Hallo allemaal, Ik zit even met een vraag. Ik ben nu al een tijdje gestopt met de pil. Weet nu niet even precies uit mijn hoofd hoelang. Maar nu heb ik wat symptonen dat ik ga twijfelen of het wel of niet zo kan zijn dat we zwanger zijn. Ik zal hieronder opsommen waar ik last van heb: - last van mijn darmen - redelijk gevoelige borsten, alleen rond het tepelhof - donkere rand rondom het tepelhof - rare witte bultjes op mijn tepelhof - ongesteldheids krampen in mijn buik - heel vergeet achtig (ben vanmorgen gewoon mijn mobiel vergeten, dat heb ik anders nooit ) Wat denken jullie als jullie dit lezen? Ik heb er al een test tegen aangegooid maar die was negatief...
5 dagen, maar daar heb ik wel vaker last van...i.v.m. stress op me werk, maar nu heb ik zoveel symptonen dat ik begin te twijfelen
ja als je dat volhoud zou ik langer wachten! Maar over 2 dagen ben je een week overtijd en zou je misschien al wat kunne zien, mocht je zwanger zijn! Kan ook ontpillen zijn maar je weet niet hoe lang je al van de pil bent?
Niet uit mijn hoofd. Dat staat in mijn agenda...maar die ligt thuis net zoals mijn mobiel....vergeten.......