat jullie reageren en misschien een antwoord kunnen geven. Liefs
Als je geen idee hebt van de lengte van je cyclus, is het ook lastig om te bepalen op welke dag je ongesteld had moeten worden en dus kunt testen. Misschien kun je je temperatuur gaan bijhouden? Dat geeft een beter inzicht in je cyclus, de kans dat je een 'gemiddelde' cyclus van 28 dagen hebt is niet zo heel groot. Het nadeel van temperaturen is wel dat je er iedere dag mee bezig bent. Maar het kan je wel helpen om je vruchtbare dagen te vinden. Op www.zwangerineenwip.nl staat een heldere uitleg van hoe je moet temperaturen. Op de website van fertilityfriend staan instructiesvideos voor het (online) bijhouden van je temperatuur en vruchtbaarheidssignalen.
Zondag 23 Oktober mijn menstruatie gehad dus toch weer 28 dagen nu net toen ik naar wc ging wat roze verlies